Gå till innehåll

19-22/1 - Kommentera EPT Köpenhamn!

Recommended Posts

• Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
nusseman, kan du inte gå och lämna små rosa lappar till Anders så icke svenskar börjar göra antaganden och inte koncentrerar sig på spelet :)

Nja... Vi får se ;)

NUSSEMAN, e Anders kvar bland de 65 spelare?????? :P:P

Postad

grotesk, du behöver nog inte oroa dig, Nusseman har nog förstått vid det här laget att han ska ha full koll på din man.. Så om det blir några drastiska förändringar så kommer det garanterat i den här tråden.

Postad
grotesk, du behöver nog inte oroa dig, Nusseman har nog förstått vid det här laget att han ska ha full koll på din man.. Så om det blir några drastiska förändringar så kommer det garanterat i den här tråden.

BRA :)

Postad
Nej, tyvärr inte. Det är "classified information" säger arrangören. Det beror säkert på att de inte har någon lista

De börjar plocka bort borden från nr 16 och fallande, så de spelarna har sedan länge fått nya platser, vilket gör det svårt att hitta dem vi inte känner igen. Han har inget fint kännetecken? Kanske ett blått öra eller nåt?

han är killen till höger på bilden här!!

Om du träffar han hälsa han från Tobbe!

20060120044326.jpg

Postad
om det blir några drastiska förändringar så kommer det garanterat i den här tråden.

Eller i rapporteringstråden

Tack igen för allt :))))

Kanske kommer att be dig om nåt mer :)

Jag kan se framför mig hur Nusseman just nu kallsvettas lite ;)

Postad
om det blir några drastiska förändringar så kommer det garanterat i den här tråden.

Eller i rapporteringstråden

Tack igen för allt :))))

Kanske kommer att be dig om nåt mer :)

Jag kan se framför mig hur Nusseman just nu kallsvettas lite ;)

:oops: hoppas inte

Postad

Anders Andersson är nu extremt shortsackad med 3.500. Han borde stoppa in markerna utan att titta på korten någon av de närmaste fem händerna, han måste verkligen snabbt dubbla upp för att ha någon chans.

:cry: nejjjjjjjjjj