baros_milan Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 joo ja vet inte... här är en till intressant flopp... 1,5d-3d jag raise till 9d aq ruter... en kille slår om till 27d en synar... jag synar... flopp 37q två ruter... killen som syna före mig har 90d o ställer in... jag synar med topp-par o nutsfärg lixom... den andra killen slår om med 200d till... jag har exakt 200d kvar...(jag gick in med 150d) på bordet... det ligger asså 670 i potten det kostar mig 200d vad ska ja göra...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sverpan Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Debutinlägg ! Nu har jag också hittat hit till denna tråd. Spelade en livepoker på klubben i våras. Skall försöka komma tillbaka någon gång nu när det börjat regna lite. Nätpokern har dock gått hyfsat på sit´n go och turneringar och det går iallafall ostadigt plus. Skall försöka återkomma lite fler gånger till klubben i höst. /Sverpan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vaddå va du ska göra? klart du synar... 200 för o vinna 870 självklar syn, bra med i potten även att han troligen sitter på KK eller AA; kanske t om floppat set.. du syna väl?? joo ja vet inte... här är en till intressant flopp... 1,5d-3d jag raise till 9d aq ruter... en kille slår om till 27d en synar... jag synar... flopp 37q två ruter... killen som syna före mig har 90d o ställer in... jag synar med topp-par o nutsfärg lixom... den andra killen slår om med 200d till... jag har exakt 200d kvar...(jag gick in med 150d) på bordet... det ligger asså 670 i potten det kostar mig 200d vad ska ja göra...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 klart ja syna... men missa han satt på qq lixom... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 ville bara säga klonk... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 4,3 ggr pengarna.. vad ska han ha liksom! .. blong blong Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Debutinlägg ! Skall försöka återkomma lite fler gånger till klubben i höst. /Sverpan Bra där Sverpan..!!! Vad sägs om söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Haha, titt på dom bare så fel de kan bli... https://tellpoker.com/newsandpromos.htm "den numera ständiga 2:an Daniel som, citat: "Nästa gång jag är heads up mot en tjej ska jag be om 10% extra på 2:a priset direkt"" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 då var man tilt igen.... Kommer hem från kärringens "tutt" resa... Självklart har det varit dåligt väder och blixten har pajat modemet... så inget internet på ett tag... Dessutom har den stationära datorn gått sönder av skiten också... Sååå jävla trött på detta internet problem nu... Ett ex på hur dagen har gått idag också............. : (NL3-6) Jag KQo limpar utg. Flop J Q 3 ... check, check jag betar pott, en synar?????????? Turn: 7 ...check och jag betar 70% pott... Syn River: 8 .... check och jag checkar.... Tomten från tyskland visar upp 5 10 som han limpat med.... wp..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 jaa e inne i stimmet igen... klonka in 2 i 5000g o sen gick man 1000 d plus på cash... fint ju bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 då var man tilt igen....Ett ex på hur dagen har gått idag också............. : (NL3-6) Jag KQo limpar utg. Flop J Q 3 ... check, check jag betar pott, en synar?????????? Turn: 7 ...check och jag betar 70% pott... Syn River: 8 .... check och jag checkar.... Tomten från tyskland visar upp 5 10 som han limpat med.... wp..... Snyggt Theo, och "vad ska han ha" Kejan Såg en liknande grej igår på 5-10 på ss av tomten i berättelsen nedanför, han syna helt tom med 84h på en 9 hög flop. Får runner runner och en stor pot mot TT. Denna e ju fin oxå. (5-10NL) Snubbe som blivit utdragen höjer 8ggr bb Tomte som borde lobotomeras synar Flop Snubben betar ca 140% av pott. Tomte blixtsynar. Inga konstigheter. Turn Snubben ställer, ca 150% av potten. Tomte blixtsynar. River Snubben visar Tomte visar Tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 lol indeed.. ska man skratta gråta eller tracka hans morsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 Gillar spelet av tomten där ! Jag menar, man missar inte mer än 3% av alla sina färgdrag o sånt på SS ! Nej bra spel, bara o tacka snubben med AA som inte fattar att han kommer bli utdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 NL 5-10 i Norrköping. Mr Tight Limpar, Nån tomte raisar till 45 och får två syn, Mjukis som hittat QQ slår om till 175. Jompa ska ju givetvis syna med sin skithand eftersom han bara gulat 3 gånger innan. (Han va nykter) Mr Tight slår om till ca 2600, jaha, första tanken är en "semisteal" med typ 88-JJ, steker dock ett tag men går på första känslan och synar. Han visar AKo, Jompa visar 23o Flop A!!!Jx Turn Q !!!!!!!!!!!!!!!! River T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaha... riggen var hög i norrköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 riggen va helt uppenbar... All-in tomte nr 1 höjer till 100, Andersson värdebetar all in 1000 sek med AA, får syn av tomten med J8s... Kloooonk på färgen... ca 90% att han får färgen där mot Andersson asså.. Turnerings blixtsynen va ännu bättre när jag åkte.. har 9200 marker kvar på BB, en tomte med ful frisyr höjer till 900 på 150-300 blinds.. bordet lägger sig o Andersson värdesynar med J8spader... floppen kommer 6s4s6r, Andersson ställer 8300 o tomten blixtsynar med 60% av sin stack (något över avg) med AK som står... Va ska han ha lixom för o syna? Stort o hitta den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 Tyckte att min syn med på din 300kr all-in i CG va snyggare, hade inte synat om tomten innan mig inte synat. Vann ju ca 3500 med den handen där, mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 mjukis floppen va AQx, turn J, river T...... runner-runner kommer du väl ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 Aha.. fick för mig att turn gav mig fördel.. sjukt iallafall.. Bästa handen kan ju aldrig vinna Som KT på 67 Kunde kanske lagt mig pre eftersom han va så jävla tight men jag satte honom verkligen på TT eller JJ. Kanske KK men ja visste att jag skulle få Q Tragiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 lokalen va riggad därför jag spela som jag gjorde...... enda felet var att inte lägga mina AA, borde förstått att jag skulle bli utdragen av södra sveriges största tomte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 o ni två ska prata om riggat.... tomtar bling bling... plussa 900d på cash idag i alla fall bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 FINT theo det gäller att bygga rulle asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 jaoo... nu e man nere 500d på natten lixom...bahh hatar när man inte kan vinna en hand... ett ex, jag har precis höjt med 6-4 off klonk set i 6... o tar 200d av han...handen efter får ja kk o höjer han på tilt synar..han har 5-3...PER!!! han får sen hålstegedraget o synar ihjäl sig o klonkar på rivern...han syna 90d på rivern...varför får folk tillbaka sina pengar när dom e på tilt men inte jag... kan berätta att a3 har dödat mig på två turneringar... frenki floppa fyrtal i monsterpott så jag måste dra.... lycka till ariados... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 ugh... samma oflyt här... -$1500 på 2h lir idag... :( ligger dock ändå plus denna månad på nätliret och har dessutom rakat för $5k med 50% rakeback.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 HJÄLP 1/2 NL prima.. 5-handed, jag har höjt limpare ganska frekvent.. Två limpare, jag slår om till 10 på knappen med KK, första limparen (engelsman, sitter med ca $260) slår om till 42, jag synar... Flopp (ca $90 i potten) J-10-4 med två spader.. han öppen ställer sina resterande $220... Inga direkta reads.. CALL/FOLD? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts