obby Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Ett problem jag har är att när jag stänger ner PO så stängs alla dom borden jag live-trackar ner. Lite störigt Citera
heltok Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 Ett problem jag har är att när jag stänger ner PO så stängs alla dom borden jag live-trackar ner. Lite störigt känner igen det där... Citera
olle Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Fredrik, jag saknar en inställnig. Jag spelar många SNG på PoketStars och irriterar mig på pop-uppen som meddelar att PokerOffice inte stödjer Omaha. När jag 4-tablar (med ex. 3 tex as och 1 omaha) så är det lätt att missa varningen. Under hela den tid fram till att jag upptäcker varningen, verkar det som att jag missar uppdateringar fram till dess att jag klickar OK. Jag skulle vilka kunna välja bort att varningen visas över huvudtaget. Kan vi hoppas få med detta i snar release? Citera
Matte_Maiden Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Om man beställer en reg. key på nätet, hur länge bör man behöva vänta på mailet med koden? Citera
Uppenberg Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Sitter på 9 bord på party och för ett tag sedan slutade PO tanka inn händer. PO ska väl klara av upp till 10 bord? Edit: de hade visst blivit midnatt Citera
Myssion Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 En funktion jag saknar: Utöver den vanliga statsen man har på table overlayen så påppar det upp en ruta, så fort man bara är två kvar, där man har ställt in vilken stats man vill se. PT har ju en liknande funktion, fast man måste hålla muspekaren över spelaren för att det ska hända något, jag vill ha det automatiskt så fort man är HU. Citera
Katt3n Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Sitter på 9 bord på party och för ett tag sedan slutade PO tanka inn händer. PO ska väl klara av upp till 10 bord? Edit: de hade visst blivit midnatt Har sprungit på midnattsproblemet ett par gånger En närbesläktad fråga: Mitt PO tror att det är vintertid fortfarande så midnatt är klockan 23. Hur justerar man det? Citera
Cyntax Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Nu har jag väntat och väntar på B2B-stödet och är mer än sugen på att det kommer igång.. Fredrik, har du fått nån ETA från B2B angående uppgraderingen? Jag beta-testar gärna om du behöver nån som gör det. Mvh frekje B2B har tydligen blivit försenade. Vi är klara med B2B, sitter för tillfället och beta testar och det ser bra ut. Problemet med den nuvarande versionen av B2B klienten är att den stör ut transparent windows i XP så overlayen blinkar rejält mycket (går dock att komma runt genom att mixtra med skärmupplösningen). Möjligtvis släpper vi en beta innan B2B släpper sin nya klient om det tar för lång tid. Nu uppdaterade min B2B-klient. Är PO2 till B2B nära nu? Citera
Plox Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Sitter på 9 bord på party och för ett tag sedan slutade PO tanka inn händer. PO ska väl klara av upp till 10 bord? Edit: de hade visst blivit midnatt Har sprungit på midnattsproblemet ett par gånger En närbesläktad fråga: Mitt PO tror att det är vintertid fortfarande så midnatt är klockan 23. Hur justerar man det? Vadå fungerar inte PO efter midnatt? Citera
Katt3n Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Vadå fungerar inte PO efter midnatt? Nä, då förvandlas det i sann vampyranda till en äldre version av pacman! Nä, såhär är det: PO ställer in datumen för det som visas i sammanfattningen efter den dagen man startar programmet. Sen när man passerar midnatt så "slutar" statsen uppdateras. Kan vara lite förvirrande innan man kommer på vad det beror på. Man löser det enkelt genom att ställa in den nya dagens datum i sorteringskriteriet. Liknande grej i sessionsgrejen där sorteringen görs annorlunda än för totala statistiken. Det gör att man kan få olika värden om man kikar på stats för ett visst datum i sammanfattningsdelen jämfört med sessionsdelen. Ungefär nåt sånt. Citera
Plox Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Haha okej då är jag med Om man som mig, varken har använt PT eller PO, vilket är det bästa att börja med? Citera
Katt3n Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Skulle vara intressant med en opartisk genomgång av skillnader och funktionalitet i PO och PT tillsammans med vettiga uttalanden av personer som använt båda under en längre tid. De jag hittat gäller gamla versionen av PO vilket blir lite missvisande. Vad tror ni om att få Sverker på PLUS att göra testet? Citera
Myssion Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Haha okej då är jag med Om man som mig, varken har använt PT eller PO, vilket är det bästa att börja med? PO Citera
Myssion Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Tydligen så räknas det inte som "steal" när man höjer först in från SB. Borde det väl göra? Citera
Anderssson Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Stödjer inte Pokeroffice BETFRED längre? (PO Funkar på CDpoker) Citera
frekje Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Ok, nu är B2B uppdaterat, släpp på uppgradering av PO =) Citera
Uppenberg Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Hur importerar man HHs från Ipoker? live trackern funkar ju inte alls! Citera
AceKing Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Hoppas att nästa nya funktions uppdatering har en upphottad Table overlay liknande funktionerna från PokerAce Hud Citera
heltok Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 kan man stänga av importeringen av händer i livetrackern? jag vill egentligen bara att PO ska fixa fram pott-odds, outs och framförallt visa vem som gjorde vad i table overlay. Citera
Matte_Maiden Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Verkar som att alla mina händer inte kommer med i databasen, någon som vet vad som kan vara fel? Citera
Gila01 Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Hur importerar man HHs från Ipoker? live trackern funkar ju inte alls! Se till att alla alternativ i chatten är förbockade. Citera
Uppenberg Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Hur importerar man HHs från Ipoker? live trackern funkar ju inte alls! Se till att alla alternativ i chatten är förbockade. joo, komm på de. Går de att im portera händer till PO från Ipoker? Citera
Dionysos Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Det snackades om att PO skulle börja stödja B2B. Har detta hänt än? Kommer detta hända? och isåfall när? Citera
Svinn'o Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 vet inte om detta är rätt tråd för denna fråga men... hur många raked hands måste man spela för att få pokeroffice gratis + $100 bonus från party när man registrerar sig via pokeroffices hemsida? Citera
mrmi Postad 18 Juni , 2006 Rapport Postad 18 Juni , 2006 vet inte om detta är rätt tråd för denna fråga men... hur många raked hands måste man spela för att få pokeroffice gratis + $100 bonus från party när man registrerar sig via pokeroffices hemsida? Download the Party Poker Client from Party-Deal Use signup bonus code: POFFICE Deposit at least $50 into your account Play at least 150 raked hands Send an e-mail to support@pokeroffice.com with your username for Party Poker Citera
Recommended Posts