Gå till innehåll

BestPoker.com - Reload, 3 stackbara €140


Recommended Posts

Postad

Man kör ju runt nu för att ta bonusar för att bygga rulla

och denna bonus var ju verkligen en av dom bättre,

i klass med Martinpokers Signup+2xReloads.

 

Man har ju för avsikt att återvända till dessa siter när man

byggt rullen till en nivå där bonusar inte längre är högsta prioritet.

Alltså spela mer hos dom som gett en mest stöd under "uppväxten". :)

 

Aja, bara hoppas dom löser det så får dom iaf tillbaks mig i framtiden ;)

  • Svars 662
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hoppas detta löser sig på bästa sätt för alla. Själv är jag intresserad av en fråga som inte blivit besvarad trots att många undrat: De som tagit ut pengarna från bestpoker till neteller för mer än ett dygn sen och fortfarande inte fått sina transaktioner genomförda/godkända, när kan dessa räkna med att få igenom dem? Har personligen väntat över 40h, saknar ca 0.5 euro på kontot och börjar bli smått fundersam. (Inte så mycket för de där 0.5 euro som är borta, utan mer för mitt ej genomförda uttag.)

 

Tacksam för svar från bestpokers medlem på forumet!

Postad

Jag litar på vad BestPokerDanne säger. Pengarna kommer betalas ut. Vi kunder har inte gjort något fel. Många läste precis som jag rubriken på bonustrådem som informerade om stackbara bonusar på Best Poker. Eftersom Best Poker finns på forumet hade jag ingen tanke på att det helt plötsligt skulle försvinna pengar från folks konton. Jag har 200vip kvar att cleara. Hoppas denna soppa är utredd tills det är klart.

Postad
Jag litar på vad BestPokerDanne säger. Pengarna kommer betalas ut. Vi kunder har inte gjort något fel. Många läste precis som jag rubriken på bonustrådem som informerade om stackbara bonusar på Best Poker. Eftersom Best Poker finns på forumet hade jag ingen tanke på att det helt plötsligt skulle försvinna pengar från folks konton. Jag har 200vip kvar att cleara. Hoppas denna soppa är utredd tills det är klart.

 

Som jag tidigare postade i mailet så står det att det ska gå att spela två bonusar samtidigt. Dock var mailet från martinspoker men trots allt samma nätverk.

Postad
Hoppas detta löser sig på bästa sätt för alla. Själv är jag intresserad av en fråga som inte blivit besvarad trots att många undrat: De som tagit ut pengarna från bestpoker till neteller för mer än ett dygn sen och fortfarande inte fått sina transaktioner genomförda/godkända, när kan dessa räkna med att få igenom dem? Har personligen väntat över 40h, saknar ca 0.5 euro på kontot och börjar bli smått fundersam. (Inte så mycket för de där 0.5 euro som är borta, utan mer för mitt ej genomförda uttag.)

 

Tacksam för svar från bestpokers medlem på forumet!

Samma sak för mig har väntat i över 30 timmar nu, tagit ut till neteller och bankkonto och ingen har gått igenom än. Har frågat samma sak om när man kan räkna med att få pengarna men får inget svar angående detta.

Postad
BestPokerDanne skrev att" beslagtagna pengar kommer att betalas tillbaka"

 

Vart tog den meningen vägen? Eller finns den kvar utan att jag sett den.

 

"Senast ändrad av BestPokerDanne den 2006-02-01 17:59:49, ändrad totalt 1 gång"

 

Står det under inlägget. Gäller att inte lova för mycket antar jag. Men jag är också övertygad om att det stod så där. Diskussionerna med 24hnetwork kanske inte går som planerat. Detta känns mer och mer olustigt.

Postad
Jag litar på vad BestPokerDanne säger. Pengarna kommer betalas ut. Vi kunder har inte gjort något fel. Många läste precis som jag rubriken på bonustrådem som informerade om stackbara bonusar på Best Poker. Eftersom Best Poker finns på forumet hade jag ingen tanke på att det helt plötsligt skulle försvinna pengar från folks konton. Jag har 200vip kvar att cleara. Hoppas denna soppa är utredd tills det är klart.

 

Den här bonustråden fanns inte då koderna fungerade så jag tror du far med osanningar ;)

Postad

Hmm, Nu börjar det bli lite annat av det hela.

Att faktiskt ta tillbaka redan utbetalda bonuspengar är ganska myclet värre en att bara låsa utbetalningarna på koderna och jag har bara hört talas om en sådan incident innan. Det var pokerplex som gjorde en sån grej. Inte populärt alls faktiskt.

 

Själv förlorade jag bara cashback bonusen +några cent men jag lider med er som hade mer på kontot.

Postad
Hmm, Nu börjar det bli lite annat av det hela.

Att faktiskt ta tillbaka redan utbetalda bonuspengar är ganska myclet värre en att bara låsa utbetalningarna på koderna och jag har bara hört talas om en sådan incident innan. Det var pokerplex som gjorde en sån grej. Inte populärt alls faktiskt.

 

Själv förlorade jag bara cashback bonusen +några cent men jag lider med er som hade mer på kontot.

 

Jag ser egentligen ingen skillnad mellan att ta tillbaka utbetald bonus och att skita i att ge ut bonus man har "lovat" genom meddelanden vid insättning.

Postad

Ska nog inte dra några slutsatser av detta men klockan 19.43 idag så betalade 24h tillbaka de 10.14€ som de tidigare idag behagade att bortföra från mitt konto utan att kontakta mig.

 

Dock är min utbetalning fortfarande "pending", vilket den varit i 45 timmar.

