HeyJohan Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Med anledning av dagens stora nyhet hos oss och att vi även vill visa upp våra fina Breitlings som ligger i shopen går det nu ut ett nyhetsbrev till våra medlemmar. Om du av någon anledning inte får det så kan du även läsa det här: http://heypoker.com/newsletter/archive/2/ Mvh Johan Citera
ziddax Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 uhm, brietling klocka för 3500 VIP? jatack! Det kanske bör ändras? Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 *vänder sig om och kastar en mugg på HeyFredrik* Vi ändrar det direkt. Tack för tipset. Citera
ziddax Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 jag förväntar mig en klocka som tack för hjälpen, Johan Citera
Skadast Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 jag förväntar mig en klocka som tack för hjälpen, Johan Jag också Citera
Recommended Posts