Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nån som tagit reda på detta:

Jag reggade mig först för singupbonusen på 600e och satte in stålar. Körde några händer. Sedan kör jag in stålar för att få christmas-bonusen. Kommer jag cleara christmasbonusen först nu eller hur blir det?

• Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Är det fler än jag som inte kan komma in i cashier på martinspoker?

Står bara error på skärmen när jag försöker

Jag kommer inte in på deras hemsida så den ligger nog nere för tillfället av någon anledning.

Postad

Hur gör man för att casha ut pengar lättast?

Har redan cashat ut 1000€ med mitt CC. Nu får jag max plocka ut 200€ och det kostar 10€ eller 800 VIP.

Kan man casha ut nästa månad, maila och få högre limit eller hur gör man?

Har inget NETeller

Postad
Hur gör man för att casha ut pengar lättast?

Har redan cashat ut 1000€ med mitt CC. Nu får jag max plocka ut 200€ och det kostar 10€ eller 800 VIP.

Kan man casha ut nästa månad, maila och få högre limit eller hur gör man?

Har inget NETeller

ganska lätt skaffa neteller?

bara en tanke

Postad
Ska ta ut till neteller så stor det summa och "NETeller E-mail"

Menar de mailen man har registrerat på neteller eller har man helt enkelt en neteller mail?

Japp! Mailen du har reggat på neteller. ( antagligen din egna mail )

Postad

Någon som vet -

har inte fått christmasbonusen ännu trots att jag uppfyller kraven på inspelade VIP-poäng. Ska man maila någon eller vad? Har för mig att den skulle betalas ut efter 14 dgr iaf...eller?

Postad
Någon som vet -

har inte fått christmasbonusen ännu trots att jag uppfyller kraven på inspelade VIP-poäng. Ska man maila någon eller vad? Har för mig att den skulle betalas ut efter 14 dgr iaf...eller?

14 dagar, utbetalas automatiskt

Postad
Väntar 90 dagar. Står klart o tydligt om du läser.

Jo men det finns ju någon funktion i Cashier. Cash-in vip points osv.. är det något sådant jag ska göra eller behöver jag inte göra någonting utan bara vänta?

Postad

Jo men det finns ju någon funktion i Cashier. Cash-in vip points osv.. är det något sådant jag ska göra eller behöver jag inte göra någonting utan bara vänta?

Bara vänta :D

Postad

Bara vänta :D

Tack :) Då vet jag!

Förresten dom är inte så bra på att uppdatera hemsidan eller?

100% Reload bonus

Get 100% reload bonus when depositing €200. Get your bonus after making 600 VIP-points at Martinspoker.com.

Reload code: CrazyChristmas (2005-12-14 - 2005-12-28)

Postad

"TO MAKE IT EVEN CRAZIER – IF BRAZIL OR SWEDEN WINS THE WORLD CUP 2006 ALL MARTINS POKER CUSTOMERS CAN TRADE UP TO 3000 VIP POINTS EARNED FROM DECEMBER 14th 2005 to May 31st 2006 into CASH!

(The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)"

vad för rate är det på den?

Postad

Upptäcker här på morgonen att jag har pengar på cashier saldot som jag inte vet vad dom gör där egentligen. Är det så att martinspoker.com även dom har denna rakebackdeal som vissa övriga sidor i nätverket har??