Gå till innehåll

Resultat: Tala ut om dina förluster eller vinster. Analysera


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äntligen verkar nät pokern funka för mig! :D nu på 1,5 månad har jag plussat drygt 2000d.... åh spelet känns bara stabilare åh stabilare....

 

va åh lukta lite på 1,5-3 nyss åh dubbla ett inköp! ;) man får ju lite bättre betalt där om man träffar en fin hand om man jämför med 0.25-50 som jag grindat på ett tag nu!

 

 

Men man blir väl ordentligt klonkad,tiltad,bustad, snart.... kanske bättre åh lägga pengarna på sprit!!

eller vad säger ni?

 

nice robban :D ni är välkomna hem till mig nu... har fått det trådlösa... riggat ställe bara att komma hit och håva in mer dollars går inte misslyckas då min IP adress bör vara riggad ;)

Mitt bästa tips är att hålla dig BORTA från Tom (född med otur) då kommer du busta och då är det bättre att lägga pengarna på sprit :lol: säg till innan isådantfall då jag skulle behöva mig en riktig fylla :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså jag pallar fan inte det här!!!!!! 4 stycken 4 tal har jag sprungit in i ikväll. Det är så jävla sjukt. börjar kvällen men -600. Sen lyckas jag spela upp mig till +400 o nu e jag -400 igen. Det är så jävla sjuuuuuuuuuuuukt!!!!!!!! :twisted::twisted::twisted:

 

känner igen mig... poker suger verkligen hårt ibland... fast inte idag $ :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen verkar nät pokern funka för mig! :D nu på 1,5 månad har jag plussat drygt 2000d.... åh spelet känns bara stabilare åh stabilare....

 

va åh lukta lite på 1,5-3 nyss åh dubbla ett inköp! ;) man får ju lite bättre betalt där om man träffar en fin hand om man jämför med 0.25-50 som jag grindat på ett tag nu!

 

 

Men man blir väl ordentligt klonkad,tiltad,bustad, snart.... kanske bättre åh lägga pengarna på sprit!!

eller vad säger ni?

 

nice robban :D ni är välkomna hem till mig nu... har fått det trådlösa... riggat ställe bara att komma hit och håva in mer dollars går inte misslyckas då min IP adress bör vara riggad ;)

Mitt bästa tips är att hålla dig BORTA från Tom (född med otur) då kommer du busta och då är det bättre att lägga pengarna på sprit :lol: säg till innan isådantfall då jag skulle behöva mig en riktig fylla :P

 

Så "Ni" involverar inte mig i detta fallet då?... :)

Nä, det e fan sant. Både jag o min ip adress e riggade asså...

Måste hänt något där när jag tog ut min rulle för lite mer än ett år sedan.

Har inte vunnit något märkvärdigt sedan dess...Va väl typ plus minus 0 fram till maj och sen har det bara rasat...

Har tagit en liten paus nu från pokern. E ju plutt nu så det kan ju kanske va bra...Får se om man börjar om från 0 igen nu i början av december eller nåt... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe... det va snällt..:)

Förhoppningsvis är jag bara riggad hemma hos mig, hos robban och på klubben...

Det e ju typ bara dom ställena jag spelar poker på...:P

Men har du ett sjysst riggat Ip nr hos dig så kanske det vänder där...hehe

Men det bir inte förrens i Dec eller nåt i alla fall...

Lycka till med spelet i kväll då pokergubbs. Själv sitter man på jobbet nu o glor på tv...Ganska sjysst en lördagkväll... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev ingen poker för mig ikväll/natt då Jessica började spela 35k$ garantin vid nio och hon slutade 3/488 spelare... MKT bra och det gav 3675$ så tyckte jag förtjänade en ledig dag... Skapligt klonk hon har nu alltså så hon kommer även få lira turneringarna imorrn.. :P

 

En annan sak som är helt SJUK... Teamet diego har fixat in mig i har raketävling denna månad och det är priser bla för den som rakat mest och spelat flest "raked hands" på en vecka...

Resultat vecka 1:

ÖVERLÄGSEN 1:a "Nadja" 33240 raked hands :shock: SICK men han har "bara" rakat 5005,59$ på dom händerna då han inte spelar så högt men ändå.... 9+ bords grinden ca 15-17h/dag är min gissning... Han har en brake från pokern några dagar nu om jag fattat det rätt... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag ska fan oxå fixa en kärring som kan lira åt mig :) verkar vara ett framgångsrikt koncept..

 

Inatt gick det lite bättre och jag spelade in allt jag backade i fredas natt plus ett par hundra dollar till. Det som är sjukt är att jag blivit så fruktansvärt bad beatad flera gånger denna helg. Utdragningar hit o dit. Hur sannolikt är det att springa på 5 st 4-tal på 2 kvällar tex??

 

Kan man nånstans se hur man ligger till med sin rake?? har för mig att jag läste nått sånt i nått nyhetsmail från purple..Inte för att den e så mycke o ha koll på längre men kan ju alltid va skoj o kika lite :)

 

gl alla 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag ska fan oxå fixa en kärring som kan lira åt mig :) verkar vara ett framgångsrikt koncept..

 

Inatt gick det lite bättre och jag spelade in allt jag backade i fredas natt plus ett par hundra dollar till. Det som är sjukt är att jag blivit så fruktansvärt bad beatad flera gånger denna helg. Utdragningar hit o dit. Hur sannolikt är det att springa på 5 st 4-tal på 2 kvällar tex??

 

Kan man nånstans se hur man ligger till med sin rake?? har för mig att jag läste nått sånt i nått nyhetsmail från purple..Inte för att den e så mycke o ha koll på längre men kan ju alltid va skoj o kika lite :)

 

gl alla 8-)

 

Fint hoppas det vänder... Gå till "Bank", högst upp i vänstra hörnet står det "view account", sen gå till "play details".... där uppdateras raken ...seg uppdatering men du ser ju hur många raked hands det gäller sen är det ju bara räkna.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klonk kärringen ....kom 103:a av 1363 spelare i 125k$G och fick 143$ ....lol bra resultat men va fan jag ville ju ha 33.699$

 

jag spelade samtidigt 15k$G och kom 36 av 402 spelare och fick hela 79$

 

mera klonk!

 

Fan vilket turre klonk ni har i den där familjen!

 

En annan gnetar på..

 

Turneringsresult inatt;

 

6:a i 6.5 k ; 564 USD

28:e i 15k; 105 USD

Typ 230:e i 125k: 0 USD

Antal timmar som detta tog i anspråk; 420

 

Fine penge ..... inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surt Totti.. värdelöst många timmar på såna placeringar.. topp5 är de som gäller... för en annan hade ju de där varit fina pengar oxå men för en haj som du så... 8-)

 

Mailar du Tell om §§§ ?

 

Om nån stortomte vill stejka mig i veckan på diverse turneringar så är mina tjänster lediga. :lol:

 

40-60 deal (din favör) spelar vad o när som helst (finslipa formen till helgen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...