inkassera Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Lajbans på er! Jag blev precis rädd för att det kändes som att det var något på mitt huvud. Det visade sig att det bara var en keps som jag hade på mig. Frågan jag nu ställer mig är om ni någonsin råkat ut för en liknande händelse? Citera
Betterman Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Om du får sånna känslor kan man ju undra om du har något i huvudet... Skämt åt sido, nej jag har inte haft sånna känslor. Dock en mängd andra, men de tar vi inte upp här... En fråga, vad var första tanken att det var innan du upptäckte kepsen? En mössa? En hund? En macka? En alien? Eller var det något ännu mer spännande? Berätta! Citera
hobbq Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Hehe jobbigt när sånt händer. Händer ju ibland hänt att man ritat på skägg i ansiktet lr liknande typ harrypotter ärr och sen gått hem lr gått ut på stan utan att tänka på det. Citera
inkassera Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 Först kom ju självklart fanatsierna om att jag upptäckt ett djur på mitt huvud. Då jag hade kepsen väldigt löst på huvudet (den typ "låg" uppepå mer), gled den ner och nuddade vid örat, alternativt om det var lite hår som gjorde detta... De självklara djur man tänker på först är ju våra trevliga spindlar, detta särskilt då jag sitter nere i en källare där jag ofta stöter på mina vänner. Att det skulle vara en alien är ju alltid något man hoppas på men inte tror ska hända, kan ju lätt liknas vid att man hoppas ju på att sätta en royal, men tror inte det kommer hända... Citera
hobbq Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 glömma att man har saker på sig leder ju oftast till att man börjar leta efter dom ett bra tag, typ solglasögon och ibland har jag stoppat ner mobilen i luvan på tröjan och när det sedan har börjat ringa vänder man sig om för ljudet kommer ju bakifrån men när man vänt sig om kommer det ju framifrån.... tar nåra sekunder att inse vad som händer. Citera
Nidson Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Hehe jobbigt när sånt händer. Händer ju ibland hänt att man ritat på skägg i ansiktet lr liknande typ harrypotter ärr och sen gått hem lr gått ut på stan utan att tänka på det. Jag tror jag kan tala för de flesta då jag påstår att sådant inte alls brukar hända. Citera
inkassera Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 Hehe jobbigt när sånt händer. Händer ju ibland hänt att man ritat på skägg i ansiktet lr liknande typ harrypotter ärr och sen gått hem lr gått ut på stan utan att tänka på det. Jag tror jag kan tala för de flesta då jag påstår att sådant inte alls brukar hända. Men detta beror ju givetvis på vilken livsstil man har? Jag vet inte men kanske är det så att man lever lite annorlunda uppe i norr?!? Citera
inkassera Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 glömma att man har saker på sig leder ju oftast till att man börjar leta efter dom ett bra tag, typ solglasögon och ibland har jag stoppat ner mobilen i luvan på tröjan och när det sedan har börjat ringa vänder man sig om för ljudet kommer ju bakifrån men när man vänt sig om kommer det ju framifrån.... tar nåra sekunder att inse vad som händer. Jag känner igen det där med mobilen. Fast för mig sker det lite annorlunda. Det händer ofta att jag pratar i min telefon när jag lämnar hemmet för att sedan 100-150meter senare komma på att jag glömt den, säga detta till den jag pratar med, och sedan nästan hålla på att vända för att hämta den. Den låg ju inte i fickan? Fast jag blir ju alltid stoppad av den jag pratar med... ibland har man tur.. Citera
hobbq Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Hehe jobbigt när sånt händer. Händer ju ibland hänt att man ritat på skägg i ansiktet lr liknande typ harrypotter ärr och sen gått hem lr gått ut på stan utan att tänka på det. Jag tror jag kan tala för de flesta då jag påstår att sådant inte alls brukar hända. Men detta beror ju givetvis på vilken livsstil man har? Jag vet inte men kanske är det så att man lever lite annorlunda uppe i norr?!? ... ja de flesta föds väl med skägg där, vi här nere får ju grinda skägg en hel livstid. Citera
Betterman Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Ja vad är det man säger, där har dom bara sin kåta fru och barn att tänka på... Citera
Myssion Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Och ni spelar poker En macka på huvet... Citera
jezaja Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Lajbans på er! Jag blev precis rädd för att det kändes som att det var något på mitt huvud. Det visade sig att det bara var en keps som jag hade på mig. Jag tror det va en tomtemössa när du spelade poker Det tror jag många upplevt iaf Citera
Betterman Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 En macka på huvet... Kom inte och säg att det aldrig hänt dig då skrivbordet varit fullt och du bara är tvungen att lägga ifrån dig mackan för att gå ALL-IN!?!? Citera
inkassera Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 Ni verkar bara skämta bort det? Förstår ni inte allvaret i situationen?, det kunde varit en mördare som riktade sin välpolerade 36cm:ers pipa mot min hjässa... Citera
inkassera Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 Nej, ve och fasa... Nu känner jag att tråden spårat ur totalt, åter till ämnet, har ni råkat ut för att ni har något oväntat på huvudet? Citera
Skadast Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Jag blev precis rädd för att det kändes som att det var något på mitt huvud.Det visade sig att det bara var en keps som jag hade på mig. Jag stod och diskade för någon dag sedan... helt plötsligt kände jag att någonting kröp på huvudet. Jag viftade till och kepsen hamnade i diskvattnet. Helt ägd! Citera
inkassera Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 Jag blev precis rädd för att det kändes som att det var något på mitt huvud.Det visade sig att det bara var en keps som jag hade på mig. Jag stod och diskade för någon dag sedan... helt plötsligt kände jag att någonting kröp på huvudet. Jag viftade till och kepsen hamnade i diskvattnet. Helt ägd! Det är sånnadär historier som gör att det bara myser i magen!! Citera
Betterman Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Jag hade en Orup-låt på huvudet en gång, men den gick fan inte att vifta bort. Hade gärna dränkt den i diskvattnet... Sorry att det spårade ur men ämnet var rätt lätt-urspårat. Hur gick det med kepsen? Citera
Recommended Posts