Blado Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 fna jag hatar er * RP och flytt till OT - QoS * Citera
ReBs Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 shti vda flul jag e mne ftartar verlklgien......oll Citera
gdaily Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Antar att QoS byter nabm till Nyårsfylletråden... Citera
EAK Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Då är det kanske dags för mig att fylleslaska i den här tråden. Fan, full och livlig. Vars är det fest i Umeå? Har en kylväska full med kall god bira. GOTT NYTT ÅR Edit: hur fan lyckades jag stava så pass bra? Jävla budget snapsar jag dragit i mig Citera
arealloser1 Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 ååå vilken start på det nya året!!! 10 min efter kl slagit 12 kör jag rakt in i en vägpelare!! f*************n! å nej hade inte druckit ett jota! Citera
gregory Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 jag torfskade för rattfylkla med cyukel!! hur jävla dutkgi är mna då Assådp ???? Citera
punkis Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 gomorron gomorron, nu bär det iväg till sälen Citera
Avsaknad Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Varför kan du aldrig supa o svära på Sviten Blado? eller just det du håller dig ju hemma nuförtiden, fegis. Citera
Cyntax Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Det märktes verkligen att folk var fulla på B2B inatt. Lite € drog man ju in när folk fyllespelade! Haha, bra att vara nykter när alla andra var fulla. D€€€€€€€G Citera
Blado Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 sorry får skylla på jägaren Citera
Bein Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jag spelade bort flera 100 euro igår iaf ;/ lite trisst men sånt som händer när fyllan kommer....Nu är man lite lätt bakis och måste skotta snö... Yeah Citera
Matteprof Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jag spelade bort flera 100 euro igår iaf ;/ lite trisst men sånt som händer när fyllan kommer....Nu är man lite lätt bakis och måste skotta snö... Yeah Vad hände med ditt pokeruppehåll 1 månad för att du var minderårig och spelberoende? Gott nytt år alla fyllbultar iaf Citera
stitchio Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jävla nyår.. sabba alltihopa i natt så gick folk och påstod att jag hade ett gott nytt år hela tiden.. Citera
Bein Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jag spelade bort flera 100 euro igår iaf ;/ lite trisst men sånt som händer när fyllan kommer....Nu är man lite lätt bakis och måste skotta snö... Yeah Vad hände med ditt pokeruppehåll 1 månad för att du var minderårig och spelberoende? Gott nytt år alla fyllbultar iaf 1 vecka ändrade jag till och det var inte för jag är minderårig? Är jag det?.... dessutom har jag inset att problemet är att (när jag spelar seriöst) har en tendes att gå upp i nivå hela tiden. har löst detta genom att aldrig ha mer än 1 inköp på pokern resten på kontot.. på så sätt hinner frustrationen lägga sig efter en utdragning och jag går ej upp i nivå. dessutom är mitt inlägg fel. förlorade bara 100 euro...exakt lika mkt som jag spelade upp innan kvällens festande. Citera
Stahl Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 jag torfskade för rattfylkla med cyukel!! hur jävla dutkgi är mna då Assådp ???? dont drink and drive, fucker. Citera
Matteprof Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 1 vecka ändrade jag till och det var inte för jag är minderårig? Är jag det?.... Jag vill minnas att du skrev att du var 17 men jag kan minnas fel. Nåväl det spelar ingen roll och den diskussionen behöver vi inte ta här... Citera
TANDEMCYKELN Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 jag torfskade för rattfylkla med cyukel!! hur jävla dutkgi är mna då Assådp ???? Det är inte olagligt att cykla packad. Citera
Bojen Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 jag torfskade för rattfylkla med cyukel!! hur jävla dutkgi är mna då Assådp ???? Det är inte olagligt att cykla packad. Jo, styrstångsfylla. EDIT: Efter lite efterforskningar så såg jag att det inte är olagligt att cykla berusad... Citera
Skadast Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 jag torfskade för rattfylkla med cyukel!! hur jävla dutkgi är mna då Assådp ???? Det är inte olagligt att cykla packad. Jo, styrstångsfylla. EDIT: Efter lite efterforskningar så såg jag att det inte är olagligt att cykla berusad... Jasså? Var helt säker på att fyllecykling sted mot trafikbrottsslagen. Mig veterligen kan man i dagsläget bli bötfälld eller tappa körkortet. Var hittade du denna info Bojen? Citera
Recommended Posts