Trillian Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Bordet är väldigt löst. PokerRoom 0.25/0.50 Hold'em (10 handed) FTR converter on zerodivide.cx Preflop: Hero is UTG with A:spade:, A:club:. Hero raises, 2 folds, MP1 calls, MP2 calls, 1 fold, CO calls, 2 folds, BB calls. Flop: (10.60 SB) T:spade:, 5:diamond:, J:diamond: (5 players) BB bets, Hero raises, MP1 calls, MP2 folds, CO calls, BB calls. Har troligen bästa handen så jag höjer. Turn: (9.30 BB) 7:diamond: (4 players) BB bets, Hero raises, MP1 folds, CO calls, BB calls. Tror inte BB har färgen. Syna känns inte bra, så jag höjer, blir jag återhöjd får jag lägga ner. River: (15.30 BB) 7:heart: (3 players) BB bets, Hero calls, CO folds. Nu är jag troligen slagen men som vanligt kan jag inte folda för ett bet. Final Pot: 17.30 BB Pre-flop och flop känns standard, på turn och river är jag lite lost... Citera
lethe Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jag gillar ditt spel på turn, speciellt att du inser att om du blir tre-betad så kan du folda utan att gråta även om potten är gigantisk. 7d sätter ju både flushdraget och ger ev innehavare av 98 en stege. Höjningen kan mycket väl driva ut säg en ensam ruterknekt eller annan hand som faktiskt har odds att syna egentligen. Syna river får man snällt göra med gråten i halsen. Inte utan att man ställer sig från vad CO satt med, han synade två kallt på turn och foldar för en på river när han stänger? Q9 där damen är i ruter kanske? Citera
duckstab Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Vad är det du tror dig vara slagen av för hand? Jag tycker det ser ut som du vinner. Citera
Bjorn_ Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Inte utan att man ställer sig från vad CO satt med, han synade två kallt på turn och foldar för en på river när han stänger? Q9 där damen är i ruter kanske? KQ (eventuellt med en ruter) verkar väl troligare? Visst, vore han en bra spelare borde han antagligen folda den preflop och höja på floppen men det finns väl inget här som talar för att han är en bra spelare... För övrigt tycker jag hjältens spel är helt oantastligt. Nice hand sir! /Bjorn Citera
Trillian Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Vad är det du tror dig vara slagen av för hand? Jag tycker det ser ut som du vinner. Jag vet inte riktigt... På floppen satte jag honom på vilken J som helst i alla fall. Det faktum att han betar in i mig både på turn och river fast jag har höjt honom på både flop och turn gör mig nervös. De flesta brukar lugna ner sig eller höja tillbaka. Jag postar resultatet snart. Citera
lethe Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Inte utan att man ställer sig från vad CO satt med, han synade två kallt på turn och foldar för en på river när han stänger? Q9 där damen är i ruter kanske? KQ (eventuellt med en ruter) verkar väl troligare? Det låter rysligt rimligt. Så rimligt att till och med en jag borde ha sett det. Om jag postar mer idag kommer det bli lika genialt, nu har jag iofs sovit hela tre timmar, men jag är inte helt nykter ännu. Citera
Trillian Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Results: BB has 7 J (full house, sevens full of jacks). Hero has A A (two pair, aces and sevens). Outcome: BB wins 17.30 BB. Hade ju rätt på knekten i alla fall Citera
Recommended Posts