 

Det ironiska är att när de nu satte in 10.14 på mitt konto så har de skrivit i description "Deposit Bonus", vet inte om jag ska skratta eller gråta. Först klagar de över att det är för många bonusar, sedan tar de lite kaffepengar av mig och ger tillbaka dem som en BONUS! :D (bestämde mig för att skratta)

Postad

Kära Best Poker!

 

Noterade att ni(/24h ntw) varit inne på mitt konto idag vid 15-tiden och

1. Flyttat runt mina pengar mellan cashiern och pokerdelen.

2. Debiterat/stultit/snott 420 € från mitt konto.

3. Återigen latjat runt med (resterande) pengar mellan cashier och poker.

 

Lite frågor kring detta:

 

¤ Varför kontaktar ni mig varken före, under eller efter processen?

¤ Kan jag inte betrakta pengarna på mitt konto som mina? (Uppenbarligen kan jag inte det - vid vilket skede är pengarna mina? Då jag cashat ut till NETeller?)

¤ Varför säger ni tidigare i den här tråden att ni inte skall ta tillbaka några pengar och sen gör det? Varför ljuger ni ang. detta?

(Spelar ingen roll om det är 24 h eller ni som tagit cashen, dom låg på mitt konto på er sajt - skyll inte bara ifrån er på 24 h)

 

Tacksam för svar!

 

Med hjärtliga hälsningar

 

Erik.

Postad

Hi,

 

The money has been taken from your account because of bonus misuse.

 

Unfortunately 24hNetwork configured the deposit bonus you have been using

the wrong way. This configuration made it possible for the deposit bonus

to

be used as a reload bonus which could be used several times.

 

You have used the deposit bonus as a reload bonus more than twice. Of

course, the purpose of the deposit bonus was that it would be used only

once.

 

The paragraph stated below are from the general Terms and Conditions you

agreed to when you opened your account. Referring to the paragraph, we

have withdrawn the paid out amount the reload bonus incorrectly gave you.

 

Terms and Conditions, Bonus Rules:

 

 

5. Bestpoker reserves the right to cancel or withdraw a promotional offer

as

well as changing the criteria for taking part of the offer at any time

regardless

of any information given in conjunction with the offer. Bestpoker reserves

the

right to close any account that is suspected to be involved in bonus abuse

and confiscate funds in such accounts.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

 

Bespoker

Postad

BestPoker Management

 

Vi vill härmed klargöra att de spelare som drabbats av 24hnetworks beslut om att dra tillbaks bonusutbetalningar inte är i linje med BestPokers filosofi om hur vi ska behandla våra spelare.

 

Vi vill även klargöra att BestPoker inte har gjort något fel i ärendet, utan vill istället påpeka att vår systemleverantör - 24hnetworks, är ansvariga för detta systemfel. Därför har BestPoker beslutat att stå för hela kostnaden och betala tillbaka de bonusar som tidigare dragits från våra drabbade spelares konton. 24hnetworks har däremot beslutat att inte ge ekonomisk kompensation för de bonusar som dragits tillbaka från era konton, då detta strider mot deras policy. Detta betyder att alla bonuskostnader som dragits från era konton kommer att föras tillbaka senast under morgondagen. Även de konton som har blivit "frysta" som ett resultat av detta kommer att återöppnas.

 

Vi vill passa på att be om ursäkt för det inträffade och samtidigt tacka alla som uppmärksammat detta systemfel. Vi hoppas att detta gör att ni även i framtiden kan känna er trygga som spelare hos oss. Vi gör allt för att situationen ska bli så rättvis som möjligt för er som spelare såväl som för oss som företag.

 

BestPoker Management

Postad
BestPoker Management

 

Vi vill härmed klargöra att de spelare som drabbats av 24hnetworks beslut om att dra tillbaks bonusutbetalningar inte är i linje med BestPokers filosofi om hur vi ska behandla våra spelare.

 

Vi vill även klargöra att BestPoker inte har gjort något fel i ärendet, utan vill istället påpeka att vår systemleverantör - 24hnetworks, är ansvariga för detta systemfel. Därför har BestPoker beslutat att stå för hela kostnaden och betala tillbaka de bonusar som tidigare dragits från våra drabbade spelares konton. 24hnetworks har däremot beslutat att inte ge ekonomisk kompensation för de bonusar som dragits tillbaka från era konton, då detta strider mot deras policy. Detta betyder att alla bonuskostnader som dragits från era konton kommer att föras tillbaka senast under morgondagen. Även de konton som har blivit "frysta" som ett resultat av detta kommer att återöppnas.

 

Vi vill passa på att be om ursäkt för det inträffade och samtidigt tacka alla som uppmärksammat detta systemfel. Vi hoppas att detta gör att ni även i framtiden kan känna er trygga som spelare hos oss. Vi gör allt för att situationen ska bli så rättvis som möjligt för er som spelare såväl som för oss som företag.

 

BestPoker Management

 

 

Nu börjar det likna Heypokerservice :) . Riktigt bra gjort av er.

Postad
BestPoker Management

 

Vi vill passa på att be om ursäkt för det inträffade och samtidigt tacka alla som uppmärksammat detta systemfel. Vi hoppas att detta gör att ni även i framtiden kan känna er trygga som spelare hos oss. Vi gör allt för att situationen ska bli så rättvis som möjligt för er som spelare såväl som för oss som företag.

 

BestPoker Management

 

Detta lär ju leda till att man spelar på Bestpoker en hel del i framtiden. Snyggt jobbat!

Postad

ja, alltså fixar ni detta själv lirar jag hos er i fortsättningen också... men dock är det så att jag har några vip kvar för att cleara min bonus, hur blir det för mig?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...