Gå till innehåll

Har jag någonting på huvudet?


inkassera

Recommended Posts

Om du får sånna känslor kan man ju undra om du har något i huvudet... :twisted:

 

Skämt åt sido, nej jag har inte haft sånna känslor. Dock en mängd andra, men de tar vi inte upp här...

 

En fråga, vad var första tanken att det var innan du upptäckte kepsen?

En mössa? En hund? En macka? En alien? Eller var det något ännu mer spännande? Berätta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först kom ju självklart fanatsierna om att jag upptäckt ett djur på mitt huvud. Då jag hade kepsen väldigt löst på huvudet (den typ "låg" uppepå mer), gled den ner och nuddade vid örat, alternativt om det var lite hår som gjorde detta...

 

De självklara djur man tänker på först är ju våra trevliga spindlar, detta särskilt då jag sitter nere i en källare där jag ofta stöter på mina vänner.

 

Att det skulle vara en alien är ju alltid något man hoppas på men inte tror ska hända, kan ju lätt liknas vid att man hoppas ju på att sätta en royal, men tror inte det kommer hända...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glömma att man har saker på sig leder ju oftast till att man börjar leta efter dom ett bra tag, typ solglasögon och ibland har jag stoppat ner mobilen i luvan på tröjan och när det sedan har börjat ringa vänder man sig om för ljudet kommer ju bakifrån men när man vänt sig om kommer det ju framifrån.... tar nåra sekunder att inse vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe jobbigt när sånt händer.

 

Händer ju ibland hänt att man ritat på skägg i ansiktet lr liknande typ harrypotter ärr och sen gått hem lr gått ut på stan utan att tänka på det.

 

Jag tror jag kan tala för de flesta då jag påstår att sådant inte alls brukar hända.

 

Men detta beror ju givetvis på vilken livsstil man har?

 

Jag vet inte men kanske är det så att man lever lite annorlunda uppe i norr?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glömma att man har saker på sig leder ju oftast till att man börjar leta efter dom ett bra tag, typ solglasögon och ibland har jag stoppat ner mobilen i luvan på tröjan och när det sedan har börjat ringa vänder man sig om för ljudet kommer ju bakifrån men när man vänt sig om kommer det ju framifrån.... tar nåra sekunder att inse vad som händer.

 

Jag känner igen det där med mobilen. Fast för mig sker det lite annorlunda.

Det händer ofta att jag pratar i min telefon när jag lämnar hemmet för att sedan 100-150meter senare komma på att jag glömt den, säga detta till den jag pratar med, och sedan nästan hålla på att vända för att hämta den.

 

Den låg ju inte i fickan?

 

Fast jag blir ju alltid stoppad av den jag pratar med... ibland har man tur..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe jobbigt när sånt händer.

 

Händer ju ibland hänt att man ritat på skägg i ansiktet lr liknande typ harrypotter ärr och sen gått hem lr gått ut på stan utan att tänka på det.

 

Jag tror jag kan tala för de flesta då jag påstår att sådant inte alls brukar hända.

 

Men detta beror ju givetvis på vilken livsstil man har?

 

Jag vet inte men kanske är det så att man lever lite annorlunda uppe i norr?!?

 

... ja de flesta föds väl med skägg där, vi här nere får ju grinda skägg en hel livstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev precis rädd för att det kändes som att det var något på mitt huvud.

Det visade sig att det bara var en keps som jag hade på mig.

 

Jag stod och diskade för någon dag sedan... helt plötsligt kände jag att någonting kröp på huvudet. Jag viftade till och kepsen hamnade i diskvattnet. Helt ägd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev precis rädd för att det kändes som att det var något på mitt huvud.

Det visade sig att det bara var en keps som jag hade på mig.

 

Jag stod och diskade för någon dag sedan... helt plötsligt kände jag att någonting kröp på huvudet. Jag viftade till och kepsen hamnade i diskvattnet. Helt ägd!

 

Det är sånnadär historier som gör att det bara myser i magen!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...