Gå till innehåll

Pokerprophecy otillåtet på PartyPoker?


Blado

Recommended Posts

Jag fick en länk av min kompis och testade att kolla lite spelares stats, man fick 10 gratis sökningar. sidan var http://www.pokerprophecy.com. Sedan glömde jag stänga ner hemsidan och fick upp detta meddelande efter en stund. Jag läste någonstans att Party slutat undersöka ens dator men dom gör tydligen det. Ville bara varna om detta så ni är medvetna om att det inte är tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan glömde jag stänga ner hemsidan och fick upp detta meddelande efter en stund. Jag läste någonstans att Party slutat undersöka ens dator men dom gör tydligen det. Ville bara varna om detta så ni är medvetna om att det inte är tillåtet.

 

vilket meddelande hänvisar du till som "detta"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står väldigt tydligigt i Partys avtal vad man får och inte får använda.

---

The use of certain programs and their websites on the PartyGaming system are blocked outright. These are: WinHoldem, Holdem Memory, PokerBot plus, PokerEdge, Poker Prophecy, Poker Sherlock and PokerBot Pro. Our decision to block the use of these programs was made only after our determination that they satisfy the criteria for placement in the Forbidden Category defined above. Unfortunately, we expect to add more programs to this list; at the same time though, if any of the currently listed programs are modified (e.g., a new release) so that the modified version no longer falls within our proscribed class, then our policy is to promptly unblock it (the modified version).

---

 

http://www.partypoker.com/about_us/unfair_advantage_policy.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är då fan att alla ska köpa sig fördelar genom programvara som talar om hur man ska spela, hur de andra spelar eller rentav spela helt åt en.

Tja, det gäller att hänga med. Nätpoker är inte livepoker framför en dator.

 

Tyvärr inte. Men det förtar nöjet om man får slåss mot bottar och folk som använder förbjudna fuskhjälpmedel. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör pokerprophecy? Jag hade fått intrycket av det bara var något statistik-tjofräs.

 

Du köper access till en databas som konstant samlar information om Sit'n'go spelare, hur mkt de vinner alternativt förlorar och de rankas efter det. Så har jag förstått det iaf. Kan ju påverka ditt table selection i din favör.

 

Har aldrig provat och tänker inte göra det heller. Är man tillräckligt bra vinner man ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns tydligen redan en tråd om Pokerprophecy... http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10618

Jag har faktiskt köpt Pokerprophecy och använt det, men slutade genast (inte för risken att åka fast för fusk) då det gav absolut NOLL extra fördel. Är man nyfiken som fan så går man på vilken bluff som helst hehe.

Programmet buggar en del, sitter du med i en sng där spelarna har namn som börjar med siffror eller innehåller _ (underscore) eller - (bindestreck) så får inte PP upp statistiken automatiskt och man måste knappa in namnet manuellt.

Sen så märkte jag inte större skillnad på spelstilen heller. De med 20% winrate slog lika ofta de som hade 45% osv.

Programmet var dyrt också och en license funkar bara på en sajt. Bättre att köpa PO/PT och tracka lite bord själv.

 

Pokerprophecy är SKRÄP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns tydligen redan en tråd om Pokerprophecy... http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=10618

Jag har faktiskt köpt Pokerprophecy och använt det, men slutade genast (inte för risken att åka fast för fusk) då det gav absolut NOLL extra fördel. Är man nyfiken som fan så går man på vilken bluff som helst hehe.

Programmet buggar en del, sitter du med i en sng där spelarna har namn som börjar med siffror eller innehåller _ (underscore) eller - (bindestreck) så får inte PP upp statistiken automatiskt och man måste knappa in namnet manuellt.

Sen så märkte jag inte större skillnad på spelstilen heller. De med 20% winrate slog lika ofta de som hade 45% osv.

Programmet var dyrt också och en license funkar bara på en sajt. Bättre att köpa PO/PT och tracka lite bord själv.

 

Pokerprophecy är SKRÄP!

 

All infomration är värdelös om man inte kan tolka den. Sen om du tycker ett att par tior som en engångssumma är mycket är upp till dig. Jag hursomhelst håller inte med om det. Lätt intjänat efter några set.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...