Fudge Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Om det inte är någon mer som har möjlighet så tar det nog lite tid innan några får PM.. Jobbar på så gott jag kan men aldrig lagt upp filer på nätet förut, och verkar ta en stund tyvärr! Citera
Burros Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 inte jag :shock: Inte jag heller dont diss us! Citera
gazzaflush Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 EDIT. tankar från pirate. Citera
Fudge Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Finns på piratebay nu Där vet jag att den inte finns, men kanske om ni ändrar adressen lite! Tack till den som la upp de.. Det funkade inte för mig Citera
Bafucin Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Vill inte vara jobbig men hade varit trevlig med ett pm så här på första december Citera
brainslicer Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 ser att en av er kör utorrent/1600. På öppen tracker är det inte att rekommendera med den versionen:D http://secunia.com/advisories/24130/ Citera
christoffer87 Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 får tacka den människa som ordnade det så mkt! Citera
Sekko Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 jag har laddat ner men får bara ljudet, vad göra? Citera
brainslicer Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 jag har laddat ner men får bara ljudet, vad göra? du saknar väl xvid codec, testa VLC www.videolan.org eller hämta tex ffdshow packen om du försöker spela upp i wmp eller annat som inte stöder xvid direkt Edit: och på tal om VLC: de som har gamla versioner: se till o uppgradera till 0.8.6d särskilt om ni använder explorer(ActiveX plugin är deffault installerad) http://www.videolan.org/sa0703.html Citera
wyyyxz Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 eller hämta tex ffdshow packen om du försöker spela upp i wmp eller annat som inte stöder xvid direkt Hur hämtar man det? Citera
gazzaflush Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 ser att en av er kör utorrent/1600. På öppen tracker är det inte att rekommendera med den versionen:D http://secunia.com/advisories/24130/ Kan ha vart jag, jag förstår ingenting av det du säger haha. Förklara gärna varför det inte är bra Citera
brainslicer Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 meeen snällanån orkar ni inte googla och läsa i länkar? Kan ha vart jag, jag förstår ingenting av det du säger haha. Förklara gärna varför det inte är bra lol, såg bara en (telia) med den versionen , Varför? därför att den har programmerings fel...som de står i länken......som kan utnyttjas av elaka människor på publica trackers(många kör den dock på privata trackers ännu) som tillåter att nån kör valfri kod på din dator,,,typ Hur hämtar man det? http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htmfinns säkert enbart divx om man letar där på sidan... Citera
MajkTheBike Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Very nice shit! ty värry moch! Citera
bubbelpool Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 pokerlandet går att ladda ner på xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Edit: Otillåten länk/Ängeln17 Citera
Zaixer Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 kan någon va snäll och seeda på piratebay? Citera
don_sebbe Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 "Det kan bli en stor pott det här" "Hur gick det?" "Nee jag var inte med i potten" Citera
TobbeZZ Postad 19 Juli , 2008 Rapport Postad 19 Juli , 2008 varit borta från poker ett tag nu, och tänkt börja lira nu igen lite mer seriöst. För att få upp mitt sug tittade jag på "pokerlandet" som jag har sätt ett par gånger nu, skulle vara kul att höra hur de går för dom spelarna nu speciellt Michael Thuritz och Erik Sagström Citera
Driver Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Nån som har denna dokumentär kvar liggandes på disk och som kan tänkas dela med sig av den?, belv lite sugen på att kika på den igen Citera
lolzor Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 pma bubbelpool, han har den säkert, han är med i den.. Citera
Upgrade Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 vilken av karaktärerna är bubbelpool? Citera
Othello Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 varit borta från poker ett tag nu, och tänkt börja lira nu igen lite mer seriöst. För att få upp mitt sug tittade jag på "pokerlandet" som jag har sätt ett par gånger nu, skulle vara kul att höra hur de går för dom spelarna nu speciellt Michael Thuritz och Erik Sagström Ryktet säger att det var Thuritz som spelade på TheV0ID-kontot som blev diskat av PokerStars förra året efter vinsten i WCOOP main. Han delar även konto med samma kille (Mark Telcher) på Crypto (vars syster kontot tillhörde), så det är inte direkt långsökt. Citera
Driver Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 pma bubbelpool, han har den säkert, han är med i den.. Tack för tipset men jag hittade den på annat håll. (tydligen nån som seedat den nyss) Citera
Recommended Posts