brainslicer Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Är det inte enklare att svara ja eller nej en det va att leta upp den där länken? Men tack för länken iaf. kanske jag inte använder programmet... kanske jag orkade skriva programnamnet i en sökmotor? vill du ha hjälp med att läsa också? Citera
Grävlis Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Jag skulle behöva installera poker office tillfälligt även på min bärbara. Är det tillåtet att installera programmet på två datorer om man bara har en licens? Kommer bara att köra på en av maskinerna åt gången. Ledsen om svaret på frågan redan finns, har letat men inte lyckats hitta nått om det. Citera
ZILLOW Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 kanske jag inte använder programmet... kanske jag orkade skriva programnamnet i en sökmotor? vill du ha hjälp med att läsa också? tjaa om du inte har något bättre för dig då så be my guest Citera
Bogust Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Hej! Jag får inte mitt PO2 att fungera med Poker Stars. Får upp den här "rutan" och jag kan se stats, pot odds osv där men inget syns dessvärre på bordet. Tacksam för ett snabbt svar, är mitt i en turre! Edit: Har senaste verisionen av både PO och klienten. Citera
Anderssson Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 När funger PO 2 till Svenska spel? eller är det Poker Tracker man ska satsa på i så fall? Citera
Hnk Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Det var ett tag sen jag lirade på prima, nu när jag försöker importera händer från textfil så får jag fram meddelandet: Failed to import handhistory! Någon som har liknande problem eller en lösning? Citera
schenker Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Det var ett tag sen jag lirade på prima, nu när jag försöker importera händer från textfil så får jag fram meddelandet: Failed to import handhistory! Någon som har liknande problem eller en lösning? Den senaste releasen stöjder Primas euro-borden i Live Trackern. Dock så fungerar det fortfarande inte att importera euro-händer. En lösning ska vara på gång inom kort. Citera
Hnk Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Tack för svaret. Jag har inte spelat på EUR borden, blir till att vänta på nästa uppdatering. Citera
jaken Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 hej jag funderar på att köpa poker office men undrar ör det värt att göra nu lr kommer en 3a snart ut så man får betala för den oxå? vet inte hur länge 2an varit ute men 2,34 låter ju mkt om de nu bara ska hålla det på en 18 månaders period... ähh jag vet inget nån upplyst kanske vill svara? Citera
jaken Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 ingen som vet något om det ovan? vill ju köpa det nu! men vågar inte det har ju typ varit ute i 2 år Citera
Cmart Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Jag skulle behöva installera poker office tillfälligt även på min bärbara. Är det tillåtet att installera programmet på två datorer om man bara har en licens? Kommer bara att köra på en av maskinerna åt gången. Ledsen om svaret på frågan redan finns, har letat men inte lyckats hitta nått om det. Skulle förvåna mig mycket om det inte var tillåtet. Det är dock fullt möjligt att utan problem köra på flera datorer. Citera
Eldkvarn Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Har problem med Livetrackern. ÖVRE delen fungerar INTE,bara den nedre.... Funkade igår....vad göra ???? Lirar på Prima..... Citera
mpee Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Har problem med PO till helvetet till operativsystemet VISTA. Har följt tipsen i denna tråd http://www.pokeroffice.com/forum/faq/7559-windows-vista-supported-poker-office.html , och fick faktiskt igång allt när jag testade. När jag senare skulle dra igång en riktig session fungerade det inte alls. Inga händer registreras och overlayen lös med sin frånvaro. Hade då ändrad till MySQL-databas, ingen aning om felet kan ligga där dock. Lirar på party... Citera
calloway Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Det var ett tag sen jag lirade på prima, nu när jag försöker importera händer från textfil så får jag fram meddelandet: Failed to import handhistory! Någon som har liknande problem eller en lösning? Ja,samma problem. Har det kommit nån patch ännu som jag missat??(har sökt som en idiot) Citera
vuns187 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 när man har live tracker igång , ´varför kan man inte se sina stats för bordet , bara dom man möter... o jag har ändrat i settings till 100000000k händer så "?" har försvunnit. Citera
vafantroru Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 efter en session på kanske en timme så loggar pokeroffice bara tre händer kanske, varför ?!??! mina stats visas inte på bordet, de gjorde de första gången jag lira men sen nu så står de bara YOUR STATS /-/-/-/-, varför?!?!? hur ska jag tolka statsen, har antal händer / sen de tre vanliga. Citera
Matte_Maiden Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 Någon mer än jag som inte kan packa upp den nya B2B-fixen? Citera
Tomtah Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Vad är största skillnaderna mellan pokeroffice och pokertracker ? Dessutom undrar jag om man ändra så att den samlar heads up och 6max statistik på en spelare enskilt? Så att statsen på en spelare inte blandas och därmed förvirrar en. Dessutom undrar jag om man kan få pokertracker gratis på samma sätt som man kan få pokeroffice. Citera
nr:18 Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 hmm packa upp b2b fixen hade ja inget problem med.. Fast ja får fasen inte igång pokeroffice me legatopoker... kanske inte supportar den men tycker de verkar konstigt om den inte supportar alla b2b på ett bräde. Citera
QuantumSatis Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 mina stats visas inte på bordet, de gjorde de första gången jag lira men sen nu så står de bara YOUR STATS /-/-/-/-, varför?!?!? Därför att det går långsammare om PO ska visa dina stats också när du börjar få för många händer, det är förinställt på 500 händer eller nåt sånt men man kan ändra det själv. Citera
Cluster Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 ingen som vet något om det ovan? vill ju köpa det nu! men vågar inte det har ju typ varit ute i 2 år Man köper en licens som gäller 12 mån. Uppdateringar inom ingår alltså, även om det blir en trea, och den kommer inte snart (inte om de ska komplettera med det jag önskat i alla fall). De arbetar nu med att få in fler sajter. Snabb o bra support förresten. (Själv har jag 2.34 Störst nytta om man kör 2-3 bord, då hinner man inte kartlägga - mest lönsamt dock bara ett bord, bättre ett bord dubbel nivå än två-tre enligt min erfarenhet. Cash o sng då. På MTT då kastas man som högstackad runt på borden, lite för ofta tycker jag) Licens förresten. På P.O:s hemsida ser du var man kan fixa poäng så det blir gratis. Spela in pengar o samtidigt få poäng som ger 12 mån P.O, och ändå poängen i behåll! Bra deal... Jag gjorde det på mybet, minst avgiftssumma där. Nu har de ´dubblat, du får räkna på alternativen, men viktigast ta en (NY-som du inte har) sajt där du gillar miljö och utbud....för att avsluta med en självklarhet. Citera
Tomtah Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Jag gjorde det på mybet, minst avgiftssumma där. Nu har de ´dubblat, du får räkna på alternativen, men viktigast ta en (NY-som du inte har) sajt där du gillar miljö och utbud....för att avsluta med en självklarhet. Nej det viktigaste är att ta en askass sida man aldrig vill lira på igen så man inte förstör framtida bra signuperbjudanden. MyBet är ett bra val eftersom dom suger. Citera
Rackad Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Den senaste releasen stöjder Primas euro-borden i Live Trackern.Dock så fungerar det fortfarande inte att importera euro-händer. En lösning ska vara på gång inom kort. Kanske går att ersätta alla euro tecken med dollar tecken i en textfil. Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Februari , 2008 Rapport Postad 8 Februari , 2008 Mitt antivirus AVG flaggade för trojan i PO för nån vecka sen. Jag valde "heal" och allt var lugnt. Idag kom samma meddelande igen, jag valde "heal" och nu vill inte PO starta. Citera
Recommended Posts