Svinto Postad 3 November , 2004 Rapport Share Postad 3 November , 2004 Då Luke Perry gjorde ett gästspel som skäggig katolsk präst i Oz nådde tvserie-historien nya nivåer... Ja, herre gud... Och alla mirakel som inträffar. Av nån konstig anledning kollade jag på alla avsnitt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 3 November , 2004 Rapport Share Postad 3 November , 2004 CSI, Simpsons... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 4 November , 2004 Rapport Share Postad 4 November , 2004 Är jag den enda som tittar på Buffy...? Bra humor: Simpsons Friends Family Guy Seinfeld Bra drama: Sopranos Vita Huset Six Feet Under Dåligt: Gilmore Girls (herregud kan de prata liiite snabbare) CSI (kunde vara bra MEN jag tror inte CSI-killar sköter alla förhör och måste de vara så j*vla dryga med sina misstänkta(och ibland offer)) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kraxe Postad 4 November , 2004 Rapport Share Postad 4 November , 2004 From now on, just take one dip and end it! Vanessa: That's right! What're you doing here? Jerry: Oh, were meeting a friend of ours for lunch. He works here in the building. George: Yeah, Art *Vandelay*. Vanessa: Really? Which company? Jerry: I don't know. He's an importer. Vanessa: Importer? George: ...And exporter. Jerry: He's an importer/exporter. George: I'm, uh, I'm an architect. Vanessa: Really. What do you design? George: Uh, railroads, uh... Vanessa: I thought engineers do that. George: They can... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
in|sane Postad 4 November , 2004 Rapport Share Postad 4 November , 2004 Skönt att ngn nämner Buffy, den serien äger verkligen. Sen är ju Sopranos riktigt riktigt bra...Fan, svt borde börja sända rederiet igen, det är fan kult. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 4 November , 2004 Rapport Share Postad 4 November , 2004 Fasligt torsk på Buffy och spinoffen Angel, hrm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kraxe Postad 5 November , 2004 Rapport Share Postad 5 November , 2004 Såg nyss Curb your enthusiasm för första gången. Grymt kul serie . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BrutalFalukorv Postad 5 November , 2004 Rapport Share Postad 5 November , 2004 Varför nämns Sopranos så lite? Det är ju för f-n religon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 5 November , 2004 Rapport Share Postad 5 November , 2004 Serien Joey är ganska rolig. Han va ju apskön i vänner och i den nya serien slipper man folk som Monika och Ross m.m Dom kommer säkert dyka upp i något avsnitt längre fram dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dominator Postad 7 November , 2004 Rapport Share Postad 7 November , 2004 Family Guy tveklöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 7 November , 2004 Rapport Share Postad 7 November , 2004 bara jag som gillar david hasselhoff? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 November , 2004 Rapport Share Postad 7 November , 2004 bara jag som gillar david hasselhoff? Det är du och Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 November , 2004 Rapport Share Postad 9 November , 2004 Bästa drama: TWW eller Sopranos Bästa komedi: Friends eller Frasier Nu har ni facit! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 9 November , 2004 Rapport Share Postad 9 November , 2004 Frasier!!! Jag som började få känslan att du var en fin människa QoS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 9 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2004 Tur att någon mer än jag har röstat på Frasier. Har ni inget sinne för subtil humor? Niles är ju kungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 9 November , 2004 Rapport Share Postad 9 November , 2004 Frasier är ju iofs bra, men Seinfeld? c'mon! Killen kan ju inte ens hålla sig för sina egna skämt... flinar ju så fort han gjort något som ska verka kul, och George springer bara runt och är irriterad och varenda avsnitt handlar det om något av hans problem som bara blir sååå tjatigt i längden, t.ex. när han ska springa runt och få rätt för att hans chokladkaka fastnat i en automat eller nåt. Förstår inte vad alla ser i den serien... There, I said it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 10 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2004 Frasier är ju iofs bra, men Seinfeld?c'mon! Killen kan ju inte ens hålla sig för sina egna skämt... flinar ju så fort han gjort något som ska verka kul, och George springer bara runt och är irriterad och varenda avsnitt handlar det om något av hans problem som bara blir sååå tjatigt i längden, t.ex. när han ska springa runt och få rätt för att hans chokladkaka fastnat i en automat eller nåt. Förstår inte vad alla ser i den serien... There, I said it Äh, serien är kul ibland då de inte ältar samma sak fram och tillbaka. Cosmo Kramer är den som driver fram serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dominator Postad 10 November , 2004 Rapport Share Postad 10 November , 2004 Frasier är ju iofs bra, men Seinfeld?c'mon! Killen kan ju inte ens hålla sig för sina egna skämt... flinar ju så fort han gjort något som ska verka kul, och George springer bara runt och är irriterad och varenda avsnitt handlar det om något av hans problem som bara blir sååå tjatigt i längden, t.ex. när han ska springa runt och få rätt för att hans chokladkaka fastnat i en automat eller nåt. Förstår inte vad alla ser i den serien... There, I said it För fan, det är ju George som är kungen i serien. Hans ständiga kamp för "rättvisa" hahah underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 11 November , 2004 Rapport Share Postad 11 November , 2004 George är kung. Så är det. Btw; kom precis hem från London där jag köpte säsong 1-3 på DVD. Nu har jag 26 timmar Seinfeld framför mig, massor av extramaterial förutom alla avsnitt som man redan sett 20 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vilu Postad 23 November , 2004 Rapport Share Postad 23 November , 2004 Oj,, skönt att hitta lite fellow Seinfeld fans här. är ganska oförstådd i min umgängeskrets. Passar på att tipsa på http://www.stanthecaddy.com som imho är den bästa seinfeld fansiten, har bl.a scriptsearch vilket är guld värt. Och seinfeld episoder kan man diskutera i oändligheten, men det som gör seinfeld guld är ju trots allt karaktärerna. The soup nazi advokaten (ÄLSKAR sättet han pratar på) Babu bhat The moile (hur nu det stavas) Älskar också avsnittet där george bygger om sitt skrivbord så han kan sova under det. Så klockrent, -Mr. Steinbrenner we just received a call. There's a bomb in the building. -A bomb in the building, oh, m'god. Quick, everyone under the desk. ahh så guld ;D Det blir ju lugnt att köpa på sig hela serien väntar nog iofs tills alla sesonger är släppta, har ju trots allt alla på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 24 November , 2004 Rapport Share Postad 24 November , 2004 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrBarry Postad 25 November , 2004 Rapport Share Postad 25 November , 2004 Nu hittatde jag den här tråden sent, men... Katolsk präst, det var väl just det Luke Perry inte var. Men serien äger. Scrubs är på fullt allvar den rättvisaste skildring av vad som pågår på ett sjukhus, tätt följt av MASH. Glöm cityakuten. Och att inte Skål/Cheers nämnt är ju något av ett hån mot all samlad humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 25 November , 2004 Rapport Share Postad 25 November , 2004 Jaha, inte det. Men präst var han väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrBarry Postad 25 November , 2004 Rapport Share Postad 25 November , 2004 Jaha, inte det. Men präst var han väl ändå? Absolut. Men han var en sån där skön framgångspredikant typ. Och skön det var han ända tills han brann upp. Vi minns ju alla konflikterna och samförståndet mellan Luke och den Doyle Brunson-fete katolske prästen som som fick på käften av sin cellkamrat O´Ryan och reraisade med en kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 25 November , 2004 Rapport Share Postad 25 November , 2004 Nu har du hoppat i en galen tunna här: Han heter ju O'Riley, och Ryan är hans förnamn (jag kunde inte hålla tillbaka viktigpettern i mig, sorry) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts