Gyre Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Finns det något sådant här program som funkar på b2b? Nu när det går att skyffla in händer i PT med HHgetter så vore det smidigt om det fanns så man kan underlätta multitablingen lite och ta en slant till av fiskarna * RP, lite kortare - QoS * Citera
Andersson Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 De funkar väl båda två? Åtminstone gametime+, det använder jag själv, även om jag har problem med att siffrorna blinkar hela tiden. Citera
Gyre Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 De funkar väl båda två? Åtminstone gametime+, det använder jag själv, även om jag har problem med att siffrorna blinkar hela tiden. PokerAceHUD funkar i varje fall inte, och jag trodde inte GT+ funkade heller. Får ta och testa det. Citera
Andersson Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Vad bra att du sade det, jag var på vippen att köpa pokeracehud för att skona mina ögon. Citera
Castro Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 För mig ligger sifforna på helt fel ställen när jag kör gametime+. Hur gör jag för att fixa det? Citera
Andersson Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 För mig ligger sifforna på helt fel ställen när jag kör gametime+. Hur gör jag för att fixa det? Det är jättelätt: det är bara att klicka och dra siffrorna dit du vill. Sedan kommer den ihåg var de skall vara till nästa gång. Citera
Castro Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Tack Andersson! Det fungerade bra förutom att det flimrar så att man blir helt tokig! Hur fixar man det? De första gångerna flimrade det inte alls. Citera
Ving Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Någon som löst problemet med blinkningen med gametime+? Det är helt omöjligt att använda gametime+ som det är nu. Känns som att sitta framför en skärm som körs i 10 Hz. Citera
Baloos Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Ställ om skärmen till 640*480, ändra tillbaka till ordinarie upplösning. Funkar inte det så testa att mecka lite med frekvensen på bildskärmen. Om inte det funkar får du plocka mynta och slånbär en regning natt, lägga under musen över natten och hoppas på det bästa. Citera
Recommended Posts