Skanke Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 Jag har nu klarat signup bonusen och undrar om jag kan ta ut ALLA pengar på Martinspoker, typ ha 10 cent kvar på saldot.... kan jag alltså ta ut allt och få bonusen sen om 90 dar? eller är det nån hemlig regel att jag inte får röra pengarna ? Ingen hemlig regel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Är supporten nere IGEN nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Supporten är väl knappast stängd under helger? Har någon lyckats få kontakt med dom under fredag/lördag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Jag har inget att klaga på ang Martinspoker support, toppklass enligt mig iaf. svarar alltid snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasse Kongo Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Någon som fick tag i supporten under söndagen eller idag? Jag lyckas då inte. /L-K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Någon som fick tag i supporten under söndagen eller idag? Jag lyckas då inte. /L-K Ja, jag har fått tag i dom igår, får alltid tag i dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasse Kongo Postad 29 November , 2005 Rapport Share Postad 29 November , 2005 Du har det bra du! Har just fått reda på att jag inte kvalificerat mig till signup-bonusen på 600 för att jag fyllde i en polares namn när jag signade. Förhoppningsvis ska det väl ordna sig men svarshastigheten från supporten är ju minst 2 dygn verkar det som... Tycker verkligen att de är helt katastrofalt jävla urusla! De har inte ens ett autosvar som talar om att de fått mailet och kommer att höra av sig... /M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cardborren Postad 29 November , 2005 Rapport Share Postad 29 November , 2005 ....inte ens ett autosvar..!? har du fetfinger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 29 November , 2005 Rapport Share Postad 29 November , 2005 Håller med. Supporten har än så länge vart bedrövlig för mig. Vände mig tillslut till 24h`s support, och tack och lov hjälpte dom mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrAnton Postad 30 November , 2005 Rapport Share Postad 30 November , 2005 När man fixat deras sign-up bonus, skall man då skicka ett mail till supporten för att de skall "betala" ut bonusen eller sker detta automatiskt efter 90 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Förstår inte allt gnäll på supporten här. Mejlat dem tre gånger och fått svar efter max en kvart de gångerna. Däremot är jag irriterad över att man måste mejla varje sajt man joinar inom deras nätverk och be dem fixa så man kan använda sitt kreditkort. So what om man använt det på en annan sajt, det står ju i mitt namn Pga. detta får jag felmeddelande nu när jag ska sätta in pengar för deras bonus eftersom det är för sent. November är tydligen slut Signade dock upp med koden i tid. Hoppas verkligen det funkar ändå! edit: särskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Nu fixade de tillochmed in min bonus åt mig manuellt eftersom det krånglade! Mucka med deras support o...ja, få mig efter er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Angående gnället är det helt klart befogat. Då supporten funkar, får man svar fort, ja. Men senaste veckan va supporten nere måndag (?), tisdag och onsdag, för att sedan funka på torsdag, och sen vara nere igen på fredag, lördag och söndag. En dag under hela veckan man kunde kontakta dom, bedrövligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasse Kongo Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Nu fixade de tillochmed in min bonus åt mig manuellt eftersom det krånglade! Mucka med deras support o...ja, få mig efter er Svårt att mucka med någon man inte får tag i... De gånger jag fått svar är då jag använt formuläret på deras site. Då skickas det till support@martinspoker.com. Svaret man ibland erhåller kommer från support@martinspoker.ee. Att trycka reply på dessa mail har i 100 % av fallen varit lönlöst. /L-K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Någon som vet hur det fungerar med pengarna vid bonus insättning? Får man ta ut pengar innan man jobbat av bonus tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fitandiknowit Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Jag har sökt dem (support@martinspoker.com) ett par tillfällen utan resultat. Rätt bedrövligt med tanke på hur bra nästan alla andra sajter har blivit på kundservice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasse Kongo Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Jag har sökt dem (support@martinspoker.com) ett par tillfällen utan resultat. Rätt bedrövligt med tanke på hur bra nästan alla andra sajter har blivit på kundservice. Nä, det är långt ifrån alltid de svarar men plötsligt händer det!!!. Håller med i övrigt, det är bedrövligt. /L-K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Hur gör man för att föra över VIP-poäng från Cashier till Poker? Utan egentlig anledning förde jag över mina VIP till Cashier, och nu när jag vill spela för mina poäng går det inte så länge de finns i Cashier. Verkar vara enkelriktad trafik gällande VIP-överföring mellan Cashier och Poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Jag har sökt dem (support@martinspoker.com) ett par tillfällen utan resultat. Rätt bedrövligt med tanke på hur bra nästan alla andra sajter har blivit på kundservice. På siten finns något som heter pokerFAQ där inne finns det ett kontakts formulär när jag använt det har det kommit snabba svar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 nu verkar man inte ens kunna registrera sig som ny medlem eftersom de inte skickar ut mailet där man ska få fylla i de sista uppgifterna eller vad det är. Och inget svar från supporten tur att de har bonusen annars tror jag inte så många kunder skulle vara intresserade i nuläget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yutta Postad 3 December , 2005 Rapport Share Postad 3 December , 2005 Innan har jag alltid fått snabba svar från supporten, när jag maila dem nyss så fick jag dirket detta i min mail: The original message was received at Sat, 3 Dec 2005 01:43:58 +0100 from [217.212.244.229] ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <support@martinspoker.com> (reason: 550 support@martinspoker.com unknown user account) ----- Transcript of session follows ----- ... while talking to mail.martinspoker.com.: >>> DATA <<< 550 support@martinspoker.com unknown user account 550 5.1.1 <support@martinspoker.com>... User unknown <<< 554 no valid RCPT address specified Går det inte att maila dem nu heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Härmed uppmanar jag alla medlemmar på Pokerforum.nu att sluta spela på Martinspoker. Det är uppenbarligen ett oseriöst företag! Uppmaningen grundar jag på att det inte har gått att kontakta deras support på många dagar nu. Dessutom finns ingen information om företaget Martinspoker på deras hemsida (ingen "About"). Vilken organisation gör man som kund affärer med egentligen? Ryska maffian? Konkursvarning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag har under november mailat dom kansk 10 ggr. Fått svar alla gånger inom 5 timmar, oftast inom 1 timme. Jag har fått betalt till mitt konto etc, så oseriöst är det nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 om de nu har problem med sin support borde de inte lägga ut information om det på hemsidan? pinsamt dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 om de nu har problem med sin support borde de inte lägga ut information om det på hemsidan?pinsamt dåligt... Jo precis. Eller varför inte ett massutskick via e-mail om eventuella problem? Min slutsats är att de antingen är eller har blivit oseriösa, alternativt att företaget är på väg mot konkurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts