Opteron Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 bordet "Sailboats" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 sådär Semifinal! Hade sönder Miami med 67s... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jag får erkänna mig krossad av Opteron. Börja med att backa snabbt för att sen sega mig kvar med typ 1/3 stack ett tag. aja, GG. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Ska Saint_bjorn visa att gammal är äldst eller kommer den yngre generationen sätta stop för den fruktade tvåbarns pappan? Kan också vara ett barn du har men två låter lite tuffare... Hörrudu, en pigg 70:a ska väl kunna handskas med slyngel. Men dessvärre är jag inte en sån, befinner mig fortfarande i alkoholchock sen igår kväll. Om det är ok för Hajen så krossar jag honom imorgon istället (om jag fortfarande lever då, just nu känns det tveksamt). Och tack o lov är jag inte tvåbarnspappa, en räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2007 Hörrudu, en pigg 70:a ska väl kunna handskas med slyngel. Men dessvärre är jag inte en sån, befinner mig fortfarande i alkoholchock sen igår kväll. Om det är ok för Hajen så krossar jag honom imorgon istället (om jag fortfarande lever då, just nu känns det tveksamt). Och tack o lov är jag inte tvåbarnspappa, en räcker. Sorry, ändrar det! sådär Semifinal! Hade sönder Miami med 67s... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Han blev ägd! Förlåt Klas, du vet att jag gillar dig ändå, men du måste förstå att jag tycker det är kul att du åker ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Sorry, ändrar det! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Han blev ägd! Förlåt Klas, du vet att jag gillar dig ändå, men du måste förstå att jag tycker det är kul att du åker ändå Ja, nu har ju du precis ökat dina chanser att vinna med typ 100%. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Klockan fyra direktsänds min och Skankes match för er som är sugna att kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 nätverk? nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 nätverk? nick? WPX, scare card heter bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 vars laddar jag ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 vars laddar jag ner det? http://www.worldpokerexchange.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Då är man igång nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Slog ut Skanke efter att fru fortuna log mot mig hela matchen. Jag träffade nästan allting och drog ut 2/3 KK och 1 AA i stora potter. GG Skanke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Tack för god match. Jag blev krossad, förnedrad, avklädd, massakerad, och även lite mörbultad. Jag tillochmed förlorade Heja ni andra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Kan inte importera händerna från WPX till PT. Vet någon varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Kan inte importera händerna från WPX till PT. Vet någon varför? PT accepterar inte vilka utdragningar som helst, det finns gränser (vet inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 PT accepterar inte vilka utdragningar som helst, det finns gränser (vet inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 PT accepterar inte vilka utdragningar som helst, det finns gränser (vet inte) Det var faktiskt ingen lek fast då är ju jag lite partisk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Dubbelränna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 Clash of the titans startar snart Sandbag heter bordet Troligtvis runt niosnåret GL saint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 grattis saint till vinsten. say no more turnboy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2007 Saint_bjorn slog ut Hajen. Ganska kort och ointressant match. Nu väntar vi bara på Gyre och Metaddict sen lottar vi semifinalerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 85 minuter och $50 i rake (jag får tillbaka 25 och Hajen får väl lika mycket då). GG, Hajen. Jag gjorde en del tomtespel (hatar ju egentligen HU som sagt). Men hade en del tur, inte minst i sista handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 23 April , 2007 Rapport Share Postad 23 April , 2007 85 minuter och $50 i rake (jag får tillbaka 25 och Hajen får väl lika mycket då). GG, Hajen. Jag gjorde en del tomtespel (hatar ju egentligen HU som sagt). Men hade en del tur, inte minst i sista handen. Det är lungt, var mest turnträffarna tom som fick mig lite putt Fast nu har jag vunnit 70$ tillbaka på 3/6 + 28$ i rake. Det är sjuka setups på sidan tycker jag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 April , 2007 Rapport Share Postad 24 April , 2007 Revisorn mot Gyre nu på WPX för railsugna. Sandbag är bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts