Hyler Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Förra gången de körde detta, 11 december, var det kul att följa "liverapporteringen" i den tråden, därför startar jag denna. Det är alltså en freeroll som Partypoker har för enbart svenska spelare, då menat med adress i Sverige (det var någon som flyttat till Norge och inte kunde registrera sig). (Och som någon gång satt in pengar?) Börjar 21.00 fredagen 30 december. $50000 i prispotten och senast var det 2800 registrerade, 220 platser betalda. $10500 till ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Förra gången de körde detta, 11 december, var det kul att följa "liverapporteringen" i den tråden, därför startar jag denna. Det är alltså en freeroll som Partypoker har för enbart svenska spelare, då menat med adress i Sverige (det var någon som flyttat till Norge och inte kunde registrera sig). (Och som någon gång satt in pengar?) Börjar 21.00 fredagen 30 december. $50000 i prispotten och senast var det 2800 registrerade, 220 platser betalda. $10500 till ettan. Hade vi inte kommit överens att vara tysta om det här erbjudandet? Hur skall jag få chansen att hamna bland de 220 om mer än 220 är anmälda? ...... Förresten är det en partypoker gift till de 500 bästa den här gången också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneaky Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Låter ju helt klart intressant. Jag som inte har ngt konto på party, vad rekomenderar ni för mig? Signa via PF.nu-loggan (om den fortfarande gäller? 20% upp till 500$ + en kortlek), eller finns det något annat anbud att ta ställning till som jag kanske missat? Tacksam för snabba svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 När startar den och vad heter den? Edit: Såg att den börja 15:00 och heter Swedish $50,000 freeroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag sätter 50 dollar på att jag kommer få aa, tvingas gå all in o förlora ibörjan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 jag kommer vinna den utan problem, hade så sjuklig oflyt förra gången så denna gång ska jag ha tur^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Låter ju helt klart intressant. Jag som inte har ngt konto på party, vad rekomenderar ni för mig? Signa via PF.nu-loggan (om den fortfarande gäller? 20% upp till 500$ + en kortlek), eller finns det något annat anbud att ta ställning till som jag kanske missat? Tacksam för snabba svar du kan regga dig via mig så får $25 gratis + den vanliga signupbonusen (tror jag), men du kanske föredrar en kortlek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Detta blir kul! missade förra tillfället. Fast lite stör det planerna för den sista grindarkvällen på heypoker för att komma upp i rätt mängd december-VIPs för cashbacken . När startar den och vad heter den? Edit: Såg att den börja 15:00 och heter Swedish $50,000 freeroll Det är 15:00 EST och motsvarar kl 21:00 i Sverige. Bara ett förtydligande så att ingen missar eventet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Detta blir kul! missade förra tillfället. Fast lite stör det planerna för den sista grindarkvällen på heypoker för att komma upp i rätt mängd december-VIPs för cashbacken . När startar den och vad heter den? Edit: Såg att den börja 15:00 och heter Swedish $50,000 freeroll Det är 15:00 EST och motsvarar kl 21:00 i Sverige. Bara ett förtydligande så att ingen missar eventet. ja för det skulle ju va sååååååååå hemskt om 99% av alla tog fel på tiden o blev sit out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duckstab Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 ja för det skulle ju va sååååååååå hemskt om 99% av alla tog fel på tiden o blev sit out Ja, tämligen, eftersom 90% spelar bättre som sitting out första timmen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 30 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2005 Hur skall jag få chansen att hamna bland de 220 om mer än 220 är anmälda? ...... Förresten är det en partypoker gift till de 500 bästa den här gången också? Antalet prisplatser beror nog på antalet anmälda. Ca topp 10%. Det stod inget i annonsen (halvsida) jag såg i sportbilaga om gåva, bara nåt i stil med att "Vi upprepar succén med gratisturnering". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Äh, gå på bio istället. Förstaplatsen är vikt till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shakespear Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Tack för tipset. Första gången jag loggar in på Party sedan Doffeln brann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lethe Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Tack för tipset. (Nu är jag en fisk på MTT, så oroa er inte.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Bra Hyler att fixa så 500 fler får reda på den desaa trådar startat man när tuneringen börjar..aja blir bara fler o spöa skiten ur så Ses på FB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Puh, trodde den började 15.00 svensk tid Men nu ska ju jag träna. Men bra, för då kan jag försvara min 17e plats från förra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Puh, trodde den började 15.00 svensk tid Men nu ska ju jag träna. Men bra, för då kan jag försvara min 17e plats från förra Det är alltså int eför sent at tgå med nu då? Vilken sajt ska jag regga migpå för att kunan vara med? HAr bara konto på b2b nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcusl Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 hur mycket behöver man sätta in för att kunna delta? alltså första insättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Puh, trodde den började 15.00 svensk tid Men nu ska ju jag träna. Men bra, för då kan jag försvara min 17e plats från förra Det är alltså int eför sent at tgå med nu då? Vilken sajt ska jag regga migpå för att kunan vara med? HAr bara konto på b2b nu.. Du måste ha ett konto du spelat med pengar på på partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 jag tackar mjukast för att denna tråden fanns på pf så jag fick reda på denna tourna, ska försvara min 24e plats från förra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag siktar på bubblan igen. Fan den som tar den platsen från mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag siktar på bubblan igen. Fan den som tar den platsen från mig... Hur gick det för dig i Main Event förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag har inget konto på partypoker, men tänkte fixa detta för att kunna lira frirullen ikväll.....Något tips på någon bra sign-up bonus eller liknande som man kan ta samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Bort bort bort med den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
felix Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ja vidare smart var det inte att skriva om den här. Nu kommer ju desto fler var med. Kunde ju lagt upp tråden efter turneringen börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts