LOVEBOAT Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Behöver hjälp med denna gåta som just nu ligger olöst på flera stora forum. Den bör därför vara jävligt långsökt. One man has six of them, two men have 8. If women have them, they are halved. If children use them, they have 18. I have none, but you have several. They are red at day and black at night. Notera att "red at day" förmodligen betyder "read at day" men vem vet. Lycka till. Citera
Sagge Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Jag stötte på den där i ett annat sammanhang och där sades det att det inte fans ngt svar. Det var det som var poängen. Inte för att jag vet om det är så. Men det var svaret som gavs. Citera
crillux Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Verkar mycket märkligt. Är det någon komplicerad undermening i orden som man måste ha engelska som modersmål för att greppa? Citera
Dahlberg Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 svar: slynor från Bangkok. fast du har missat ett par ord, såhär ser hela ut. One man has six of them, two men have 8. If women have them, they are gay. If children use them, they have to be18. I have none, but you have several. They are red at day and black at night. Citera
Milo Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 svar: slynor från Bangkok. fast du har missat ett par ord, såhär ser hela ut. One man has six of them, two men have 8. If women have them, they are gay. If children use them, they have to be18. I have none, but you have several. They are red at day and black at night. Ah, now it makes more sense. Citera
chapman Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Behöver hjälp med denna gåta som just nu ligger olöst på flera stora forum. Den bör därför vara jävligt långsökt. One man has six of them, two men have 8. If women have them, they are halved. If children use them, they have 18. I have none, but you have several. They are red at day and black at night. Notera att "red at day" förmodligen betyder "read at day" men vem vet. Lycka till. Ska ta mig en kopp te och sätta mig i en mörk vrå och fundera på den ett tag... Citera
Recommended Posts