Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ok då kör vi följande lineup:

Iremmats

Djens

Macaronis

BeachJohan

Slaska

Allesinnes

Alles måste fortfarande bekräfta att han vågar. Annars får nån annan rycka in. Hur funkar måndag kväll?

• Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Lirat Väldigt mkt med Allesinnes på B2Bs 2-4 5-10 och kan säga att han var en av de jag hade mest respekt för. Gav sällan bort en euro gratis spelade väldigt sällan dåligt så se upp!

Postad

Skulle väl kunna tänka mig att donera $1k. Beror mest på tid, site, osv.

Che och hazeelnut är andra förslag på kandidater. Finns ett gäng till jag inte kommer på just nu.

Postad

Dum fråga, men skulle man inte kunna snacka med nån site (typ heypoker) om möjligheten att "spela in" bordet med synliga kort för att sen lägga upp som nån film man kan kika på a la WPT? Hade varit sjukt skoj....

Postad
Dum fråga, men skulle man inte kunna snacka med nån site (typ heypoker) om möjligheten att "spela in" bordet med synliga kort för att sen lägga upp som nån film man kan kika på a la WPT? Hade varit sjukt skoj....

Finns väl ungefär sådana på Prima?

Postad

Finns väl ungefär sådana på Prima?

Det är ju ett måste!

Sedan ska Dan Glimne och Linda Rosing kommentera.

Postad

Hittils anmälda då...

iremmats

djens

macaronis

nebbis

hjort

slaska

beachjohan

gmb

allessinnes MÅSTE vara med såklart :)

har jag glömt nån? vi får väl köra 2 heat då... men 12 pers är absolut max! 8-handed funkar väl också. Fast där har ju jag övertaget eftersom EPT spelas 8-handed :-P

Postad

Vi säger 19.00 på måndag som preliminär tid.

Ska försöka snacka med Heyjohan om att ha specialbord för detta. Annars så har Party bra privatbord.

Jacobmal får gärna vara med!

• Skapa nytt...