Gå till innehåll

-


mickol

Recommended Posts

Och låt nu mickol ha sin dagbok för sig själv.

Jag ska inte kapa den mer, hoppas inte ni andra gör det heller.

Och Mats och Dee-jens, era klonkarskills, era feeeta inkomster på poker, och vi-är-pokergudar-spela-som-oss-annars-gular-ni filosofier kan ni väl fortsätta med i era egna dagböcker, som kanske borde byta namn till "Titta hit, EPT vinnaren drar in fett me cash på poker (OBS! Endast skryt, jag vill inte ha någon kritik i min dagbok, för jag kan ändå inte ta åt mig av den)".

 

Kämpa på Mickol, tack för en rolig dagbok.

bäst dagbok på det här forumet iaf! :heart:

 

couldnt aggree more

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För övrigt så försvarar jag inga personangrepp på någon och vill verkligen inte förknippas med det. Om det inte handlar om mitt spel så passar nog diskussioner med Mats bäst i hans egen dagbok.

 

Ja inte uttalar vi någon som tragisk eller liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt så försvarar jag inga personangrepp på någon och vill verkligen inte förknippas med det. Om det inte handlar om mitt spel så passar nog diskussioner med Mats bäst i hans egen dagbok.

 

Ja inte uttalar vi någon som tragisk eller liknande...

 

Det är inget personangrepp, det är något jag konstaterar. Det är tragiskt att försöka förlöjliga en person istället när man inte klarar av argumentera längre, håller du inte med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och låt nu mickol ha sin dagbok för sig själv.

Jag ska inte kapa den mer, hoppas inte ni andra gör det heller.

Och Mats och Dee-jens, era klonkarskills, era feeeta inkomster på poker, och vi-är-pokergudar-spela-som-oss-annars-gular-ni filosofier kan ni väl fortsätta med i era egna dagböcker, som kanske borde byta namn till "Titta hit, EPT vinnaren drar in fett me cash på poker (OBS! Endast skryt, jag vill inte ha någon kritik i min dagbok, för jag kan ändå inte ta åt mig av den)".

 

Kämpa på Mickol, tack för en rolig dagbok.

bäst dagbok på det här forumet iaf! :heart:

 

 

Nästan i klass med ditt lilla samtal med supporten. Keep it up boy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt så försvarar jag inga personangrepp på någon och vill verkligen inte förknippas med det. Om det inte handlar om mitt spel så passar nog diskussioner med Mats bäst i hans egen dagbok.

 

Ja inte uttalar vi någon som tragisk eller liknande...

 

Mickol, du blir min idol om du svarar med ett "whatever" här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fwiw så är inte samoleus 58/40 utan snarare 35/20 eller så

 

Ja de va väl inte riktigt rätt men i gränslandet... För att quota mannen själv:

 

A number of players have asked me what my PT stats are in private messages. I am afraid to say that I don't know anything about PT - how to use it, etc. That being said, a friend of mine who has been tracking me and my results has said that I am 63/41 at six max and 42/27 at full ring (which I rarely play any more). I am afraid that I cannot provide any more information about whether or not these numbers are actually accurate. In fact, I only recently came to learn what they mean!

 

Så 35/20 var väl helt åt skogen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och låt nu mickol ha sin dagbok för sig själv.

Jag ska inte kapa den mer, hoppas inte ni andra gör det heller.

Och Mats och Dee-jens, era klonkarskills, era feeeta inkomster på poker, och vi-är-pokergudar-spela-som-oss-annars-gular-ni filosofier kan ni väl fortsätta med i era egna dagböcker, som kanske borde byta namn till "Titta hit, EPT vinnaren drar in fett me cash på poker (OBS! Endast skryt, jag vill inte ha någon kritik i min dagbok, för jag kan ändå inte ta åt mig av den)".

 

Kämpa på Mickol, tack för en rolig dagbok.

bäst dagbok på det här forumet iaf! :heart:

 

 

Nästan i klass med ditt lilla samtal med supporten. Keep it up boy!

 

Shit mannen!

Du kan verkligen inte ta åt dig kritik någonstans. Minsta lilla motargument, eller kritik så är det taggarna utåt direkt.

Snälla IREMMATS, jag är ledsen att det är jag som behöver komma med den här faktan till dig:

 

1. DU ÄR INTE BÄST I VÄRLDEN PÅ POKER.

2. PENGAR GÖR EN INTE TILL NÅGON HUNK, VILKET DU VERKAR TRO.

 

Och snälla, kom ner på jorden, nu svävar du runt vid planeten pluto tack vare din EPT vinst. Och nej, jag är inte avundsjuk, jag har allt jag behöver, och pengar är inte allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och låt nu mickol ha sin dagbok för sig själv.

Jag ska inte kapa den mer, hoppas inte ni andra gör det heller.

Och Mats och Dee-jens, era klonkarskills, era feeeta inkomster på poker, och vi-är-pokergudar-spela-som-oss-annars-gular-ni filosofier kan ni väl fortsätta med i era egna dagböcker, som kanske borde byta namn till "Titta hit, EPT vinnaren drar in fett me cash på poker (OBS! Endast skryt, jag vill inte ha någon kritik i min dagbok, för jag kan ändå inte ta åt mig av den)".

