DiegoForlan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Tar ut min br o köper trisslotter för den... Kan berätta för er sen om jag vann nåt ! Förresten ska tilta bort kejan först ! edit: FAn disciplinen sa åt mig o sluta tilta på 1-2.... hmmm Va i helvete......^ Aja känns skönt o veta att har man färgdraget så ska man köra på det ! Oavsett pottodds lr liknande ! Go for it ! Börjar fundera på om man ska köra 5-10 NL o sen vänta in draget o bara ställa in ! Menar dubblar man så kan man va nöjd.. Annars va det ju värt ett försök... Men att som det verkar så kan man inte missa ett färgdrag.?? Stämmer detta ?? Förresten.... Lite tiltmode idag ! Citera
Ariados Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Fan funderar på å börja nöta no-limit igen... vilka tomtar det är på dom borden asså.. En pott, kille höjer 2x BB, nästa höjer till 5x BB, en synar, jag hittar AA och slår om till 20 x BB, en synar (vi sitter båda med 100 BB stacks). flopp 8-7-2 regnbåge, ja bettar nästan pott, han går all-in, jag synar.. tomte har 88 och ingen hjälp för mig Men vem fan synar 20x BB med 88??? En annan rolig pott: Får Q-4 off gratis spel i BB, nåra limpers. F Flopp 4-4-J, två spader. Jag bettar pott, två syn. Turn off suit 8. Bettar nästan pott igen, en syn. River spader Q, yes kåk!! Satt han på färgdraget ska han få betala, jag överbettar rejält... tomte går all-in??? Fan, har han JJ, 88 lr nåt?? Jag synar och han visar A-5 i spader.. HAH!!! Bra hand - bara köra på, tomtar synar jämt!! Citera
Mjukis Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 Bra där Ariados, fint att klonka hus när fisher sätter sin flush! AA mot 88 verkar dött idag, både jag och Herman har fått stryk med 88 mot våra AA så spela dom försiktigt.. ser ni en 8 på bordet så lägg er diweckt! Citera
Ariados Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Haha ska tänka på det.. NL kan va farligt ibland.. hade 10-9, flopp 10-9-5 regnbåge. Villian sitter på 55, på nåt sätt lyckades jag "bara" torska 20 BB's i hela potten Citera
x_totti_x Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Roligt ju,, kände för att donera ett inköptill ditt bord Jessica:) Undanber mig all kommentarer angående spelet:) Citera
x_totti_x Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Jadu säg det.. Fårbli en gammal gonatt på det. Lycka till! Citera
DiegoForlan Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 E det frugan som lirar nu lr vaD? Jaha vem tordes inte sitta kvar dååå ! haha Dubblade mig handen efter att du/ni lämnat bordet ! > DiegoForlan wins $341.34 with Two Pair, Kings over Sixes Citera
fannys Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Araidos Flop: 10 9 5... lol... det är ju det jag säger dom är så fruktansvärt dåliga på att hitta raise knappen dom slow playande sop högarna... tacka och ta emot.. Kärringen var tvungen att gå och sova DiegoForlan... Hon har ju ett liv... Men det har inte jag så nu ska vi spela hela natten... Förresten vår norska "chef" vad jobbar du med i norge?? /kejan Citera
DiegoForlan Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Aha fasen har suttit o donat lite med mitt sportsbetting konto ! Hehe jaa såg att det va frugan din som lira lite synd att man inte fick spela mer mot henne hehe! Psst.... Den norska "chefen" är Mailman "brevbärare" fick reda på det idag Citera
Mjukis Postad 3 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2006 Diego: Posten har andra arbetsuppgifter än just mailman. Jag är maskinoperatör (låter finare så) på "Frimärkstjenesten" mm.. tjenEsten.. tomtar o språk asså! Spakar en maskin som jävlas 24/7, ger inte grymy mycket avkastning men ja klarar mig. (Fortfarande inte fått mitt boknr som du sa att jag skulle få inatt Diego) Citera
DiegoForlan Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Aha men jag får fortfarande kalla dig Mailman va? *visslar* ska leta upp tråden nu då ! ;P Citera
