Gå till innehåll

Resultat: Tala ut om dina förluster eller vinster. Analysera

Mjukis

Recommended Posts

hmm, verkar som det går bra för en hel del här :) skit skojigt..

dock jävligt trist att inte nå ända fram i en så stor turnering när man e så nära som du va ariados :(

själv verkar det som att den här månaden kan sluta rätt bra trots ett plus minus noll resultat för de första 3/4 av månaden. har under d senaste 5 dagarna plussat (för min del) rätt okej. kanske kan bli ca 1500-2000$ plus i slutet inräknat med lite rakeback oxå. alltid najs att dryga ut det tunna csn bidraget med :)

snyggt jobbat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis till $$$ totti, diego, ztoobez ;)

Kejan jag spelade sjukt tight hela turren, öppen-foldade AJ hit o KQ dit... 8-) Va riktigt kall under vissa peridor men lyckades med alla steals... dock träffa jag set på varenda flopp jag hade PP... typ, lol.

Hehe tror det är helt rätt att köra tight i en sådan turnering och spela extremt mycket på position... Mkt bra spelare som oftast spelar hårt preflop och då är ju inte KQ och AJ några höjdar händer precis.. Inte mkt flop spel i en sån dyr turnering...

Mkt lättare också att sätta folk på händer ju högre inköpet är... visst många sattelit klonkare men ändå..

Själv spelar jag primas 35k$ och har haft helt SJUKT kortsnitt... Ligger 2:a med 160 spelare kvar.. Förhoppningsvis dags för klonk igen.. :)

Länk till kommentar

Orka känna av riggen på SS, tänkte känna på det här med deposit riggen som vi pratat om tidigare.

Langa in 1000 på ss, sätter mig o skottar lite på 5-10, sitter en vildhjärna och raisar hej vilt.

Hittar AK och synar ett raise från tomten.

Flop AK6 två färgade.

Han betar ut och jag slår om hårt men får syn.

Turn 4, ställer mina sista 450 och får blixtsyn av A4.

River 4.... jaha.. nh. :D

Pause från nätpoker igen, blir väl 3 månader som vanligt, tog ut allt från NB då ja märkte att riggen kom igen...

Finns annat att göra oxå :roll:

Länk till kommentar

jo det är ju sant men har haft så många tråkiga 8-10 platser... Pengarna finns ju i topp 5...

1:a plats ger ju ca 20ggr mer än 10:e plats så det är klart det suger..

Jaja ska inte klaga mer ;) ... vinner skiten imorrn istället om jag ska spela den.. :roll: Grymt värde i den iallafall då ca 70% är i stort sett "döda" pengar.

Ska förresten börja spela fler större turneringar varje söndag så får väl hoppas på "en gång i livet" klonken...

Länk till kommentar

Kejan 10e är inte så illa iaf men visst har du rätt, har man väl kommit till finalbordet så vill man topp 5 minst ! Känns bara onödigt annars !

Nehe idag får det väl bli nån 10$ mtt igen lr något :)

Drog ju hem 300-500 friska kronor idag på lite rastpoker :)

Fan va fint :)

Lycka till... och tack (du vet vad jag menar) ;)

Snart ska kärringen klonka hem 60k$ freerollen på nordic...

Länk till kommentar

Tack, slutade 70$ plus förra sessionen !

Så lite så ;) Vad är vore vi storspelare om vi inte hjälpte varandra ;)

Kan ta en kurs i No Limit Holdem hos er några kvällar så är vi even ;)

GL kärringen ;)

Hehe du är välkommen...

Kärringen åkte väl ganska fort i 60k$... Men spelade 15k$ sen och slutade på 19 plats av 400, tröstpeng 175$... Hon plussade även 450$ på cashgame också... Själv tar jag ledigt idag från pokern..

Kommer att sluta att spela på Nordicbet och ska börja på Purplelounge istället nu i veckan nån gång... Blir att sätta in en liten testpeng och se hur det funkar...

Länk till kommentar

klonk

$1000+ igår

+/- 0 idag... efter att ha legat $1200 back... :lol:

Blir en liten paus nu, har en tenta att koncentrera mig på... sen nästa månad (antagligen) flyttar jag till egen lägenhet och då blir det att köpa massa fina saker för pokerpengarna... 50" plasma och en hästens säng står på önskelistan atm.. :D

Länk till kommentar

Vi välkomnar givetvis Kejan o Jessica över till oss odödliga Purple Lounge spelare :) Hoppas ni kommer trivas! ;)

Ja ska nog allt dyka upp nån kväll nästa vecka o snacka lite skit med er :)

Ariados, nice yesterday iaf då :)

Hästen säng låter mumma alltså, trist för dig då att dom genomfört sin prishöjning precis ;P

Länk till kommentar

Nice ariados :D

DiegoForlan: Tackar... Bara att komma... En så länge så trivs jag inte, har problem med att få min aktiveringskod så jag kan slutföra min registrering... Har kontaktat support och det gick hyfsat fort (30min) och väntar nu på ett nytt...

Hoppas det inte krånglar med insättningen sen också.. Ska sätta in med mastercard måste jag hålla på och skicka in kopior på kort, pass och sånt skit eller hur funkar det??

Länk till kommentar