 

Kämpa på Mickol, tack för en rolig dagbok.

bäst dagbok på det här forumet iaf! :heart:

 

 

Nästan i klass med ditt lilla samtal med supporten. Keep it up boy!

 

Shit mannen!

Du kan verkligen inte ta åt dig kritik någonstans. Minsta lilla motargument, eller kritik så är det taggarna utåt direkt.

Snälla IREMMATS, jag är ledsen att det är jag som behöver komma med den här faktan till dig:

 

1. DU ÄR INTE BÄST I VÄRLDEN PÅ POKER.

2. PENGAR GÖR EN INTE TILL NÅGON HUNK, VILKET DU VERKAR TRO.

 

Och snälla, kom ner på jorden, nu svävar du runt vid planeten pluto tack vare din EPT vinst. Och nej, jag är inte avundsjuk, jag har allt jag behöver, och pengar är inte allt.

 

 

Om mats dagbok är så himla dålig varför läser du den då? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Fick du inte tillbaka pengarna?

 

Skriv att du vägrar spela på B2B om de inte pröjsar - du är ju en storlirare. Säg att det är många andra på pf.nu som blir oroliga om detta är saker som man måste acceptera...

 

Nej jag har inte fått tillbaka några pengar. Men det är ju ändå ganska förståligt, jag kan ju inte bevisa att JJ visades på min skärm. HH visar ju iofs ett extremt konstigt sätt att spela Q2off på... Men om de litar på mitt ord måste de ju lita på alla andras ord också och det kommer ju garanterat vara en del mindre nogräknade personer som kommer försöka utnyttja det.

 

Men det stör ju mig enormt att en sån bug ens kan existera, och att man inte informerat kunderna om detta. Kommer väl förmodligen dubbelkolla i chatten att jag verkligen ser rätt kort i framtiden.

 

 

Visserligen. Hoppas att du har fått en ursäkt iaf.

 

Den enda buggen jag har sett på B2B är att chipsen från förra rundan kan ligga kvar så att det ser ut som om nån har raisat när de inte har det. Detta är ju hursomhelst saker som de b o r d e kunna fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..."Titta hit, EPT vinnaren drar in fett me cash på poker (OBS! Endast skryt, jag vill inte ha någon kritik i min dagbok, för jag kan ändå inte ta åt mig av den)".

 

Ursäkta att jag tar det här men... Måste säga att kritiken till Mats har ändrats nämnvärt oxå. Och inte till det bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till dem det berör ("JOCKEMEDKNIVEN" m.fl.)

 

Ge fan i att blint försvara dåligt pokerspel, det är sjukt enerverande att läsa, och jag kan helt ärligt säga att det mesta i "mickols" resonemang när det gäller poker inte hör hemma i ett korrekt vinnande spel. Att han spelar som en sjukt tightvek apa och är vinnande handlar bara om att han möter idioter som gång på gång betalar av honom. Han hade inte haft EN CHANS mot ett gäng bara hyffsat duktiga spelare som åtminstone lägger märke till en eller två av folks stora läckor och kan anpassa sig därefter. Jag FÖRSTÅR att han spelar långt under sin BR-nivå, eftersom hans spelstil ganska fort, ju högre bord han spelar på, skulle göra honom till en förlorande spelare.

 

Och det bestämmer du efter att ha sett en hand? :roll: Jag spelar mot alla spelare på B2B, tror faktiskt inte alla är idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till dem det berör ("JOCKEMEDKNIVEN" m.fl.)

 

Ge fan i att blint försvara dåligt pokerspel, det är sjukt enerverande att läsa, och jag kan helt ärligt säga att det mesta i "mickols" resonemang när det gäller poker inte hör hemma i ett korrekt vinnande spel. Att han spelar som en sjukt tightvek apa och är vinnande handlar bara om att han möter idioter som gång på gång betalar av honom. Han hade inte haft EN CHANS mot ett gäng bara hyffsat duktiga spelare som åtminstone lägger märke till en eller två av folks stora läckor och kan anpassa sig därefter. Jag FÖRSTÅR att han spelar långt under sin BR-nivå, eftersom hans spelstil ganska fort, ju högre bord han spelar på, skulle göra honom till en förlorande spelare.

 

Jag håller med "lag-maffian" om att det är sjukt dålig poker att inte ta en 53%are om man vet att det är en 53%are (även om jag respekterar att man vill hålla ner sina "swings".

Däremot tycker jag att det är väldigt bisarrt att man kan döma ut en spelare och säga att han skulle bli krossad mot lite bättre spelare. Det är ju inte så att han spelar förutsägbar poker. Det är slutsatser ni drar för att han spelade AK som han gjorde. Eller rättare sagt - inte gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag håller med "lag-maffian" om att det är sjukt dålig poker att inte ta en 53%are om man vet att det är en 53%are (även om jag respekterar att man vill hålla ner sina "swings".

Däremot tycker jag att det är väldigt bisarrt att man kan döma ut en spelare och säga att han skulle bli krossad mot lite bättre spelare. Det är ju inte så att han spelar förutsägbar poker. Det är slutsatser ni drar för att han spelade AK som han gjorde. Eller rättare sagt - inte gjorde.

 

Nebbis & co klarar inte av/vill inte läsa det jag skriver. Har inte sagt att jag inte tar 53%, har sagt att jag inte tar 49%.

 

Lol du är så pinsam ju. Men definitivt alla vektajta B2b-svenskars idol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...