Ariados Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 MORGONPIGG SOM JAG ÄR redan uppe och spelar.. Följande NL pott hände precis: CO höjer 4x BB, SB synar, jag synar i BB med JJ. Flopp 4-4-5 Jag bettar ut, båda synar. Turn J - HÄRLIGT!! Jag gör en liten fjant bet å hoppas på syn från typ AK eller nån kanske försöker bluffa på potten... CO synar, SB höjer rejält, jag kontrahöjer, CO går all-in, SB går all-in, jag synar.. River är 3 och dom andra visar CO - 44 för fyrtalet SB - 55 för en lägre kåk Som tur va vann jag en sidopott mellan mig o SB... Citera
fannys Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Ett bra turn kort där för dig ariados... hehe.. Själv så hade jag en sån där rutten kväll/natt... prima vill väl testa mina nerver nu igen... 6/6 coinflip förlora jag och 7 riktigt vidriga uttragningar på rivern när alla pengarna åkt in.. Blev +/- med rakebacken ändå... och sen hitta kärringen + igen och det är ju trevligt.. 1. KQc (jag raisar 4ggr på knappen) vs (SB) Flopp: Ac 6c 8c SB betar 24$, Jag 48$, SB synar??, Turn 6h, SB check, Jag betar 48$, SB allin med 82$... luktar kåk men är tvungen att syna då han spelat som en riktig tomte... SB visar 69o??... Rivern en rutten 8 för rr kåk.. 2. 88 jag raisar, en syn.. Flopp: 8QQ Jag betar, syn. Turn:7 Här åker alla pengar in. Han visar Q10 och på rivern en 7 till... 3. QQ jag raisar, BB synar Flopp: J 2 5 (regnbåge) Jag betar pott, han slår om ganska ordentligt, jag ställer "tomten" för set det har inte, han synar med J 6o??... Rivern dödar mig med en J till... Som sagt ibland är det skönt att inte spela högre... Slut med badbeats från mig jag vet att dom är tråkiga att höra på men det känns skönt att lätta sitt hjärta... /kejan Citera
Mjukis Postad 3 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2006 Fan kejan, spelar du microlimit eller sitter det verkligen folk på 1/2 och synar all-in med J6... Riktigt tråkig serie med badbeats där. Känns skönt att höra från ngn annan än Diego att det inte bara är jag som får stryk av klonkare hele tin Citera
fannys Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 dagligen så blir man utklonkad av idioter... frågan är bara hur många ggr... Citera
DiegoForlan Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Ja kejan... Trist att du hade en sån dag asså ! Hade onsdag - torsda så.. Förutom torsda natt då man började krossa igen o tog igen 2 dagars elakt motklonk ! Ariados: Skojig pott där med Nötkåk vs 4tal vs Mellankåk ! Måste ha svidit lite o se han klicka upp sina 44a ändå va? Mjukis... Du har ju fan lite flyt iaf ! Måste va nåt me mailman yrket som gör att du e så skillad ! Citera
fannys Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Har bara tagit över det jessica påbörjade Mjuukiz... Citera
Mjukis Postad 3 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2006 Bra att ha en tant som bygger upp stacken åt da Synd att hon pajat chatten för da bara Ser bra ut iaf... Sitter o lirar SnG för fullt, klonka bubblan nyss, hatert! QQ mot AJ som ställer efter min raise. Här sitter man o foldar AQ efter hårda raise men han ställer med AJ.. hatert, vill oxå ha gutsen till att görat samt skillsen att klonka! Citera
fannys Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Såg du tomten som klonka runner runner färg... inte lätt att läsa.. Blivit många hårda river kort även idag... Citera
Mjukis Postad 3 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2006 nee.. bara inne o kikar på er ibland.. lirar b2b. Blir så föööörbannad asså! En tomte på ett €30 sng, han synar allt.. och då menar jag allt, en ställer in med AJ, tomte synar med 10-3 of och klonkar 2 paret. Jag blir short efter hans jefla utdragningar och ställer med 66, tomte synar återigen med 10-3 och klonkar givetvis. Blir så sne, iof va det inte så mkt ja ställde med men man blir ju inte glad av att se en sån snubbe bygga på sig!! Citera
Recommended Posts