All aktivitet
Detta flöde auto-uppdateras
- Today
-
2/3 timmar avklarade. Tar fan emot mer mentalt än de där sessionerna där man torskar varenda hand o blir non stop bad beatad. Är nog en vanesak det här, + att jag kör på tom mage vilket magnifierar det. Poängen med det hela var dock att göra någonting som är mentalt jobbigt, och att kunna acceptera de stunder i livet som suger, utan att försöka rymma ifrån dem. Så nu kör vi sista timmen språk och sen försöker vi pressa 1 timma mnemonics efteråt. Imorgon blir det tillbaks till träning och plo
- 126 svar
-
- 1
-
-
Höjer en varningens finger, tror du underskattar variansen/hur stort dessa games springer. Jag har hört båda hemska stories och solskens historier hur extremt hårt folk swingar på 3knl motsvarigheten. Om 25k besvärar dig hade jag nog personligen grinda lägre ett tag tills du känner dig rullad på riktigt. 3k spelen är nog någonstans mellan 5k och 10k i swings och 25k är ingenting
-
På svs/ipoker också. Men gör det inte alls ofta/mycket. Tycker det är najs ibland. 🙂
-
Vart spelar du donkaments?
-
Bingo finns redan på svenska spels lotteriavdeling för de som vill spela, så ingen mening att behöva införa 6-kortsbingo Haha är tyvärr inte värt det för mig. Är inte så mycket för tentakler och kaskadspyor när det kommer till det erotiska. Du är dock inne på det språk jag håller på och lär mig! Har slackat litegrann och är skyldig 4st All-ins hittills. Har dock somnat 3 nätter nu utan någon skärm eller podcast. Nu kör vi 3-timmars Japanskagrind som jag tidigare lovat mig själv!
- 126 svar
-
- 1
-
- Igår
-
Bleh, fan va segt det går. Och så får man ej spela mer. Veckogiraff: Är +700-800 från donkaments också. Jag har i alla fall fått in rätt många händer på /1 nu och kör mest såna bord. Denna månad: Har inte spelat jättebra direkt och inte heller sprungit så bra, men jag tror det går att ha 20BB+/100 där. Kanske inte att jag kan det, men jag kan nog i alla fall ha typ 17-18.
-
Tack för tips! Ska absolut testa primvera, återkommer med kritik. Har mest varit vid bargatan vid Gamla stan under kvällarna nu men har blivit lite uttjatat med högljudda britter nu haha
-
Om du vill bada i det området så har du även en strand som heter Praia Centianes. Bästa stranden i Algarve enligt mig. Ta ett varv längt algar seco också. Jäkligt fin trail!
-
Trevligt ändå! Jag bor inte i Portugal längre men när du ändå är där så hade jag varmt rekommenderat att ta taxin en kväll till Carvoeiro. Ät en middag på Primvera (ta lamm racks) sen efter middag går du till round up salon och njuter av lite karaoke och hälsar till Luis i baren från Stefan. När dom stänger går du över gatan till Mungos bar. Kryllar av brasilianska tjejer där. Där kan du passa att hälsa Daniel från Stefan i baren också 😎👍
- 258 svar
-
- 1
-
-
Såvitt jag förstår är det inte möjligt att besvara frågan ännu. Det finns tydligen en teoretisk chans att Sverige inte når sextondelsfinalen.
-
World Cup 2026 Third Place Teams: Standings and How 8 Qualify
-
Vilket/vilka språk ska du studera?
-
En tjackrunk i veckan á 12h kan du väl ändå unna dig? Lite japanese midget porn på 43 flikar? 🙌 Nä, ville bara skriva att det har varit intressant läsning. 🙂
-
Hien ska spela sitt livs viktigaste match och tar knappt en frispark. Som mittback. Lindelöf lika sämst och blöt. Och är lagkapten.
-
Ja, alltså man får ju lära sig redan i juniorfotboll att ta bort första ytan vid inspel. Sverige släpper in mål på mål därifrån. Så sjukt besviken fortfarande. Holland behöver ju inte ens vara bra.
-
Vi har lite vasst anfall, skapade ju en hel del hyggliga lägen. Men försvaret läcker som ett såll. Nu blir det "japaner, japaner, överallt japaner" i en match vi behöver kryssa (minst).
- 994 svar
-
- 1
-
-
Vad händer om Sverige förlorar med 1-5 mot Japan också? Blir det hemresa då?
- Senaste veckan
-
Vilka sopor. Aldrig varit så besviken.
-
Glömde psykologen berätta för Sverige att man är extra sårbar direkt efter en toppmatch!
-
Så genant. Sämst. Jag och Malin sjöng med i nationalsång och så viker dom ner sig så totalt. Ett undantag och det var Isak. Varenda touch suverän. Inte hans fel det är rena vrak som spelar i övrigt.
-
Avgå alla!
-
Jag längtar tills de kommer ut med PLO6 på SVS. # Fisk i många olika format.
-
Hien har förlorat varje närkamp hittills. Så sjukt svagt. Petter Hansson hade aldrig, aldrig släppt in första målet. Han kunde knappt slå en bredsida men han var back och kunde försvara målet.
-
Ett kryss innebär (väl att vi går vidare) med den fina målskillnad vi har.
-
Det finns ett fint boostat odds på att Isak eller Gyokeres gör mål till 4,50 hos ATG, Maxinsats: 100:- Taget!
