Pesse Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2004 Tänkte signa upp här för att lira SM kval. Finns någon signup bonus eller liknade för PF medlemmar ? Kan man föra över stålar från 24H ? Länk: http://www.martinspoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2004 Kan man föra över stålar från 24H ? Ja Finns någon signup bonus eller liknade för PF medlemmar ? Nej, inte för någon vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pesse Postad 29 Oktober , 2004 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2004 Hur för jag över från 24H ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 6 November , 2004 Rapport Share Postad 6 November , 2004 Undrar varför det enda valet på mina uttag är kreditkort samt varför jag enbart kan casha ut 270 evro? Antar det är den summa jag satt in men hur gör ajg för att kunna casha ut på flera sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 6 November , 2004 Rapport Share Postad 6 November , 2004 Som alltid, på nästan alla siter: Du måste casha ut samma belopp som du satte in med CC, innan du kan ta ut på något annat sätt. Detta för att minska risken för cc-bedrägeri Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 6 November , 2004 Rapport Share Postad 6 November , 2004 misstänkte att det var så.. kan med andra ord inte ta ut mera förrän på måndag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 15 November , 2004 Rapport Share Postad 15 November , 2004 Undrar hur det är med servicen här? Får man ngnsin svar? Tänkte ju att det var ingen skillnad på att lira här istället för på 24. Iallefall så har man inte fått sin cashout på över en vecka samt att jag dragit iväg ett mail som inte har besvarats nu på 4 dagar, känns ju inget vidare tillförlitigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 November , 2004 Rapport Share Postad 15 November , 2004 Ett litet tips kan vara att fråga Östlind det i 24h-tråden - så kan han nog reda ut det på något sätt. /Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 30 Mars , 2005 Rapport Share Postad 30 Mars , 2005 Jag läste det här i tråden om Martin de Knijff Scandinavian Classic: Everyone playing this event will get a seat in the € 30.000 freeroll held at martinspoker.com April 3rd 22.00 CET. Winner there will get a Seat in the WPT-championship at Bellagio April 18 2005 (value €20.000)€10.000 will be payed out to 2nd-9th place in that freeroll 2nd € 2500 3rd € 1500 4-9 € 1000 The other way to get in to the freeroll is to open an account deposit €50 and earn 200 VIP-points. We expect between 200-300 playes so value in the freeroll will be great Någon som vet om den där frirullen verkligen blir av? Det står inget om det på http://www.martinspoker.com och den finns inte med i turneringsschemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
injog Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Nu finns turneringen med men jag lyckas inte anmäla mig. Har satt in pengar från Neteller och spelat ihop 200 VIP-poäng men får meddelandet "Unable to register" när jag försöker. Någon som har lyckats anmäla sig eller vet vad det beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Jag får tacka för den här tråden . Gick in på martins idag efter att ha spelat där för ngra veckor sedan, och märker att jag visst var registrerad för den här turneringen, vilken trevlig överraskning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
injog Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Vilket alltså kan betyda att man borde spelat ihop de där poängen för ett tag sedan och därmed blivit registrerad automatiskt? Du har inte anmält dig själv väl, om jag tolkar dig rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 3 April , 2005 Rapport Share Postad 3 April , 2005 Det stämmer bra. Jag spelade där för ett tag sedan, och när jag loggade in idag så var jag reggad automatiskt till frirullen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 råkade vinna skiten, får se hur dom gör nu när jag inte är 21. Det måste ju vara upp till dom att lösa det eftersom det inte var nån åldergräns att vara med i frirullen. Jag har iaf köpare på kö om jag får sälja platsen, skulle va gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Buuuhuuuu Jag visste inte att det var så loggade jag in en halv timme försent precis innan den började ta bort alla disconnectade detta var ju för fan årets chans att vinna lite pengar Kom iaf 20 plats eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Ska bli kul att se vad som händer nu. Peter Hedlund från 24H ringde mig och sa att vi har ett problem. Han tillade om att det finns risk att jag får ta andrapriset (som var 2500) men det finns ingen chans för det. Kniven sa i förbifarten igår att om jag vinner så kan jag sälja platsen och han hade tydligen också sagt typ "Det löser vi". Så hoppas dom sköter det snyggt nu, jag har i alla fall köpare som väntar om jag bara får sälja platsen. Inte så smart av dom kanske att ha en frirulle där man kan vara 18 år och inga meddelanden som säger annat och så är förstapriset en plats till nått man måste vara 21 för. men som jag ser det så är det deras fel/problem och inte något som jag kan lastas för. Jag som kund har vunnit något som jag har blivit tillsagd är värd 20,000 Euro helt enkelt. Men, jag tror dom fixar det, för alla jag snackat med är hur sjyssta som helst och Peter Hedlund sa att dom ska försöka lösa det så bra som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 I "värsta" fall får dom väl skicka dig på någon turnering i Europa i stället, där det är 18-årsgräns... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 I "värsta" fall får dom väl skicka dig på någon turnering i Europa i stället, där det är 18-årsgräns... Jag sa också det, dom kan skicka mig till EPT och ge mig mellanskillnaden i handen. Men med tanke på att jag bad en kompis fråga Martin igår på klubben vad som händer om jag råkar vinna, så sa han att jag kan sälja platsen och att det inte va nåra problem. Lite jobbig spänning just nu, men jag litar på att dom löser det på ett bra sätt, framför allt eftersom kunden i detta fall inte har gjort något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Det är hundra att dom löser det, för mindre sajter skulle inte ha råd med den negativa publicitet det skulle innebära. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krissan Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Jag tycker det är uppenbart att RaMz är för bra för sin ålder. =) Grattis till vinsten iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Jag tycker det är uppenbart att RaMz är för bra för sin ålder. =) Jag cheatar... EDIT: Jag cheatar inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Foppa4 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Jag är lite glad att det var så många afk!;> Tackar alla som var afk, det var eran förtjänst att jag fick 1000€ Hur låg tid tar det egentligen att få in pengarna på kontot? Inte fått dem ännu ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juzam Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Kör dom med sign-up-bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Löste det sig Ramz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Löste det sig Ramz? Ja då, dom pengarna har jag fått o blåst iväg för länge sedan. Martin sålde platsen åt mig personligen. Finns dock en ganska så stor chans att han bara löste in den istället och tjänade lite på den rabatt jag gav på priset. Men det rör inte mig så mkt. Fick i alla fall deg för platsen efter att ha varit i kontakt med martin personligen, så det löste sig fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts