mbman Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Nån som tagit reda på detta: Jag reggade mig först för singupbonusen på 600e och satte in stålar. Körde några händer. Sedan kör jag in stålar för att få christmas-bonusen. Kommer jag cleara christmasbonusen först nu eller hur blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimz Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Jag har frågat supporten i det ärendet. Du "clearar" dem samtidigt. Dvs, har du kört in 200 vip har du 200 vip till bägge bonusarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Säkert? Fan va sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Är det fler än jag som inte kan komma in i cashier på martinspoker? Står bara error på skärmen när jag försöker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Är det fler än jag som inte kan komma in i cashier på martinspoker?Står bara error på skärmen när jag försöker Jag kommer inte in på deras hemsida så den ligger nog nere för tillfället av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 behöver man maila supporten när man spelart 600 händer eller kommer bonusen in automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Hur gör man för att casha ut pengar lättast? Har redan cashat ut 1000€ med mitt CC. Nu får jag max plocka ut 200€ och det kostar 10€ eller 800 VIP. Kan man casha ut nästa månad, maila och få högre limit eller hur gör man? Har inget NETeller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Hur gör man för att casha ut pengar lättast?Har redan cashat ut 1000€ med mitt CC. Nu får jag max plocka ut 200€ och det kostar 10€ eller 800 VIP. Kan man casha ut nästa månad, maila och få högre limit eller hur gör man? Har inget NETeller ganska lätt skaffa neteller? bara en tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hector Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Måste man ta ut med Neteller om man har satt in med Neteller, vill slippa deras avgifter eftersom mitt konto är i $, nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Ska ta ut till neteller så stor det summa och "NETeller E-mail" Menar de mailen man har registrerat på neteller eller har man helt enkelt en neteller mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Havet Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Ska ta ut till neteller så stor det summa och "NETeller E-mail" Menar de mailen man har registrerat på neteller eller har man helt enkelt en neteller mail? Japp! Mailen du har reggat på neteller. ( antagligen din egna mail ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 hur lång tid tar de att få ut till credicard? den 27e kom mailet där de stod bekräftat att de var på väg ut? så hur många dagar tror ni de tar, hur lång tid tog de för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Någon som vet - har inte fått christmasbonusen ännu trots att jag uppfyller kraven på inspelade VIP-poäng. Ska man maila någon eller vad? Har för mig att den skulle betalas ut efter 14 dgr iaf...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aikman Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Någon som vet - har inte fått christmasbonusen ännu trots att jag uppfyller kraven på inspelade VIP-poäng. Ska man maila någon eller vad? Har för mig att den skulle betalas ut efter 14 dgr iaf...eller? 14 dagar, utbetalas automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Någon som vet hur Bad Beat bonusen fungerar? Jag förlorade just med en kåk i AAAKK mot fyrtal AAAA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erraaa Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Måste minst va fyrtal i tior som förlorar för att du ska kunna få bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Måste minst va fyrtal i tior som förlorar för att du ska kunna få bonusen. Men gah. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Någon som vet hur man gör för att få insättningsbonusen när man har skrapat ihop tillräckligt många VIP poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Väntar 90 dagar. Står klart o tydligt om du läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Väntar 90 dagar. Står klart o tydligt om du läser. Jo men det finns ju någon funktion i Cashier. Cash-in vip points osv.. är det något sådant jag ska göra eller behöver jag inte göra någonting utan bara vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Väntar 90 dagar. Står klart o tydligt om du läser. Jo men det finns ju någon funktion i Cashier. Cash-in vip points osv.. är det något sådant jag ska göra eller behöver jag inte göra någonting utan bara vänta? Bara vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Väntar 90 dagar. Står klart o tydligt om du läser. Jo men det finns ju någon funktion i Cashier. Cash-in vip points osv.. är det något sådant jag ska göra eller behöver jag inte göra någonting utan bara vänta? Bara vänta Tack Då vet jag! Förresten dom är inte så bra på att uppdatera hemsidan eller? 100% Reload bonus Get 100% reload bonus when depositing €200. Get your bonus after making 600 VIP-points at Martinspoker.com. Reload code: CrazyChristmas (2005-12-14 - 2005-12-28) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 "TO MAKE IT EVEN CRAZIER – IF BRAZIL OR SWEDEN WINS THE WORLD CUP 2006 ALL MARTINS POKER CUSTOMERS CAN TRADE UP TO 3000 VIP POINTS EARNED FROM DECEMBER 14th 2005 to May 31st 2006 into CASH! (The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)" vad för rate är det på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 Januari , 2006 Rapport Share Postad 1 Januari , 2006 Bra fråga, maila supporten, skriv här vid svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokersve Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Upptäcker här på morgonen att jag har pengar på cashier saldot som jag inte vet vad dom gör där egentligen. Är det så att martinspoker.com även dom har denna rakebackdeal som vissa övriga sidor i nätverket har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts