Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006

iremmats

Recommended Posts

• Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon kanske har frågat detta förut, använder du något analysprogram som PO/PT?
¨

Om du missat frågan... =)

Men herregud vad vill du ha för svar egentligen? Klart att man inte kan använda det när man lirar blinds högre än din veckopeng.

Tuffing där. Jag ville ha ett svar helt enkelt, kanske var för svårt för att förstå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

¨

Men herregud vad vill du ha för svar egentligen? Klart att man inte kan använda det när man lirar blinds högre än din veckopeng.

Tuffing där. Jag ville ha ett svar helt enkelt, kanske var för svårt för att förstå?

Mats har skrivit tidigare att han använder PT tillsammans med PAHUD, veckopeng eller ej...

Länk till kommentar

¨

Mats har skrivit tidigare att han använder PT tillsammans med PAHUD, veckopeng eller ej...

Tack för svaret, precis vad jag ville veta. Fattar inte att folk kan irritera sig på den frågan.

Länk till kommentar

Vänta lite, jag ska bara ringa dig.

*RING RING*

Åh, nej.. klart att du inte kan svara nu. Du är ju nämligen ute och cyklar så jävla tungt det bara går.

Länk till kommentar

Är i London just nu. Paris blev för tiltande efter två dagar. London är väl lite småtiltade också. Tv:n på hotellet funkar knappt mm. Vill hem till göteborg :)

Paris och london.. 2 städer med grymt uteliv och riktigt fin shopping. Så sitter du och klagar på att tv inte funkar??

Det är väl så, Man blir väl inte en roligare människa för att man vinner sjukt mycket på poker.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...