Mjukis Postad 9 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Weeee diegoforlan kontot går bra Har uppfyllt 4/5 del av mina krav för o Stadigt grinda högra nivån nu. Men tänker testa några sessioner att lägga in 1 av 7 spel ungefär på den högre nivån för o känna på dem ! Vet ju iofs med mig att skillnaden på spelarklassen inte är så pass stor på dessa små nivåer men känns ändå bra att kunna hålla mig till grym moneymanagement samt att jag fortfarande har kvar disciplin trots år av "vänskap" med mjukis ! Tänker dock inte släppa in er på br size osv förrens jag kommit upp en nivå Siktar på att inom slutet av veckan ha rullen för next level. Go Go fish När du sätter ordet vänskap inom citationstecken sådär så tappar det lite av sin innebörd tycker jag. Känns riktigt tråkigt då jag tycker att vi har kommit varandra mycket nära i och med, förutom pokern, ytterligare ett gemensamt intresse i motorcykelvärlden. Jag hade hoppats på en varm och mysig sommar på småvägarna tillsammans med dig och en picknick-korg men jag kanske har dragit förhastade slutsatser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 När du sätter ordet vänskap inom citationstecken sådär så tappar det lite av sin innebörd tycker jag. Känns riktigt tråkigt då jag tycker att vi har kommit varandra mycket nära i och med, förutom pokern, ytterligare ett gemensamt intresse i motorcykelvärlden.Jag hade hoppats på en varm och mysig sommar på småvägarna tillsammans med dig och en picknick-korg men jag kanske har dragit förhastade slutsatser? love is in the air! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 När du sätter ordet vänskap inom citationstecken sådär så tappar det lite av sin innebörd tycker jag. Känns riktigt tråkigt då jag tycker att vi har kommit varandra mycket nära i och med, förutom pokern, ytterligare ett gemensamt intresse i motorcykelvärlden.Jag hade hoppats på en varm och mysig sommar på småvägarna tillsammans med dig och en picknick-korg men jag kanske har dragit förhastade slutsatser? Lite vårkänslor i luften kanske. Myyysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 love is in the air! Det är ju vad jag har gått och trott men nu vet jag varken ut eller in, vad ska jag ta mig till?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Genom att sätta det i situationstecken tycker jag snarare att jag klart och tydligt har förstått att du bara vill ligga med mig ! Erkänn att picknick-korg står för black-beuty-dildo-2000X ! Jaa visst ska vi ha småmysigt på vägarna Pääär men inget ligga för dig! HAHaH lool kolla va man hittade ! Minns just denna handen extremt väl faktiskt då det var bland de första gångerna man gick upp o skott-tilta på 05-1 ! Va gillar ni spelet ** Game ID 788304007 starting - 2006-05-11 03:41:24 ** Senj [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money - DiegoForlan sitting in seat 1 with $105.60 [Dealer] - mrdawwe sitting in seat 2 with $145.45 - pokersmart sitting in seat 3 with $46.70 - Hamburger723 sitting in seat 4 with $31.80 - eraiser sitting in seat 5 with $83.85 - proness sitting in seat 6 with $117.85 mrdawwe posted the small blind - $0.50 pokersmart posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to mrdawwe: , Hamburger723 folded eraiser called - $1.00 proness folded DiegoForlan called - $1.00 mrdawwe raised - $6.50 pokersmart folded eraiser folded DiegoForlan called - $6.50 ** Dealing the flop: mrdawwe bet - $14.00 DiegoForlan called - $14.00 ** Dealing the turn: mrdawwe checked DiegoForlan bet - $12.00 mrdawwe went all-in - $125.45 DiegoForlan went all-in - $73.10 DiegoForlan shows: , ** Dealing the river: DiegoForlan wins $210.20 from the main pot End of game 788304007 King ! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Genom att sätta det i situationstecken tycker jag snarare att jag klart och tydligt har förstått att du bara vill ligga med mig ! Erkänn att picknick-korg står för black-beuty-dildo-2000X ! Jaa visst ska vi ha småmysigt på vägarna Pääär men inget ligga för dig! HAHaH lool kolla va man hittade ! Minns just denna handen extremt väl faktiskt då det var bland de första gångerna man gick upp o skott-tilta på 05-1 ! Va gillar ni spelet ** Game ID 788304007 starting - 2006-05-11 03:41:24 ** Senj [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money - DiegoForlan sitting in seat 1 with $105.60 [Dealer] - mrdawwe sitting in seat 2 with $145.45 - pokersmart sitting in seat 3 with $46.70 - Hamburger723 sitting in seat 4 with $31.80 - eraiser sitting in seat 5 with $83.85 - proness sitting in seat 6 with $117.85 mrdawwe posted the small blind - $0.50 pokersmart posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to mrdawwe: , Hamburger723 folded eraiser called - $1.00 proness folded DiegoForlan called - $1.00 mrdawwe raised - $6.50 pokersmart folded eraiser folded DiegoForlan called - $6.50 ** Dealing the flop: mrdawwe bet - $14.00 DiegoForlan called - $14.00 ** Dealing the turn: mrdawwe checked DiegoForlan bet - $12.00 mrdawwe went all-in - $125.45 DiegoForlan went all-in - $73.10 DiegoForlan shows: , ** Dealing the river: DiegoForlan wins $210.20 from the main pot End of game 788304007 King ! =D LOL!!!! Det är tomtar som du som jag precis tappat 4 inköp mot nu sista sessionen. Jag som började dagen så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Gjorde fan ont i mitt hjärta att se den handen utspelas m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Povi Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 hahahah vad äre för fisk bet på turn diego? hahahaha så dåligt spelat stackars mrdawwe haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Vadå, han har ju monster, hålpipa, ett över och nötdraget! In med degen bare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Vadå, han har ju monster, hålpipa, ett över och nötdraget! In med degen bare! Man förstod ju att du skulle komma in och fösvara din summerlöwe. Tyvärr så ere väll nästan så att handen inte är bra spelad på en ända gata. Men men, det är ALLTID fint att klonka som underdawg. Inget snack om saken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Povi Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Vadå, han har ju monster, hålpipa, ett över och nötdraget! In med degen bare! jo det var en weeeedig monster hand men som ztoobez sa så är den fan redigt dålig spelad alla gator hahaha.. asså seriöst diego jag förstår givetvis att du inte spelar såhär nu för tiden men vad är baktanken med bet sizen på turn på en sånhär hand jag har aldrig förstått det :D:D:D help a brotha out! needar lära mig hur man ska handskas med fiskarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Povi Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 sedan nån vecka tillbaka får jag inte upp timern på PRIMA ibland någon annan som har samma problem? jag vet inte om det är vissa bord som inte ska ha eller om det bara är clienten som cpar sönder eller vad det är.. jag kan alltså använda den på vissa bord när jag multitablar men inte andra.. lite smått irriterande när man är osäker på vad dom håller på med och ska dra timern så finns dne inte där så man autofoldas istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Hmm, inget konstigt att Mjukis försvarar detta spel. Det är pga sånt spel, båda har monster BR, eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 sedan nån vecka tillbaka får jag inte upp timern på PRIMA ibland någon annan som har samma problem? jag vet inte om det är vissa bord som inte ska ha eller om det bara är clienten som cpar sönder eller vad det är.. jag kan alltså använda den på vissa bord när jag multitablar men inte andra.. lite smått irriterande när man är osäker på vad dom håller på med och ska dra timern så finns dne inte där så man autofoldas istället Är det ett Turbobord så finns inte timer... men kanske inte det som e problemet då jag antar att du bara kör vanliga när du kör så många bord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Povi Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Är det ett Turbobord så finns inte timer... men kanske inte det som e problemet då jag antar att du bara kör vanliga när du kör så många bord.. japp enbart vanliga bord och vissa finns timer på andra inte.. asså det e redigt skumt.. det enda jag kan tänka mig vore om dom möjligtvis tagit bort timern på enbart dom svenska borden t.ex eller något sånt men det verkar ju helt ologiskt (provade det och har inget med det att göra..) jag spelar heller inte på euro någonsin så det är inte det heller... hade precis sämsta sessionen på länge fyfan nu blir det sova... har fått in pengarna sååå många gånger som storfavorit och dom har tilt synat och klonkat(t.ex som när jag check-raisade på låg board i 3-bettad pot med överpar och en fisk tilt-synade med A2 inga drag för full buyin).. sen har ju varenda semi-bluff och continue bet blivit ihjäl synad också! (och missat dragen såklart!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 japp enbart vanliga bord och vissa finns timer på andra inte.. asså det e redigt skumt.. det enda jag kan tänka mig vore om dom möjligtvis tagit bort timern på enbart dom svenska borden t.ex eller något sånt men det verkar ju helt ologiskt(provade det och har inget med det att göra..) jag spelar heller inte på euro någonsin så det är inte det heller... hade precis sämsta sessionen på länge fyfan nu blir det sova... har fått in pengarna sååå många gånger som storfavorit och dom har tilt synat och klonkat(t.ex som när jag check-raisade på låg board i 3-bettad pot med överpar och en fisk tilt-synade med A2 inga drag för full buyin).. sen har ju varenda semi-bluff och continue bet blivit ihjäl synad också! (och missat dragen såklart!) Hmm