fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 hmm, verkar som det går bra för en hel del här skit skojigt.. dock jävligt trist att inte nå ända fram i en så stor turnering när man e så nära som du va ariados själv verkar det som att den här månaden kan sluta rätt bra trots ett plus minus noll resultat för de första 3/4 av månaden. har under d senaste 5 dagarna plussat (för min del) rätt okej. kanske kan bli ca 1500-2000$ plus i slutet inräknat med lite rakeback oxå. alltid najs att dryga ut det tunna csn bidraget med snyggt jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Grattis till $$$ totti, diego, ztoobez Kejan jag spelade sjukt tight hela turren, öppen-foldade AJ hit o KQ dit... Va riktigt kall under vissa peridor men lyckades med alla steals... dock träffa jag set på varenda flopp jag hade PP... typ, lol. Hehe tror det är helt rätt att köra tight i en sådan turnering och spela extremt mycket på position... Mkt bra spelare som oftast spelar hårt preflop och då är ju inte KQ och AJ några höjdar händer precis.. Inte mkt flop spel i en sån dyr turnering... Mkt lättare också att sätta folk på händer ju högre inköpet är... visst många sattelit klonkare men ändå.. Själv spelar jag primas 35k$ och har haft helt SJUKT kortsnitt... Ligger 2:a med 160 spelare kvar.. Förhoppningsvis dags för klonk igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Nice ztoobes! Sa ju att du kommer plussa snart Kejan är inne o hejar lite på dig Hoppas man får se nån storklonk nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Orka känna av riggen på SS, tänkte känna på det här med deposit riggen som vi pratat om tidigare. Langa in 1000 på ss, sätter mig o skottar lite på 5-10, sitter en vildhjärna och raisar hej vilt. Hittar AK och synar ett raise från tomten. Flop AK6 två färgade. Han betar ut och jag slår om hårt men får syn. Turn 4, ställer mina sista 450 och får blixtsyn av A4. River 4.... jaha.. nh. Pause från nätpoker igen, blir väl 3 månader som vanligt, tog ut allt från NB då ja märkte att riggen kom igen... Finns annat att göra oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 tomte mjuukiz... Köp da lite klonkskills Surt att ha kort svacka när det är 13kvar... ush... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Finalbord iaf.. dubbla lite nu så är du med fint... ställ på 53 och du tar hem skiten! edit: såg att du stekfolda 53 nu.. inte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Inte mkt att göra... Skit "halvbubblan" som vanligt... Hade A6, KQ och sånt skit men då blir det raise och reraise före mig... Hade bara dyng löv och fick själa mig från 30 kvar... Sen AJ på knappen och BB hittar AQ som står... 10:a och 437$ och senast 8:a och 875$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Inte mkt att göra... Skit "halvbubblan" som vanligt... Du vann väl den för inte så länge sen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 jo det är ju sant men har haft så många tråkiga 8-10 platser... Pengarna finns ju i topp 5... 1:a plats ger ju ca 20ggr mer än 10:e plats så det är klart det suger.. Jaja ska inte klaga mer ... vinner skiten imorrn istället om jag ska spela den.. Grymt värde i den iallafall då ca 70% är i stort sett "döda" pengar. Ska förresten börja spela fler större turneringar varje söndag så får väl hoppas på "en gång i livet" klonken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 gais-aik x malmö- göteborg 1 modo-luleå 1 man city-middlesborou 1 odds 18.53 satsade pengar 100kr vinst 1853 klonk jag älskar o få in x matcher liksom så theo vill du ha spel tips e de bara o ringa bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Kejan 10e är inte så illa iaf men visst har du rätt, har man väl kommit till finalbordet så vill man topp 5 minst ! Känns bara onödigt annars ! Nehe idag får det väl bli nån 10$ mtt igen lr något Drog ju hem 300-500 friska kronor idag på lite rastpoker Fan va fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Kejan 10e är inte så illa iaf men visst har du rätt, har man väl kommit till finalbordet så vill man topp 5 minst ! Känns bara onödigt annars ! Nehe idag får det väl bli nån 10$ mtt igen lr något Drog ju hem 300-500 friska kronor idag på lite rastpoker Fan va fint Lycka till... och tack (du vet vad jag menar) Snart ska kärringen klonka hem 60k$ freerollen på nordic... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Tack, slutade 70$ plus förra sessionen ! Så lite så Vad är vore vi storspelare om vi inte hjälpte varandra Kan ta en kurs i No Limit Holdem hos er några kvällar så är vi even GL kärringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 gais-aik xmalmö- göteborg 1 modo-luleå 1 man city-middlesborou 1 odds 18.53 satsade pengar 100kr vinst 1853 klonk kalispera liksom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 nice kristos... klonka ett finalbord i alla fall... kom 10:a skräll....42 d bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Tack, slutade 70$ plus förra sessionen ! Så lite så Vad är vore vi storspelare om vi inte hjälpte varandra Kan ta en kurs i No Limit Holdem hos er några kvällar så är vi even GL kärringen Hehe du är välkommen... Kärringen åkte väl ganska fort i 60k$... Men spelade 15k$ sen och slutade på 19 plats av 400, tröstpeng 175$... Hon plussade även 450$ på cashgame också... Själv tar jag ledigt idag från pokern.. Kommer att sluta att spela på Nordicbet och ska börja på Purplelounge istället nu i veckan nån gång... Blir att sätta in en liten testpeng och se hur det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 klonk $1000+ igår +/- 0 idag... efter att ha legat $1200 back... Blir en liten paus nu, har en tenta att koncentrera mig på... sen nästa månad (antagligen) flyttar jag till egen lägenhet och då blir det att köpa massa fina saker för pokerpengarna... 50" plasma och en hästens säng står på önskelistan atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Vi välkomnar givetvis Kejan o Jessica över till oss odödliga Purple Lounge spelare Hoppas ni kommer trivas! Ja ska nog allt dyka upp nån kväll nästa vecka o snacka lite skit med er Ariados, nice yesterday iaf då Hästen säng låter mumma alltså, trist för dig då att dom genomfört sin prishöjning precis ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Nice ariados DiegoForlan: Tackar... Bara att komma... En så länge så trivs jag inte, har problem med att få min aktiveringskod så jag kan slutföra min registrering... Har kontaktat support och det gick hyfsat fort (30min) och väntar nu på ett nytt... Hoppas det inte krånglar med insättningen sen också.. Ska sätta in med mastercard måste jag hålla på och skicka in kopior på kort, pass och sånt skit eller hur funkar det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Med Visa behöver man inte skicka in nåt i alla fall... Men det kanske man behöver när man tar ut pengar, men jag vet inte säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 TILT vad menar dom med detta...?? Ska ev. skicka detta med kopia på pass och kontokort innan jag kan sätta in $$... "Copy of bank statement or householdbill, not older than 3 months clearly showing the customers name and adress" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Blev nå jidder me nätet Kejan... kan inte ringa upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 ohh fan trodde mina pengar på telekortet tog slut... ringer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Äntligen så fick jag min jävla kod och har kommit in på borden... tar nog ett tag att vänja sig vid dom lila borden Nu fattas bara en sak... Saldo 0$ .... Sätter in lite imorrn... Hoppas insättningsriggen e med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Nån som vet en bra rake deal på Full Tilt? Satt å kolla på lite videos gjorda av en framgångsrik high stakes NL spelare medan ja käka frukost... blev sjukt sugen på att grinda NL igen... FT verkar ha bra utbud o mkt fisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts