Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag tyckte att steget från 5-10 till 10-20 gick grymt snabbt, med tanke på rullen som du hade. Men det har luktat lite tiltvarning de sista dagarna. Jag hoppas att du hittar ditt spel igen, för om du gulat lider jag med dig. peeeezz

Postad
Snarare mycket möjligt, nästan så man satt och väntade på det.

Måste kännas otroligt tungt iaf. Hoppas du klarar av att ta igen det.

håller med fullständigt...

ska du inte me till tailand nu då?

Eh, vad grundar ni era teorier på? Jag tror att han gulat en "del-rulle". Det finns nog inte många pokerspelare som skyndar sig ut till ett publikt forum för att berätta att de förlorat allt!?

Postad
Grattis, där försvann mitt förtroende för BestPoker.

Varför då? Om BigKing är med i deras team så snackar de säkert med varandra regelbundet.

Förmodligen har han gulat Prima-kontot men B2B-kontot är förmodligen intakt. Och om det också skulle vara borta så är det väl bara att börja om. Suger, men det är bättre än att jobba extra på mack eller nåt.

Postad

Det är/var ju bara en tidsfråga innan han skulle torska, eller innan han kommer torska mycket. Du verkar inte ha någon som helst kontroll längre. Ledsen att säga det. Du kanske borde gå ner i stake eller nåt, jag vet inte. Dina swings kan inte vara bra för psyket.

Postad
Det är/var ju bara en tidsfråga innan han skulle torska, eller innan han kommer torska mycket. Du verkar inte ha någon som helst kontroll längre. Ledsen att säga det. Du kanske borde gå ner i stake eller nåt, jag vet inte. Dina swings kan inte vara bra för psyket.

Vad menar du? Han verkar vara en stabil spelare av vad jag läst.

Postad

Hur kan ni påstå att han lirat stabilt dom senaste veckorna? Kolla resultaten så är det allt annat än stabilt. Ena dagen plussar han 2K, andra dagen loosar han 2K, eller mer. Jag säger inte att han är en dålig spelare, tvärtom, men stabiliteten finns inte kvar just nu.

Postad
Hur kan ni påstå att han lirat stabilt dom senaste veckorna? Kolla resultaten så är det allt annat än stabilt. Ena dagen plussar han 2K, andra dagen loosar han 2K, eller mer. Jag säger inte att han är en dålig spelare, tvärtom, men stabiliteten finns inte kvar just nu.

Ju högre upp man spelar desto större svings. Svårt at tspela högt upp och inte ha stora svings. Och för övrigt 2 k som är ett eller tvåinköp är inte ngn större sving.

Postad

Hoppas du mår bra grabben, du är fortfarande en otroligt duktig lirare och går du bara ner lite i nivå ett tag så är det lungt. Man brukar väl säga att alla går gul på ett eller annat sätt någon gång och om inte annat lär man sig nog otroligt mycket på det även om det är väldigt jobbigt och kostsamt :|. Jag vill ju inte framstå som någon expert, men du borde tänka över vad du gjort, vad som gått fel, varför och såna saker. Det är sånt som kan göra dig till en bättre spelare.

Keep it up! Vi håller på dig!

Postad
Hoppas du mår bra grabben, (...)

Keep it up! Vi håller på dig!

Håller med. Sjukt lågt av alla stekare som kommer in och verkar racka ner på snubben. Get a life liksom, jävla svin. Vem fan pallar och läsa om er jävla "vad var det jag sa"-kukmentalitet.

Ta det lugnt ett tag, dude, och kom tillbaka när känslorna har lugnat sig lite, oavsett hur det nu är och vad som har hänt.

Postad

Du är en bra lirare och jag tror du kommer ta igen den delrulle du gulade!

Keep it up.

Hamnade själv nästan i denna situation för någon vecka sen, tog steget upp till 10/20 för snabbt och backade 12k på en vecka innan jag tog mitt förnuft till fånga och kör nu 5/10 ENDAST.

Du kommer igen! GL HF

Postad

Vafan, nu låter det som att jag rackar ner på honom, men det gör jag verkligen inte. Jag har följt hans dagbok massor, kollar flera gånger om dagen om det har skrivits något. Jag satt uppe och läste hela hans förra dagbok i sträck, i princip. Varför? Jo, för att jag tycker att han är en intressant spelare.

På grund av att jag läst så pass mycket och hängt med, så anser jag att swingsen har varit rätt stora. Att jag anar en smula labilitet. Varför? Jo, för att hans rulle inte tål swings på höga nivåer. Inte hans psyke heller, förmodligen. Visst, swingsen är större på höga nivåer, men då kan ju spelet bli lite instabilt också.

Jag tror på dig, du kommer lätt att komma igen och vinna, för du är en grymt bra spelare. No doubt.

Postad

Såg iaf "Flajma" idag på 1/2, 4 bord o typ 300 vid alla 4 bord.

Så de känns lite tveksamt att han gulat på prima.

Fast han kanske blåste dom på högre nivåer senare, fast jag såg han för ca 1 timme sen så.

Nåja, hoppas de inte är så.

Skön dagbok som sagt

Postad
GUL

haha tilta mig inte, vem fan har skrivit detta?

Förfest @ my place igår kanske förklarar en del...

btw, pokern har nog aldrig gått bättre..

Postad
GUL

haha tilta mig inte, vem fan har skrivit detta?

Förfest @ my place igår kanske förklarar en del...

LOL!

Schermanator är starkt misstänkt efter hans kommentar:

Shiiit asså.. Jag känner killen jävligt väl. Försökte ringa förut men han sa åt mig att dra åt helvete typ. Tror fan inte killen mår bra just nu... Ska iaf ut o festa med han nu... Han skulle supa som ettt as ikväll sa han.

Postad
Shiiit asså.. Jag känner killen jävligt väl. Försökte ringa förut men han sa åt mig att dra åt helvete typ. Tror fan inte killen mår bra just nu... Ska iaf ut o festa med han nu... Han skulle supa som ettt as ikväll sa han.

hahha så sick

• Skapa nytt...