Gå till innehåll

Resultat: Tala ut om dina förluster eller vinster. Analysera


Mjukis

Recommended Posts

Ha Ha Ha.....du e inte lite dum du...låta vänner spela bort stacken så du ska börja tilta...nee du... den går jag inte på...

tycker bara att det e tråkigt att du inte kan erkänna för resten av pojkarna på forumet att du lämnar borden när damerna slår sig ner..... ;)

Men om det nu finns någon lossas kompis så e han fortfarande välkommen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHA

Snälla du...

Jag tänker inte lägga ut kompisens namn på detta forumet..

Men säg gärna ditt nick o på vilka HU stakes du sitter på inatt så ska jag berätta det för han så får vi se om han vill ha dina lunchpengar eller om han ska ta några andras idag ;)

 

Nej nu ska ja va helt ärlig då... Satt o dominerade lite på nivån o sen gled du in på bordet o min chatt a banned så ajg kunde inte skriva nåt, Men visst WP quila...

Du har stor respekt efter din rush i Masters :)

 

förresten.. Ken lennard ringde, Han ville ha sitt Stora Ego tillbaka :P

 

 

edit: Vilka stakes lirar du på ifall jag skulle vilja spela mot dig nåt mer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst jag ska inte sticka under stolen med att korten var till min fördel under perioder i Grebbestad...men det vet du väl redan att man måste ha marginalerna på sin sida under en sån stor turnering....

Men du ska veta att det var ingen dans på rosor att sitta och spela en den turneringen i 1 och en halv dag...och motståndet var ganska bra.

Tycker inte att jag behöver försvara mig mer under den PIKEN....jag låter resultatet tala istället... ;)

 

Jag skulle hellre vilja sitta vid ett bord (live) med din vän hälsa honom det..... ;)

 

Ken Lennaard ringde......LOL!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kejan, oki.... Ska hälsa Ken det ;)

Aijt ska se om jag kan få kompisen intresserad av att lira... Han har reseplaner just nu men att efter semestern kanske :D hehe

 

 

 

Jessica, har inte sagt nåt om att det va lätt för dig lr liknande !

sa bara att du haft din rush ;)

Om du så gärna vill sitta med han i Live så pallra dig till EPT i danmark i vår då, WSOP i sommar ev. nån WPT tävling oxå ;)

 

 

Just det... Jag lovar att försöka undvika spela 1 enda hand mot nån av er i kommande 2 turneringar ;)

Jag har nog gjort er alldeles för heta nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugn upp er lite.

 

Vad jag förstått så är Diegos polare en highstakeslirare som drar in ett antal dollars i veckan så du ska nog inte utmana ödet Quila ;) (säger inte att du är dålig på något sätt men lämna tillbaka Ken´s ego)

 

Antar att Diego lät honom spela med hans alias för att han själv inte klarar av motståndet :D Eller för att se om hans rulle kunde öka lite kanske?

Flåt, va jag elak nu? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe låter bra..

ska oxå försöka få parbet att ge mig en ticket till WSOP =)

Med tanke på hur deras spelarsituation är behöver de reklamen :)

 

 

Tänker eller vill inte lägga ut hans namn.... :)

men men ;) Vi blir ju ett gäng till köpenhamn då i vår va?

 

 

ps. Nu skippar vi allt trashtalk o håller detta till taktik o analys tråd =)

 

 

*over and out*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut ingeting.... skulle se om du fortsatte beta på turn... annars hade jag tänkt att bluffa dig... :D

 

Kände att jag var tvungen att lämna bordet 35$-.... kunde inte spela där det var för billigt, jag fiskade lite för mkt :D

 

/och det var kejan inte "kärringen"...

 

Du är skyldig mig två calzone och en stor ÖL :D

 

Väntade på att sit and gon (100$) skulle dra igång igen.... det var därför jag satte mig ner... Fick vänta förgäves... ingen ville spela mer, jag vann 3/3... och 2.a i en 50$...

 

Nehe bordena väntar...

/kejan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha Ha....och DiegoForlan säger att jag har tagit kens EGO!!!!

Det råder väl inget tvilvel om vem som har gjort det... ;)

 

 

 

Jag har så stort leende att jag inte ens kan kommentera det där :)

 

 

Kejan, hehe jag misstänkte att du synade min raise bara för o få chansen o spela bort mig.. ;) Därför va jag tvungen o fortsätta beta ut.. :)

 

Hade en rolig hand precis innan du kom till bordet,

 

Hittar AK :diamond: , En kille raisar till 7 sätter han på JJ/QQ.

Raisar till 35 preflop, han synar !

Flopp kommer 836, (2 ruter) han bettar 10 jag tvingar han o ställa in om han ska syna !

Han synar o visst fan satt han med QQ.. menar jag är ju fasen 60/40 favorit efter floppen.

E ganska svårt o lägga den där när jag vet att han har överparet.. :/

 

Skulle jag spelat den mjukare lr? Visste ju att jag va bättre spelare än den killen (+ lustig syn med QQ pre)

Vilken hand tror han att jag har om jag raisar till 30pre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar AK :diamond: , En kille raisar till 7 sätter han på JJ/QQ.

Raisar till 35 preflop, han synar !

Flopp kommer 836, (2 ruter) han bettar 10 jag tvingar han o ställa in om han ska syna !

Han synar o visst fan satt han med QQ.. menar jag är ju fasen 60/40 favorit efter floppen.

E ganska svårt o lägga den där när jag vet att han har överparet.. :/

 

Skulle jag spelat den mjukare lr? Visste ju att jag va bättre spelare än den killen (+ lustig syn med QQ pre)

Vilken hand tror han att jag har om jag raisar till 30pre?

 

Alla spelar inte så analytiskt som du, det måste man oxå tänka på, "dom" förstår aldrig när dom är slagna.

 

Historien förtäller inte vem som vann handen, antar att du losa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

quila, 30usd preflop är ganska hård bet på 05-1 och många lirare där har ju inte såna jättebankrullar att 30 för dem e småpotatis.. Sitter trots allt en hel del därute som inte har moneymanagement i tankarna...

 

fergie-k, vad e detta och vad menas ?

 

mjukis, hehe jag e inte alls så jätte analytisk av mig blev bara så häpen igår när han gör det i efterhand mirakulösa spelet med QQ...

 

 

svar på din fråga: Turn x , River x!

O vips så va tomten några usd rikare ;)

 

Men jag bettade iaf ut Kejan ur en pott o det gjorde ju hela kvällen ;) hehehe *sliter tillbaka Ken Egot*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...