Katsouranis Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 grattis ariados som sagt ska bli spännande o följa upp o skotta på 100-200 när du lackar ur nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti500 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Kjempegrattis Ariados! Grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 mkt fint döh Kristoffer-.. Hur kan jag inte vinna den turren dÅ?? Om detta tvistar de lärde.. btw.. så kan ja inte vinna just nu.. ja känner ma som en "melodifestivals-typ" asså.. totalt värdelös.. Kejan.. kan inte du o firch öppna poker-skola asså.. ja behövert.. anti-skottnings-kurs nh wp gg.. vnh .. stfu omfg lol suck me sideways.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sverpan Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Grattis Ariados! Fina pengar där. Riktigt fina pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
phe23 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 BUgar och bockar för dig ariados!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 BUgar och bockar för dig ariados!!! För mig då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Sjuuuukt najs ariados!! Gillart som fan :-D lira inte bort dom på 50-100 nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
phe23 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 för dig med herr ordförande... gillas kylen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 herman: du är alltid välkommen bort till mr and mrs fergie.... sen om du lär da nåt e en annan sak... men en öl kanske skulle smaka din gamle svamp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Tack så mkt alla... hade änglavakt den turneringen... och nej ska inte skotta tog ut det mesta Måste också säga grattis till kejan som precis tog hem 40k guarantee på Prima... > kejan has left the tournament in 1st place, winning $10,631.46 GRATS m8!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 hur ska jag kunna förlora när vi slår ihop våra kloka hjärnor på msn:en .... fan vad lika vi tänker alltså..... tack för supporten var nära att somna där ett tag... Tur att det gick glädjefilm på canal + också LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Fan vad det ramlar in dollars här då. Grattis Kejan, kommer budgeten att öka lite nu kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 stort grattis till dig oxå kejan fan va najs lixom vem ska fullborda hattricken da??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Haha, sjuuukt najs igen asså. Grattis kejan :-D Nu får nån ta hem 100K i helgen oxå. Kanske din kärring kan greja Mjukis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Bra där Kejan... du behövdet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Oj oj Stora gratulationer och bra spelat till både Ariados aka MR Swings och Kejan aka Jag kan somna mitt i en mening ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 tack alla... mjuukiz: naa det förändrar väl inte så mkt... men riktigt fin peng då pokern gått lite halvsegt sista månaderna då "ron" haft svårt att infinna sig... "budgeten" blir svår att hålla denna månad då det tenderar att kosta lite när jag går ut... diego: haha är man trött så är man... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 galet.. nu får ni fan skärpa er.. har inte för många grattis å dela ut.. grattis kejan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 hahahaha neee det gills fan inte... När man dricker Jack&Cola blir man ju fan pigg Men nästa gång ska du få skotta min SvS rulle =) hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti500 Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Grattis Kejan! Helvete så heta ni är! Mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 herman:du är alltid välkommen bort till mr and mrs fergie.... sen om du lär da nåt e en annan sak... men en öl kanske skulle smaka din gamle svamp... inga konstigheter liksom... O jag e nog bättre på öl/sprit än på poker.. haha Man ska ju syssla med det man e bra på liksom..! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 tack alla... mjuukiz: naa det förändrar väl inte så mkt... men riktigt fin peng då pokern gått lite halvsegt sista månaderna då "ron" haft svårt att infinna sig... "budgeten" blir svår att hålla denna månad då det tenderar att kosta lite när jag går ut... diego: haha är man trött så är man... Gör som jag, skit i att gå ut. Jag besöker väl krogen sisådär 2-3 gånger per år (om jag inte jobbar), drar heller inte in några pengar på pokern så vi går väl kanske jämt upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 tack igen.... manfred: min kropp behöver sprit!! men ska leva sparsammare och sundare än innan iallafall... har börjat bra faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Fixed limit är djävulens spel... ***¤()#/=#(¤/& Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 tack igen.... manfred: min kropp behöver sprit!! men ska leva sparsammare och sundare än innan iallafall... har börjat bra faktiskt.. Har du löst tjust-rehab kort ännu? Köpt Glykemiskt index med/av Fredrik Paulún?, raderat bolaget som bokmärke i webläsaren,tagit bort minst 20 nummer till Pizzerior i mobiltelefonen och tagit fram tröjan du kunde ha för 3 år sedan bara för att få lite inspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts