Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fredrik, jag saknar en inställnig.

Jag spelar många SNG på PoketStars och irriterar mig på pop-uppen som meddelar att PokerOffice inte stödjer Omaha. När jag 4-tablar (med ex. 3 tex as och 1 omaha) så är det lätt att missa varningen. Under hela den tid fram till att jag upptäcker varningen, verkar det som att jag missar uppdateringar fram till dess att jag klickar OK. Jag skulle vilka kunna välja bort att varningen visas över huvudtaget.

Kan vi hoppas få med detta i snar release?

Postad

En funktion jag saknar:

Utöver den vanliga statsen man har på table overlayen så påppar det upp en ruta, så fort man bara är två kvar, där man har ställt in vilken stats man vill se. PT har ju en liknande funktion, fast man måste hålla muspekaren över spelaren för att det ska hända något, jag vill ha det automatiskt så fort man är HU.

Postad
Sitter på 9 bord på party och för ett tag sedan slutade PO tanka inn händer. PO ska väl klara av upp till 10 bord?

Edit: de hade visst blivit midnatt :D

Har sprungit på midnattsproblemet ett par gånger :)

En närbesläktad fråga: Mitt PO tror att det är vintertid fortfarande så midnatt är klockan 23. Hur justerar man det?

Postad
Nu har jag väntat och väntar på B2B-stödet och är mer än sugen på att det kommer igång.. Fredrik, har du fått nån ETA från B2B angående uppgraderingen? Jag beta-testar gärna om du behöver nån som gör det. Mvh frekje

B2B har tydligen blivit försenade. Vi är klara med B2B, sitter för tillfället och beta testar och det ser bra ut. Problemet med den nuvarande versionen av B2B klienten är att den stör ut transparent windows i XP så overlayen blinkar rejält mycket (går dock att komma runt genom att mixtra med skärmupplösningen). Möjligtvis släpper vi en beta innan B2B släpper sin nya klient om det tar för lång tid.

Nu uppdaterade min B2B-klient. Är PO2 till B2B nära nu? :D
Postad
Sitter på 9 bord på party och för ett tag sedan slutade PO tanka inn händer. PO ska väl klara av upp till 10 bord?

Edit: de hade visst blivit midnatt :D

Har sprungit på midnattsproblemet ett par gånger :)

En närbesläktad fråga: Mitt PO tror att det är vintertid fortfarande så midnatt är klockan 23. Hur justerar man det?

Vadå fungerar inte PO efter midnatt?

Postad

Vadå fungerar inte PO efter midnatt?

Nä, då förvandlas det i sann vampyranda till en äldre version av pacman!

:)

Nä, såhär är det:

PO ställer in datumen för det som visas i sammanfattningen efter den dagen man startar programmet. Sen när man passerar midnatt så "slutar" statsen uppdateras. Kan vara lite förvirrande innan man kommer på vad det beror på. Man löser det enkelt genom att ställa in den nya dagens datum i sorteringskriteriet.

Liknande grej i sessionsgrejen där sorteringen görs annorlunda än för totala statistiken. Det gör att man kan få olika värden om man kikar på stats för ett visst datum i sammanfattningsdelen jämfört med sessionsdelen.

Ungefär nåt sånt.

Postad

Skulle vara intressant med en opartisk genomgång av skillnader och funktionalitet i PO och PT tillsammans med vettiga uttalanden av personer som använt båda under en längre tid. De jag hittat gäller gamla versionen av PO vilket blir lite missvisande.

Vad tror ni om att få Sverker på PLUS att göra testet? :)

Postad

vet inte om detta är rätt tråd för denna fråga men...

hur många raked hands måste man spela för att få pokeroffice gratis + $100 bonus från party när man registrerar sig via pokeroffices hemsida?

Postad
vet inte om detta är rätt tråd för denna fråga men...

hur många raked hands måste man spela för att få pokeroffice gratis + $100 bonus från party när man registrerar sig via pokeroffices hemsida?

Download the Party Poker Client from Party-Deal

Use signup bonus code: POFFICE

Deposit at least $50 into your account

Play at least 150 raked hands

Send an e-mail to support@pokeroffice.com with your username for Party Poker