MJ Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Hon är fortfarande förbannad för nyår, så jag är rädd att du kan åka på en smäll om du liknar mig utseendemässigt. Om cirka 10 dagar är hon nog lugn igen... Skönt att hon bara är grinig i 22dagar... Ja, tjejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Sonnert, Sagström och Lennard gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Romeo Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 lol... ni kan ju ingenting Johan Storåkers... inget snack om saken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Pekka Lindmark är min favorit. Jag gillar syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Topic borde vara Er svenska favoritspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasso Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Toppstiden i omröstningen på Aftonbladets pokersida ändrar sig dag för dag. Länge så ledde Bengan med 24% gentemot 19% för Ken. De sista dagarna har det börjat droppa in väldigt många röster på Ken som nu ligger först och det är väl precis vad som ligger högt på önskelistan både hos Svenska Spel och Aftonbladet. Med Bengan i Karibien så är väl utgången klar - eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Fredrik Eskelid aka BEETHOVEN/golfess och Erik Sagström Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pagelius Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Per "Bollen" Warrén Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 edit: Skrev jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Fredrik Eskelid aka BEETHOVEN/golfess och Erik Sagström Han har ju lagt av med golfen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Fredrik Eskelid aka BEETHOVEN/golfess och Erik Sagström Han har ju lagt av med golfen. Ja, som proffs men han är väl golftränare? Han heter fortfarande golfess för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Fredrik Eskelid aka BEETHOVEN/golfess och Erik Sagström Han har ju lagt av med golfen. Ja, som proffs men han är väl golftränare? Han heter fortfarande golfess för det. Ok kollade bara http://www.golfdata.se/guide/guidea.asp?nr=1613 och han hade inga resultat inom fem år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lnvincible Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Giff ät ju riktigt het just nu iaf som R A I L B I R D A R E Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Ok kollade bara http://www.golfdata.se/guide/guidea.asp?nr=1613 och han hade inga resultat inom fem år. Då tar vi det en gång till. Jag sa att han inte är proffs på golf längre och jag antar att han inte slutat med golfen helt och hållet. Han flyttade ju till Oslo för att jobba som golftränare men nu bor han väl i Götet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Självfallet Beethoven/Golfess. Han är seriös och noggrann. Dessutom en mycket vis man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Och så självfallet erik123. Kommentaren i pokerdokumentären på svt säger ju allt. - "Du äter gröt" - "Ja, då kanske man orkar lite mer i slutet av dagen när de andra inte gör det" Konsten att leta value överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Sonnert och Sagström. Fast Ken är roligast att höra och se på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bollen Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Legato, Ayhan och Alex... ungefär. Äh, det finns ju så många. Inga överspända typer kommer in på min listad dock, utan folk med humor och självdistans... Bollen kanske, han visar ju alltid att poker är roligt, så ska det vara! Man TACKAR !!! MVH Bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-1891- Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Bo sehlstedt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Jag gillar Thuritz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Cecilia Nordenstam såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Anders Henriksson om någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Sagström är en skön kille. Går ner och spelar för playmoney med railarna när det är lite action på high-stakesborden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Johan Storåkers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 helt överlägset är Sagge "thegiant" .. iallefall som människa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts