Ruterkung Postad 20 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2007 Klara: 1. Ruterkung 2. Miami 3. Opteron 4. Hajen 5. Saint_bjorn 6. Metaddict Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Detta är en väldigt bra idé. Ruterknulls första nånsin? Jag är på. Hoppas jag lottas att möta ruterpung i första matchen, behöver en lätt inledning Det är bara att lotta matcherna när vi är åtta stycken och sätta ett datum när varje omgång ska vara klar. 5+ dagar bör vara en rimlig period, så kan de som ska spela göra upp över MSN om lämplig matchtid. WPX-bord funkar bra, det finns alltid ett ledigt 1/2HU-bord. Vilka är intresserade av lite sidebets? Jag kan tänka mig 50$ att distribueras något i stil med 80/20-70/30 till de två deltagare som placerar sig högst och näst högst. Skulle kunna ta emot pengar på någon site med överföring. Synpunkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Var länge sedan jag lirade FL, så räkna in mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 cool snubbe som jag är heter jag KingsX på wpx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2007 Var länge sedan jag lirade FL, så räkna in mig Trevligt trevligt! Vi kan ju höra med morberg också så får vi tillbaka det gammla FL-gardet:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Trevligt trevligt! Vi kan ju höra med morberg också så får vi tillbaka det gammla FL-gardet:-) Han har redan blivit tillfrågad och nekade, det var i hans dagbok jag såg att det här var på G. Gäller att sätta in en slant på WPX nu då, annars kan jag ju inte vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Pm:a in Heltok med, så vi får lite osotad spis vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jag skulle kunna vara med, måste bara fixa konto och få in pengar på WPX... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jag skulle kunna vara med, måste bara fixa konto och få in pengar på WPX... Ok, trevligt! Då är listan klar, jag fixar lottningen senast på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2007 sb vs bb, bb är tight. Blinds 1/3, vad stjäl vi med? Alla K, Q6/7+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Kan du utöka listan alt sätta mig på reservplats, såg det här först nu...? När är det tänkt att spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Upp med det här i en egen tråd och utöka antalet spelare är mitt förslag. Jag är helt klart med om det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jag e nog på också på om det blir större:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2007 Upp med det här i en egen tråd och utöka antalet spelare är mitt förslag.Jag är helt klart med om det blir så. Vi kan ju testa detta och se om det fungerar så kan jag kanske styra upp en större om det finns intresse om någon vecka eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2007 Lottnignen är färdig! De som ska mötas får själva ta kontakt med varandra och bestämma tid. Så här blev det: Ruterkung vs Skanke Metaddict vs Gyre Hajen vs saint_bjorn Miami vs Opteron GL allihopa! Semifinalerna lottas när alla kvartsfinaler är färdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Härligt, gött jobbat skall skicka pm till saint bjorn senare i kväll snart eller om han hinner före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Fan vad jobbigt det blev. Jaja jag får väl leva med att man krossar, förnedrar och slår ut arrangören.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2007 Vem ska ta hem den åtråvärda titlen att vara PF:s galnaste limit HU spelare? Kommer det kanske bli Miami (Jag är störst bäst och vackrast eftersom jag kommer från Stockholm) eller kommer nollåttan sättas på plats? Vem vet om Metaddict, vår egen lilla Phil Hellmuth som aldrig missar ett tillfälle att hacka på fisken stå som slutsegrare eller kommer hans aggression slå tillbaka på honom? I vassen lurar också Skanke (Men vafan, jag vill gå all in som i en SnG) som en outsider eller kommer skillnaden visa sig mellan hårdkokta limitspelare och viktussar från SnG världen? Även Highsteakes tiltaren Hajen vill nog ha ett ord med i tävlingen och kommer han ta fram sin rutin från 100/200 eller kommer tilten sätta stop för det? Kommer Ruterkungs fruktade tur ta honom hela vägen fram till slutsegern eller kan det bli ett abrubt slut för klonkmonstret från småland? Ska Saint_bjorn visa att gammal är äldst eller kommer den yngre generationen sätta stop för den fruktade enbarns pappan? Kommer Gyre visa den information han har plockat upp efter 3041 inlägg eller är det så att han bara har skrivit massa nonsens? Är det kanske dags för nötgrindaren Opteron att stå ensam kvar eller kommer hans förtjusande flcikvän störa honom i arbetet genom att visa sig i sina sexigaste underkläder? Den som lever får se men en sak är iallafall säker. Det kommer bli att åka av! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arne123 Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Hur dags startar matcherna? Skanke visa dom att FL bara handlar om att pricka hålstegar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Forumet har en gång i tiden arrangerat en FLHU turnering, här är resultatlistan från den....TOMTARJAGKOMMERKROSSAER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Jag har även kommiit på att om jag ska få trashtalka måste jag göra det innan turneringar för efteråt har jag inte mycket att komma med:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Forumet har en gång i tiden arrangerat en FLHU turnering, här är resultatlistan från den....TOMTARJAGKOMMERKROSSAER Min placering är helt ointressant, men jag stejkade i alla fall vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Vem ska ta hem den åtråvärda titlen att vara PF:s galnaste limit HU spelare? Kommer det kanske bli Miami (Jag är störst bäst och vackrast eftersom jag kommer från Stockholm) eller kommer nollåttan sättas på plats? Vem vet om Metaddict, vår egen lilla Phil Hellmuth som aldrig missar ett tillfälle att hacka på fisken stå som slutsegrare eller kommer hans aggression slå tillbaka på honom? I vassen lurar också Skanke (Men vafan, jag vill gå all in som i en SnG) som en outsider eller kommer skillnaden visa sig mellan hårdkokta limitspelare och viktussar från SnG världen? Även Highsteakes tiltaren Hajen vill nog ha ett ord med i tävlingen och kommer han ta fram sin rutin från 100/200 eller kommer tilten sätta stop för det? Kommer Ruterkungs fruktade tur ta honom hela vägen fram till slutsegern eller kan det bli ett abrubt slut för klonkmonstret från småland? Ska Saint_bjorn visa att gammal är äldst eller kommer den yngre generationen sätta stop för den fruktade tvåbarns pappan? Kan också vara ett barn du har men två låter lite tuffare... Kommer Gyre visa den information han har plockat upp efter 3041 inlägg eller är det så att han bara har skrivit massa nonsens? Är det kanske dags för nötgrindaren Opteron att stå ensam kvar eller kommer hans förtjusande flcikvän störa honom i arbetet genom att visa sig i sina sexigaste underkläder? Den som lever får se men en sak är iallafall säker. Det kommer bli att åka av! Vilken stämmningshöjare! När måste matchen vara spelad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Tjejen jobbar ikväll så inga underkläder kan riskera min framgång! "Nötgrindaren Opteron" Klas och jag ska köra nu, ni kan ju raila om ni har lust! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Here we gogogo! Jag är Kidsthlm om någon undrar lol.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts