Gå till innehåll

SAJT: MultiPoker.com


gdaily

Recommended Posts

MultiPoker.com

 

I och med att PartyPoker köpt upp MultiPoker, så avslutas forumets samarbete med MultiPoker. Alla gamla bonuserbjudanden där du får bonus och T-shirt via forumet gäller fortfarande, läs mer här.. I och med att vi lägger ner själva sajtgruppen så försöker jag sammanfatta i detta inlägg, som blir början på en sajttråd för MultiPoker.

 

Lokalisering

Vi är 95% säkra på att Multi har licensen i Gibraltar, dvs det borde vara skattefritt.

 

Utbetalningar:

* Wire Transfer direkt till ditt bankkonto kostar än så länge gratis. Ett tips är kanske att detta ändras i framtiden, när MultiPoker inlemmas i PartyPoker. När detta sker har vi dock ingen aning om.

* Under Inter Account Transfer kan du föra över pengar mellan användare.

 

Bonusar:

* MultiPoker har frekventa reloadbonusar.

*MultiPoker har dagliga frirullar för spelare med real money-konton.

 

Nätverket

* MultiPoker är i samma nätverk som exempelvis EmpirePoker. Om du ska ha konto på flera sajter i nätet så läs den här tråden.

 

Enjoy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Empire har väl inget att göra med Party eller Multipoker längre?

 

Empire och multipoker ligger fortfarande i samma nätverk. Antar dock att multipokers användare kommer flyttas över till partys nätverk inom en snar framtid.

 

----

 

Någon som gjort en cash out nyligen? Jag gjorde en för några dar sen men den är fortfarande inte beviljad vad det verkar.. För mig det gått snabbare tidigare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart tog alla andra multipoker trådar vägen?

 

så avslutas forumets samarbete med MultiPoker.

Enjoy.

 

I och med att vi lägger ner själva sajtgruppen så försöker jag sammanfatta i detta inlägg, som blir början på en sajttråd för MultiPoker.

Enjoy.

 

Alltså raderat

 

No cash, No group 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Kan någon komma åt "Cashout" eller "deposit"? Jag har 300 dollar på sidan som jag skulle vilja ta ut.. men jag kan inte komma åt Cashout... :S

 

Sedan kan jag inte heller starta programmet längre, för då står det att programmet har stött på ett problem och måste avslutas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köra gratispokerbok på multi men ser att det knappt finns några bord eller folk på NL25 och NL50.

 

Vad har hänt eller har det alltid varit så hos multi?

Har fått för mig de är stora med tanke på all reklam som gått på TV...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köra gratispokerbok på multi men ser att det knappt finns några bord eller folk på NL25 och NL50.

 

Vad har hänt eller har det alltid varit så hos multi?

Har fått för mig de är stora med tanke på all reklam som gått på TV...

 

Har haft mer eller mindre omöjligt att hitta några fixedlimitbord på nivåer ovanför 2/4 sedan i Lördags när jag satt och fylleslaskade lite på låglimit NL. Upptäckte just att jag hade råkat checka för "Hide full tables" och efter att ha avmarkerat denna så ser det ut som det gjort sedan Party isolerade sina fiskar på ett eget nät.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns ju lösning på det, sök efter den tråden. Töm cashen och försök igen.

 

Hmm, nu skäms jag lite för jag hittar inte det inlägget. Jag hittar ett inlägg som handlar om mitt problem men ingen lösning. Har du några tips?

 

Tömma cashen, är det explorercachen vi snackar om då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köra gratispokerbok på multi men ser att det knappt finns några bord eller folk på NL25 och NL50.

 

Vad har hänt eller har det alltid varit så hos multi?

Har fått för mig de är stora med tanke på all reklam som gått på TV...

 

Har haft mer eller mindre omöjligt att hitta några fixedlimitbord på nivåer ovanför 2/4 sedan i Lördags när jag satt och fylleslaskade lite på låglimit NL. Upptäckte just att jag hade råkat checka för "Hide full tables" och efter att ha avmarkerat denna så ser det ut som det gjort sedan Party isolerade sina fiskar på ett eget nät.

 

hah! ojdå samma för mig...

 

Mitt neteller konto fungerar inte då jag använt det på empire. Kan jag sätta in med visa och ta ut till visa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon fler än jag som inte kan installera klienten? Jag får meddelande om att ett allvarligt fel har inträffat.

Jag har mailat supporten men de vägrar att svara..,

 

Jag har samma problem mailade till supporten och fick svaret att deras tekniska team kollar på det, men det var ett tag sedan nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...