skumt vetifan vad det kan vara då... Känner igen mig avslutade med en svacka igår natt och idag körde jag ett lillpass och rasade fort iväg några inköp.. kanske dags att fly stan igen då tur att jag spelade lågt så det gjorde dock inte så mkt nu blir det ett lillpass till och se om det vänt:-P GL i fortsättningen Povi och ett grattis till din vän flushy som kom 2a i 5k$ gar... wp gg osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 japp enbart vanliga bord och vissa finns timer på andra inte.. asså det e redigt skumt.. det enda jag kan tänka mig vore om dom möjligtvis tagit bort timern på enbart dom svenska borden t.ex eller något sånt men det verkar ju helt ologiskt(provade det och har inget med det att göra..) jag spelar heller inte på euro någonsin så det är inte det heller... hade precis sämsta sessionen på länge fyfan nu blir det sova... har fått in pengarna sååå många gånger som storfavorit och dom har tilt synat och klonkat(t.ex som när jag check-raisade på låg board i 3-bettad pot med överpar och en fisk tilt-synade med A2 inga drag för full buyin).. sen har ju varenda semi-bluff och continue bet blivit ihjäl synad också! (och missat dragen såklart!) Samma här. Igår hade jag hopplöst oflyt med i stort sett allt. Verkar tyvärr inte bli bättre idag. Standard. Jag, AA på co. Betar 3.5BB pre syn av sb som jag precis stackat av på ett annat bord. Flop 3TJ (två ruter), Fi chekar jag betar strax under pot. Turn 2, fi chekar jag betar strax under pot igen. Fi synar. River 6, tokpushar fi. Jag synar och fi flippar upp 66 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kahler Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 sedan nån vecka tillbaka får jag inte upp timern på PRIMA ibland någon annan som har samma problem? jag vet inte om det är vissa bord som inte ska ha eller om det bara är clienten som cpar sönder eller vad det är.. jag kan alltså använda den på vissa bord när jag multitablar men inte andra.. lite smått irriterande när man är osäker på vad dom håller på med och ska dra timern så finns dne inte där så man autofoldas istället det händer för mig ständigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Ett par fina stacks på $5/10 igår... behöver jag nämna att jag ändå knappt gick plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 fan man blir ju sugen på att testa party och återuppleva den gamla multipoker tiden speciellt när man ser dom stackarna men min rush fortsätter på prima och det matar in i fin och jämn takt och hittade även lite klonk på SvS idag:mrgreen: har ni bokat hotell än Ariados? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Haha, det är så sick att du drar in 12-14 inköp på enstaka bord. För övrigt är Party Poker en hemsk sida. Förmodlingen mer motriggad än Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Fint att det vänder för er grabbar!!! Önskar att jag kunde säga detsamma. Har haft oflyt ett bra tag, nu har det vänt lite så jag har spelat +-0 senaste 3 veckor. Känns seriöst att detta inte har nån mening längre, funderar seriöst på att lägga spelandet på hyllan helt o hållet iom att det är waiste off time. Jag vet att ni också har kännt likadant, hur fan tar man sig igen detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Fint att det vänder för er grabbar!!!Önskar att jag kunde säga detsamma. Har haft oflyt ett bra tag, nu har det vänt lite så jag har spelat +-0 senaste 3 veckor. Känns seriöst att detta inte har nån mening längre, funderar seriöst på att lägga spelandet på hyllan helt o hållet iom att det är waiste off time. Jag vet att ni också har kännt likadant, hur fan tar man sig igen detta?? På hur många händer är du +-0? De gånger jag haft BE-perioder på 30-40K händer brukar jag också känna att det är JÄVLIGT hopplöst. Testa lite nya grejer, spela färre bord och variera spelstil riktigt ordentligt. Multitabla så mycket du bara orkar, för övrigt det som funkar bäst för mig just nu. Annars kan du ju bara gå ner nåra nivåer och bomba in inköp efter inköp. Det funkar alltid att roa sig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Jaja, det är säkert 30-40k händer om inte fler, på 3 olika siter o 2 olika användar namn. Jag kan bara inte få spelet att lossna. När jag väll går plus, så är det såpass lite i förhållande till mina buyins, så att avkastningen känns meningslös, för att allt jag plussat på flera dar kan jag loosa på 2 bra händer. Det är det som gör det så meninslöst nuförtiden, Förr kunde jag plussa tiofaldigt på en dag och flera dagar i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Testa att ta en paus och kom tillbaka fräsch och spelsugen efter 1-2 veckor... det brukar alltid funka för mig. Man spelar mycket bättre när man haft ett uppehåll, för man blir inte uttråkad lika lätt och spelar därför bättre poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts