jaroiten Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Saknar också Hiatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Nå tycker jag den nya är hetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monkey Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Hiatt var ju halva nöjet även om pokern var helt okej.. Den nya är ju inte alls så "duktig" som Shana Hiatt var... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pixelerium Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Är det bara jag som tycker att 73-offsuite-handen där Josh var inblandad i Aruba-avsnittet var jäkligt rolig? Eller konstig i alla fall. Shana Hiatt var fyra gånger bättre än den nya, minst. Hon den nya har ju inget engagemang. Svintrist. Bort med henne. Tillbaka med Shana Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Är det bara jag som tycker att 73-offsuite-handen där Josh var inblandad i Aruba-avsnittet var jäkligt rolig? Eller konstig i alla fall. Shana Hiatt var fyra gånger bättre än den nya, minst. Hon den nya har ju inget engagemang. Svintrist. Bort med henne. Tillbaka med Shana håller med 7 3 handen är helt sjukt rolig.. spola tillbaka nån gång extra bara för att se den handen = ) Den nya bruden är ju helt skev! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 En snabb fråga, som är lite off-topic: Vilken säsong var det Kanal 5 sände senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 En snabb fråga, som är lite off-topic: Vilken säsong var det Kanal 5 sände senast? Jag hittade detta på deras sida. Där står det Martin de Knijff den 9:e januari. Tippar på att det var i år (följer inte på Kanal 5 längre). Och enda gången han har kommit till ett finalbord i WPT (och vunnit) var i säsong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hnm, fast vänta lite ... Sexton och Van Patten har under säsongens gång pratat om de Knijff och att han vann "förra året". Så det borde ha varit trede säsongen som visades på Kanal 5. Fast samtidigt har jag hört från flera källor att de låg ett år efter. Märkligt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Det var säsong 3 de visade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Då är det säkert så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Ok, tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F1zban Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 OT ang. Shana Hiatt. Jag hade ingen aning om att hon är gift med Vince van Pattens brorsa James, upptäckte det av en slump när jag surfade runt på imdb.com häromdan. http://www.imdb.com/name/nm0887695/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 OT ang. Shana Hiatt. Jag hade ingen aning om att hon är gift med Vince van Pattens brorsa James, upptäckte det av en slump när jag surfade runt på imdb.com häromdan. http://www.imdb.com/name/nm0887695/ Grrr.. lucky bastard... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 OT ang. Shana Hiatt. Jag hade ingen aning om att hon är gift med Vince van Pattens brorsa James, upptäckte det av en slump när jag surfade runt på imdb.com häromdan. http://www.imdb.com/name/nm0887695/ Grrr.. lucky bastard... Jaaaaa en riktig goding, hon har verkligen tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 När man tittar på WPT på TV så är det alltid sex spelare vid finalbordet. Spelar de med sexmannabord genom hela turneringen eller är det enbart finalbordet som har sex spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 När man tittar på WPT på TV så är det alltid sex spelare vid finalbordet. Spelar de med sexmannabord genom hela turneringen eller är det enbart finalbordet som har sex spelare? Nja, tittar man ännu mer noggrant, så visar dom ofta lite bilder från turneringen innan finalbordet, när ingen är uppklädd och Paul Philips har sina glasögon på sig. Då ser man att dom är åtminstone nio vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 OK, då ska jag ha på mig mina glasögon och titta noggrannare nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Fantastiskt avsnitt på Bellagio! Doyle läxar upp Patrik Antonius. Patrik: How can you make that call? Doyle: How can you make that bet? This is poker were playing not solitaire! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jarnkamin Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 fan vad skönt svar av Doyle, det ska jag börja köra med när nån tiltar på mig i chatten för att ha dragit ut dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Ja, störtskönt svar. Doyle är kung. När kommer det här på TV i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Ja, störtskönt svar. Doyle är kung. När kommer det här på TV i Sverige? Doyle är tomte. Är knappast klart när det kommer till Sverige. men till hösten är en bra gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Ja, störtskönt svar. Doyle är kung. När kommer det här på TV i Sverige? Doyle är tomte. Är knappast klart när det kommer till Sverige. men till hösten är en bra gissning. Ja den diskussionen väljer jag att inte ta, för vi har ju lika fel båda två. Det är ju C-G som är kung och tomten finns ju inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Vilket avsnitt är från Bellagio? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 avsnitt 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 avsnitt 8 8 Är väl från Foxwoods? 7'an är från Bellagio men då är ju varken Doyle eller Antonius med? (letar alltså efter avsnittet där Doyle tydligen "läxar upp" Antonius) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts