Gå till innehåll

Byta till 24h?


lajnd

Recommended Posts

Har lirat på expekt sen jag startade och primanätverket har en speciel plats i mitt hjärta.. Men efter nätverksbytet så blev det ju en jevla massa problem och jag bytte till parbet bara för att upptäcka att dom också hoppade till tain efter några dagar..

 

Ute efter ny klient nu.. Vet inte om 24h är riktigt min grej..

Verkar vara en hel del pokerforum-medlemmar som spelar där.

Vilket nog medför problem.

 

Men hur är motståndet på 2/4 NL borden? och går turneringarna att jämnföra med primas??

 

Har nollkoll vad som försigår på den här sidan så det vore kul om det kunde berättas lite.. även om jag förmodligen kan läsa om det just i den här forumdelen.. :)

 

tackåbock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat på expekt sen jag startade och primanätverket har en speciel plats i mitt hjärta.. Men efter nätverksbytet så blev det ju en jevla massa problem och jag bytte till parbet bara för att upptäcka att dom också hoppade till tain efter några dagar..

 

Ute efter ny klient nu.. Vet inte om 24h är riktigt min grej..

Verkar vara en hel del pokerforum-medlemmar som spelar där.

Vilket nog medför problem.

 

Men hur är motståndet på 2/4 NL borden? och går turneringarna att jämnföra med primas??

 

Har nollkoll vad som försigår på den här sidan så det vore kul om det kunde berättas lite.. även om jag förmodligen kan läsa om det just i den här forumdelen.. :)

 

tackåbock

 

Gillar du prima kan du väl spela på Nordicbet, grymma frerolls och numer även rakeback!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är skatt på vinstpengarna på 24h, bara så du vet!

 

Spelar 24h men visste inte att det var skatt? 30 % av vinsten dras alltså av??

Så direkt när man sätter in förlorar man 30 %? låter helt sjukt.

 

30% av varje pott du vinner, men Unibet som ligger på samma nätverk är troligen skattefritt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från expressen.se

 

Sluta nu med allt tjat:

 

8) Var har ni er bas? Behöver man skatta på vinster? Kan ni garantera att detta inte förändras inom det närmaste året?

 

Vi har kontor i Sverige, Estland, Malta och Costa Rica. Enligt utlåtande från Skatteverket är vi inte att betrakta som utanför EU och således ska vinsterna inte beskattas. För att vara på den säkra sidan flyttar vi den del av verksamheten som ligger utanför EU till Malta i januari och ligger då under maltesisk spellicens. Ingen skatt på vinster skall då betalas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OBS gäller 24h Poker:

 

 

8) Var har ni er bas? Behöver man skatta på vinster? Kan ni garantera att detta inte förändras inom det närmaste året?

 

Vi har kontor i Sverige, Estland, Malta och Costa Rica. Enligt utlåtande från Skatteverket är vi inte att betrakta som utanför EU och således ska vinsterna inte beskattas. För att vara på den säkra sidan flyttar vi den del av verksamheten som ligger utanför EU till Malta i januari och ligger då under maltesisk spellicens. Ingen skatt på vinster skall då betalas.

 

 

Äntligen! Halleluja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...