drc Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Observera att jag aldrig sagt att jag inte skulle syna i BB - jag säger bara att jag inte tror att mot average weak Internet-table att man ska få syn 95-99 procent av ggr. jag skulle syna med det mesta om jag hade 30 K men hade jag mindre så att jag skulle äventyra ett troligt antande=vinstkupong mot ett måste.vinna.en.allin.till skulle det kunna bli fold. Citera
parre Postad 29 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Om jag antar att BB synar med allt så måste det ju vara rätt att trycka med A7 då jag i snitt väl borde ligga kring 60-65%? Citera
Nusseman Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 parre, du har ganska exakt 60%. Ja, du ska trycka med A7s, alltid i det läget. Anledningen till att jag inte tyckte det förut är som sagt att jag läser som en kratta... Citera
Vinden Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 läser som en kratta... Det tackar vi för, för ditt läsfel gav upphov till en bra diskussion med många intressanta och bra inlägg Citera
Nusseman Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Observera att jag aldrig sagt att jag inte skulle syna i BB - jag säger bara att jag inte tror att mot average weak Internet-table att man ska få syn 95-99 procent av ggr. Jag vet att du inte sagt det drc, det är bara det att vi tror annorlunda om våra kära 24h-tomtar, du och jag. Jag tror nämligen du får syn av 24h-tomtarna också. Fast inte för att de fattar att de har odds, utan pga att de är så dåliga och tänker så fel att det blir rätt ändå (om du förstår vad jag menar) Det tackar vi för, för ditt läsfel gav upphov till en bra diskussion med många intressanta och bra inlägg Ja, alltid gläder man någon... Citera
Recommended Posts