Gå till innehåll

$50k freeroll enbart för svenskar 30 december!


Hyler

Recommended Posts

Med till första pausen. Var uppe och nosade på 1700 efter fyra händer, fick bra kort och spelade aggressivt.

 

Sedan blev jag utdragen av en tomte med färgdrag, sedan blev det lite dött. Försökte mig på en stöld från knappen en gång när några tajta limpare (som tidigare hade lagt sig mot höjningar) ville vara med. Dock en semi-shortstack som synade och checkraisade mitt cb all-in... Fold

 

Har stulit lite, ligger stabilt (?) på 890.

 

De goda nyheterna är att bordet är jäkligt tajt (12.3%flop :shock: )

 

De dåliga nyheterna är det finns flera stora stackar som kanske inte går att stjäla ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 315
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ute, inte så mycket att orda om... får 44 i tidig/mellanposition med 1040 i marker, höjer till 350 (bordet är aptajt och blindsen närmar sig, jag behöver chips), knappen minraisar mig. Jag funderar lite, sätter honom på AK-AJ och bestämmer mig för att syna, jag har trotts allt goda pott odds och behöver markerna i mitten innan jag börjar förblöda.

 

Möter AQ, floppen kommer AKK, inga fyror, gonatt.

 

 

Överlag är jag nöjd. Gjorde en sunkig syn på rivern tidigt, samt att jag sumpade lite marker när jag försökte stjäla i onödan, men men... plats 1624 eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...