Gå till innehåll

Allt om Nyårsfylla!


Blado

Recommended Posts

Då är det kanske dags för mig att fylleslaska i den här tråden. Fan, full och livlig. Vars är det fest i Umeå? Har en kylväska full med kall god bira.

 

GOTT NYTT ÅR

 

 

Edit: hur fan lyckades jag stava så pass bra? Jävla budget snapsar jag dragit i mig ;):shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade bort flera 100 euro igår iaf ;/ lite trisst men sånt som händer när fyllan kommer....Nu är man lite lätt bakis och måste skotta snö... Yeah

 

Vad hände med ditt pokeruppehåll 1 månad för att du var minderårig och spelberoende?

 

 

Gott nytt år alla fyllbultar iaf :D

 

1 vecka ändrade jag till och det var inte för jag är minderårig? Är jag det?.... dessutom har jag inset att problemet är att (när jag spelar seriöst) har en tendes att gå upp i nivå hela tiden. har löst detta genom att aldrig ha mer än 1 inköp på pokern resten på kontot.. på så sätt hinner frustrationen lägga sig efter en utdragning och jag går ej upp i nivå. dessutom är mitt inlägg fel. förlorade bara 100 euro...exakt lika mkt som jag spelade upp innan kvällens festande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag torfskade för rattfylkla med cyukel!! hur jävla dutkgi är mna då Assådp ????

 

Det är inte olagligt att cykla packad.

 

Jo, styrstångsfylla.

 

EDIT: Efter lite efterforskningar så såg jag att det inte är olagligt att cykla berusad...

 

Jasså? Var helt säker på att fyllecykling sted mot trafikbrottsslagen.

Mig veterligen kan man i dagsläget bli bötfälld eller tappa körkortet.

 

Var hittade du denna info Bojen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...