some1blue Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Är det inte 1100:- turneringen den 25:e? Vi tar den i samband med det... blir mkt bra.. DEAL, seriöst nu... HU ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 jaa det är mycket möjligt, har ja inte kollat upp... men vi tar det i samband med den... deal is done... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 LOL..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Känns som rena vilda västern här nu ! Dueller hit o dit ! Nehe... Ska ta mitt första pass för veckan nu Blir o smånöta lite och kanske ta sig en provtur till antingen Omaha'ns vackra landskap lr så blir det 7stud Gillar 7stud grymt mkt mer men får se iaf kanske hitta nån gammal 25$ mtt o gneta lite ? Diego går till prima *poff* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Weeii "congratulations tobias! you're currently number 41 ranked player" hahaha, det va nog dagens höjdpunkt efter många tråkiga utdragningar i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 Är det inte 1100:- turneringen den 25:e? Vi tar den i samband med det... blir mkt bra.. DEAL, seriöst nu... HU ! HU turnering den 25e, du, jag, theo... Kärringen är säkert på. 300 inköp, bäst av 3 i varje "heat" går vidare till final där bäst av 3 spelas. Kan säga att jag och Theo klonka HU turre i Oslo, så du blir lite skakig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Är det inte 1100:- turneringen den 25:e? Vi tar den i samband med det... blir mkt bra.. DEAL, seriöst nu... HU ! HU turnering den 25e, du, jag, theo... Kärringen är säkert på. 300 inköp, bäst av 3 i varje "heat" går vidare till final där bäst av 3 spelas. Kan säga att jag och Theo klonka HU turre i Oslo, så du blir lite skakig. Fast jag blir så sällan skakig överhuvudtaget, ännu mindre vid ett pokerbord, o def ännu mindre av att veta att ni lyckades slå ett par urusla norrmän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 Inte för att vara så men en av dom är faktiskt riktigt duktig och driver en stor pokertidning i Norge.. om det nu får dig att skaka ännu mer? (Fast jag tror att du placerade dig före honom i Grebbestad, borde jag oxå gjort då jag visst kom före dig tom ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 LOL... vart är min rigg ? Sätter mig ner på första bordet för kvällen ! NL50 Jaha KK trillar ner En kille i mittpos raise till 5, jag slår om till 16, han synar bara ! Visst han kan göra spelet med AA men jag tänker mer QQ KK JJ lr annan skithand han gillar helt enkelt Men floppen kommer 8 hög, jag raise han re-raise jag vägrar slänga mina kings och vips dagens första AA hand kastas smutsigt o äckligt i ansiktet på mig ! Avslutar med att få 2 KK, 2 QQ och 4 <---- JJ slagna av sketna AK AQ AJ händer Ska sätta mig på 1 bord nu o bara nöta 1 timme lr nåt ! Om jag inte dubblat mitt inköp så blir det trisslotter för 500-1k i helgen ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Är det inte 1100:- turneringen den 25:e? Vi tar den i samband med det... blir mkt bra.. DEAL, seriöst nu... HU ! HU turnering den 25e, du, jag, theo... Kärringen är säkert på. 300 inköp, bäst av 3 i varje "heat" går vidare till final där bäst av 3 spelas. Kan säga att jag och Theo klonka HU turre i Oslo, så du blir lite skakig. Är det mig du menar med kärringen el e det carro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 kan tyvärr medela att detta är en duell mellan mig o danne... och jag är redan taggad... kanske ska berätta att det var ja som slog den duktige norrmannen... o danne du borde ju veta att inget folk har så mycket tur som norrmän... detta blir kul... vet inte om vi skulle försöka o få på en vadslagning om det här... kom gärna med förslag på detta... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 Dig.. Carro e tomtekärring om hon ska vara kärring... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 jag tycker vadslagning låter kul..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2006 300 på theo... odds? Fast Theo, om du o danne får börja spela hu så får en av er gå vidare till finalen sedan, då får nu ju eran hu samtidigt som ni möjligvis (om än svårt) slå mig i finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 300 på mig taget... odds kommer ni o få innan matchen...så ja kan täcka utgifterna... så just nu är det 300 tillbaka på theo...men om nån lägger 300 på danne så är det ju dubbelt upp på både danne o mig... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 thx kejan o phe.. min chat på prima e visst avstängd.. brukar va rätt het där annars konstigt att ja inte får prata o härja lite asså.. dom tycker inte om ma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 hoppas du tart du e värd det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 +$84 idag....... låg $2.5k back för 2h sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 hoppas du tart du e värd det!!!! Tack! Vet i fan om jag tomtade mej lite i HU´n där asså.. men träffade topp o kände att jag hade han efter floppen.. Sen att han orkar syna in stegen e lite surt.. Såg han syna ihjäl sig med mellan-par ett par ggr innan.. Sätter´n på trasig flush sen, när han ställer.. Att han ska sno´t asså.. O ja bare vägrar tro på den engelska tomten.. Visar strejt.. o där rök HU´n.. men känns rätt ok med 2a oxå! Men inte helt ok.. blää Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 det känns bättre i morgon... stort grattis/ klonk familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 hoppas du tart du e värd det!!!! Tack! Vet i fan om jag tomtade mej lite i HU´n där asså.. men träffade topp o kände att jag hade han efter floppen.. Sen att han orkar syna in stegen e lite surt.. Såg han syna ihjäl sig med mellan-par ett par ggr innan.. Sätter´n på trasig flush sen, när han ställer.. Att han ska sno´t asså.. O ja bare vägrar tro på den engelska tomten.. Visar strejt.. o där rök HU´n.. men känns rätt ok med 2a oxå! Men inte helt ok.. blää Kan tilläggas att "den engelska tomten" är typ regular på round 5.. Tittade mot slutet... kärringen väckte ma... Det var 3 regular spelare på den nivån som spelade så starkt jobbat att klonka in 2:a platsen.. och 1200$... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 300 på theo... odds? Fast Theo, om du o danne får börja spela hu så får en av er gå vidare till finalen sedan, då får nu ju eran hu samtidigt som ni möjligvis (om än svårt) slå mig i finalen. Du får vara glad om du överlever semifinalen fish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Fiiint Herman!! Grattis fan, mkt bra.. såg inget eller så av det men fint ändå.. va va de för MTT? Vi får väl försöka få ordförande att anordna en HU turnering...? Den 25:e är det först o främst en kamp mellan mig o Theo.. Ligger alla bet på Theo eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Det var en Sng "Rounders" .... Tror klonk herman började på Round 1 med 5$+0,5$ i inköp och jobbade upp sig till Round 5 där inköpet är 550$+55$... 10 spelare är det i den final rounden och prisfördelningen är 1:a 3000$, 2:a 1200$, 3:a 800$, 4:a 500$ .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Mkt fint jobbat om han gick hela vägen.. Har faktiskt inte lagt ner nån större energi på rounders fast de förmodligen skulle passa mig bra... men på runders 5 brukar det ju faktiskt vara en hel del riktigt bra spelare... mkt fint Herman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts