Gå till innehåll

Nu vet jag att jag spelat för mycket poker!


Hjort

Recommended Posts

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

det värsta är när man börjar tänka på starthänder under självaste akten...(har hänt nångång då man spelat för länge). Kändes skitdumt, kunde inte hålla mig för skratt. Är det bara jag som råkat ut för det?

 

Skit i starthänderna.... gå all in direkt istället! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det värsta är när man börjar tänka på starthänder under självaste akten...(har hänt nångång då man spelat för länge). Kändes skitdumt, kunde inte hålla mig för skratt. Är det bara jag som råkat ut för det?

 

Skit i starthänderna.... gå all in direkt istället! :lol:

 

Hehe. Jag gissar att Fedorov är en sådan som gillar att spela Big slick och 69 off suit före en all in. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ahahahahaaaa :D

 

Klart bästa länken hittils jag läst på pokerforum.nu

Fan va sköna ni är.. hahaha. Detta är humor på högsta nivå.

 

Själv har jag inte fastnat så djupt i träsket än så jag har inget roligt själv att bjussa på, men det kommer väl i framtiden :)

 

Fast poker är väl som med allt annat, tillräcklig stor dos av nåt och man tar det med sig in i andra situationer. Själv jobbar jag som ett djur i min videobutik och har börjat relatera till folk/kunder med kundnummer istället för namn:

Jag till polare (när vi åker bil): -fan där är hon juh, så jävla tight!

Han: -vem vem vem?

Jag: eh eh eh.. 710!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Mjo tack, känner igen alla de där...

 

Ibland när man lyssnar på kompisarna brukar jag tro att de diskuterar poker... Klassikern är ju att en av mina kompisars smeknamn är KK(efter sina initialer).

Även kul när om de pratar om att "knappen sitter fel" eller nått.

 

Heh, vanligaste misstagen dyker väl ändå upp vid blackjack-borden.

Senast idag råkade jag tänka lite dumt.

"Wow TT... vafan, bägge i spader?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

börjar bli lite nervös. I natt drömde jag om att jag träffade Joggystyle på nåt konstigt jävla läger. Han stod o skröt med sina turneringsvinster. Men det konstiga var att han gjorde det på engelska, tydligen var han österrikare i min dröm.

 

Och så såg han jävligt gay ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

börjar bli lite nervös. I natt drömde jag om att jag träffade Joggystyle på nåt konstigt jävla läger. Han stod o skröt med sina turneringsvinster. Men det konstiga var att han gjorde det på engelska, tydligen var han österrikare i min dröm.

 

Och så såg han jävligt gay ut.

 

:lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag började chatta med en otroligt trevlig och söt flicka från Stockholm (bor själv i Umeå). Jag lärde henne spela texas holdem och hon brukade titta på när jag spelade turneringar från sin dator. Och jag brukade berätta vad jag fick för kort. I kniviga situationer så brukade jag rådfråga henne och hon blev min "backup agent" som vi kallade det.

 

Men jag blev allt mer intresserad av den här tjejen och ville ju närma mig henne på något sätt. Så när jag lirar en sattelit så säger jag "kan vi inte göra den här turneringen lite mer intressant och hjälpa mig motivera mig genom att om jag går vidare så vinner jag en kyss av dig?". Tuff och cool som hon är så säger hon självklart ja. Ännu mer självklart är ju att jag går vidare. Det här går ju riktigt bra tänker jag. Nån månad senare så spelar jag en sattelit till WSOP och jag frågar henne "om jag nu skulle vinna hela VM, ska vi gifta oss då?", varav hon svarar snabbt "självklart!".

 

Sedan går tiden och vi pratar allt mer i telefonen och vi bägge två börjar få känslor för varandra trots att vi aldrig har träffats. Så när jag lirar en 10 $ turnering på ladbrokes säger jag "om jag vinner hela turneringen, då köper jag flygbiljetter till dig så flyger du upp hit till mig över dagen och hälsar på?". Varav hon genast säger "yes!". Efter grymt bra spel (låg sist hela turneringen) så lyckas jag klämma mig in på finalbordet. Jag letar efter händer att dubbla på så jag ska ha en chans, men resten av bordet chansar hejvilt och vipps så sitter jag där mot en enda monsterstack. Jag hade inte en chans och kom tvåa i turneringen. Men tvåa är ju nästan etta så jag köper flygbiljetterna och "pokertjejen" som hon kallas av mina vänner flyger upp till mig. För att fira vinsten (att äntligen få träffa henne öga mot öga) så öppnar vi en champagne 10 på morgonen när hon just kommit hit. Några timmare senare får jag min tidigare vinst som jag inte haft möjlighet att lösa ut förrän nu.

 

Det här om något borde ju tyda på att jag har spelat lite för mycket poker när jag låter korten sköta allt raggande åt mig.

 

Leffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

börjar bli lite nervös. I natt drömde jag om att jag träffade Joggystyle på nåt konstigt jävla läger. Han stod o skröt med sina turneringsvinster. Men det konstiga var att han gjorde det på engelska, tydligen var han österrikare i min dröm.

 

Och så såg han jävligt gay ut.

 

lol!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man blir omkörd av en väglus som ena sekunden kör 140km/h för att sedan somna in på 105km/h :evil::evil: på E:4:an....då kör man om:

 

RE-raise MadderFakker!! :twisted::twisted::twisted:

 

 

:roll:

 

:) finns det något drygare än att hamna bakom en sådan? (antagligen, ja)

 

Kom på ett exempel. Var hos optikern och naturligtvis var det massa snack om ens syn. Syn hit och syn dit när man bara sitter och tänker på vilken jävla callingstation optikern är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta hände mig när jag hade kommit hem en kväll efter duktigt festande.

Jag fick höra det dagen efter också.

Jag ranglade in och väsnades.

Morsan vaknar och säger: Lägg dig

Jag ger den perfekta kommentaren: Nä, jag ska ta blindsen :D

Kommer själv inte ihåg något av det och det var tvunget att bli en pokerfri helg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...