Matte_Maiden Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Någon kanske har frågat detta förut, använder du något analysprogram som PO/PT?¨Om du missat frågan... =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 12 Juni , 2006 Rapport Share Postad 12 Juni , 2006 Såg precis Dauville finaltable. De klonkarkalsongerna du hade där hade jag hängt upp på väggen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Såg precis Dauville finaltable. De klonkarkalsongerna du hade där hade jag hängt upp på väggen. Hmm, vill du verkligen ha hans kallingar på väggen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Någon kanske har frågat detta förut, använder du något analysprogram som PO/PT?¨Om du missat frågan... =) Men herregud vad vill du ha för svar egentligen? Klart att man inte kan använda det när man lirar blinds högre än din veckopeng. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Någon kanske har frågat detta förut, använder du något analysprogram som PO/PT?¨Om du missat frågan... =) Men herregud vad vill du ha för svar egentligen? Klart att man inte kan använda det när man lirar blinds högre än din veckopeng. Tuffing där. Jag ville ha ett svar helt enkelt, kanske var för svårt för att förstå? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Någon kanske har frågat detta förut, använder du något analysprogram som PO/PT?¨Om du missat frågan... =) Men herregud vad vill du ha för svar egentligen? Klart att man inte kan använda det när man lirar blinds högre än din veckopeng. Tuffing där. Jag ville ha ett svar helt enkelt, kanske var för svårt för att förstå? Mats har skrivit tidigare att han använder PT tillsammans med PAHUD, veckopeng eller ej... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Någon kanske har frågat detta förut, använder du något analysprogram som PO/PT?¨Om du missat frågan... =) Men herregud vad vill du ha för svar egentligen? Klart att man inte kan använda det när man lirar blinds högre än din veckopeng. Tuffing där. Jag ville ha ett svar helt enkelt, kanske var för svårt för att förstå? Mats har skrivit tidigare att han använder PT tillsammans med PAHUD, veckopeng eller ej... Tack för svaret, precis vad jag ville veta. Fattar inte att folk kan irritera sig på den frågan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Men herregud vad vill du ha för svar egentligen? Klart att man inte kan använda det när man lirar blinds högre än din veckopeng. Vänta lite, jag ska bara ringa dig. *RING RING* Åh, nej.. klart att du inte kan svara nu. Du är ju nämligen ute och cyklar så jävla tungt det bara går. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 *RING RING* Åh, nej.. klart att du inte kan svara nu. Du är ju nämligen ute och cyklar så jävla tungt det bara går. Veckans garv! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Vänta lite, jag ska bara ringa dig. *RING RING* Åh, nej.. klart att du inte kan svara nu. Du är ju nämligen ute och cyklar så jävla tungt det bara går. HA ha ja den var ruggigt skoj...veckan vrålflabb! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Såg precis Dauville finaltable. De klonkarkalsongerna du hade där hade jag hängt upp på väggen. Hmm, vill du verkligen ha hans kallingar på väggen? Det är inte kalsingarna det hänger på, det är mössan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Vänta lite, jag ska bara ringa dig. *RING RING* Åh, nej.. klart att du inte kan svara nu. Du är ju nämligen ute och cyklar så jävla tungt det bara går. Måste lol:a den här posten också. LOL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Såg precis Dauville finaltable. De klonkarkalsongerna du hade där hade jag hängt upp på väggen. Hmm, vill du verkligen ha hans kallingar på väggen? Det är inte kalsingarna det hänger på, det är mössan. Vi vill ha irenemats kommentar på den där!! LooL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Finalen är om en halvtimme va? På eurosport. Ska bli kul att se hur dyu spelade hem EPT Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 Finalen är om en halvtimme va? På eurosport.Ska bli kul att se hur dyu spelade hem EPT Tror bara att det är en repris från program 2 av 3 och det är väl finalbordet i program 3 som jag tror går 17:e, men jag kan ha fel!? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 13 Juni , 2006 Rapport Share Postad 13 Juni , 2006 det är 2/3 ikväll! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Är i London just nu. Paris blev för tiltande efter två dagar. London är väl lite småtiltade också. Tv:n på hotellet funkar knappt mm. Vill hem till göteborg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Är i London just nu. Paris blev för tiltande efter två dagar. London är väl lite småtiltade också. Tv:n på hotellet funkar knappt mm. Vill hem till göteborg Helvete vad du åker omkring Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 vill hem till göteborg Meen, åk hem då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Är i London just nu. Paris blev för tiltande efter två dagar. London är väl lite småtiltade också. Tv:n på hotellet funkar knappt mm. Vill hem till göteborg Paris och london.. 2 städer med grymt uteliv och riktigt fin shopping. Så sitter du och klagar på att tv inte funkar?? Det är väl så, Man blir väl inte en roligare människa för att man vinner sjukt mycket på poker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Imorrn är jag ägare till en underbar trea i centrala Göteborg! Tack alla tusentals klonkar som gjort det möjligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 om du vill får du gärna sätta i bilder på lägenheten, får intrycket att den e rätt så "fräsig" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Snälla Mats, sätt på dig myssions mössa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafgaard Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts