kyloxx Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 ofta när jag sitter vid pokerbordet har jag svårt att hitta en sittställning som kan dölja tells.. en bra ställning är när man inte behöver vrida mycket på huvudet, eller röra mycket på armarna... nån som kan nåt knep för att hitta en bra sittställning? Citera
JEPpoker Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Har du kvalat in till WPT eller? Ta't lugnt grabben, bli inte paranoid. Citera
Timmi Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 checka in Chris "jesus" Fergusson han har grymt pokerface, betar efter ett visst mönster efter en viss förutbestämd tid och sitter alltid likadant Citera
Staahla Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Framstupa sidoläge rekommenderas. Riktigt svårläst. Citera
satan68 Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Här finns det bra tips på ställningar där tellsen minimeras. http://www.funmansion.com/html/Drunk-Calendar.html Citera
Svinto Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Sitt bak och fram och kolla inte på korten så blir du ganska svårläst. Citera
Baloos Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Du måste variera din sittställning annars blir du för lättläst. Ibland lägger jag ena benet över det andra, ibland låter jag armarna vila mot sargen och ibland lägger jag mig under bordet. Helt ärligt så är jag så rastlös att jag inte klarar av att sitta blixt-stilla timme efter timme, brukar tänka på det här så jag inte helt plötsligt stelnar till när jag tittar ner på AA, bättre att konstant åla på stolen i så fall. Citera
Cyntax Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Det finns ett jättebra kapitel i SS2 om ämnet. Läs det! (jag menar om att se tells på sina fi's) Citera
lethe Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Oroa dig först och främst över att sitta ergonomiskt korrekt. Du kommer sitta i den jävla ikeafåtöljen i alldeles för många timmar om det går bra. Citera
fraallan Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 checka in Chris "jesus" Fergusson han har grymt pokerface, betar efter ett visst mönster efter en viss förutbestämd tid och sitter alltid likadant bara för att du har skrivit det måste jag kommentera Det =) Tycker fergusen är en jäkla tönt, tycker inte alls hans "mönster" döljer hans tells. .så de så! =) Citera
Myssion Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Ta med den här till bordet, så sjunker du ner så jäkla långt att du inte kan röra dig... Jag har provsuttit den i butiken, as-skön ! Den ska jag lätt köpa sen när rullen tillåter det, och sitta och gosa i med laptopen i knät hemma på kammaren. Citera
Recommended Posts