All aktivitet
Detta flöde auto-uppdateras
- Today
-
Kör en mitt i veckan-update. Känner mig bekväm med /1 nu. Är inte överhuvudtaget scared money längre och gillar att sitta deep. Tyckte det var lite småläskigt i början. Jag spelar mot exakt alla och gärna HU. Inte imponerad av särskilt många. Här kommer månadsgiraffer: Jag tycker det är fett kul att spela atm!!! 😃 Längtar varje dag efter att få komma hem och öppna klienten. Detta trots att jag har sprungit sååå jävla anus. 24BIs under ev. Men jag tycker faktiskt att jag har hanterat det ovanligt bra. Nota bene hur lite gnäll jag postat lately! Och det kommer ju att vända. Man kan ju springa över ev också. 😮 Det lär hända någon månad i alla fall och jävlar vad deg jag kommer att få då! Tror faktiskt att jag kan snitta typ 10k/mån när jag spelar /1. Fast nu tänker jag gnälla lite: Det är liksom inte bara under ev heller, utan en jävla massa set ups också. Till exempel när vi satt HU mot herr 17/9/3 MissatDrag. Sån jävla värdelös spelare. Han öppnar också 7-8x BARA mot mig när det är bvb. Jag var glad över run outen, i och med att det inte parade sig. Det går väl inte att folda även om han är århundrandets nit. Han har faktiskt börjat spela tillbaka lite mot mig. Exempelvis: Man bara "fan va cool du är, bra spelat, du får potten, kamrat". Men man printar ändå som fan genom att bara 3b och cb mot honom. Jaja, blir ny update på söndag methinks. Då blir det fler giraffer och en till kass "reg" på /1 som ska hängas ut haha. Vi får la hoppas att den gröna giraffen har gått ifatt den gula, i alla fall litegrand, tills söndag. Puss på stjärten! ❤️
-
Du siktar högt.
-
Efter senaste matchen vette det väl katten om man är så sugen på Brasilien eller Marocko i alla fall. Bara scannat rubriker i veckan och det verkar som det varit bra resultat hittills om man tänker sig för Sverige att spela vidare. Hoppas Potter har modet att testa nåt galet till Japan. Man blir ju lite lätt ombytlig i tv-soffan så med en bragd mot Japan sitter man i guld-båten igen.
-
Reka ”lamm racks” är nästan värre än att byta position på borden
-
Rohan blev medlem
- Senaste veckan
-
2/3 timmar avklarade. Tar fan emot mer mentalt än de där sessionerna där man torskar varenda hand o blir non stop bad beatad. Är nog en vanesak det här, + att jag kör på tom mage vilket magnifierar det. Poängen med det hela var dock att göra någonting som är mentalt jobbigt, och att kunna acceptera de stunder i livet som suger, utan att försöka rymma ifrån dem. Så nu kör vi sista timmen språk och sen försöker vi pressa 1 timma mnemonics efteråt. Imorgon blir det tillbaks till träning och plo
- 126 svar
-
- 3
-
-
-
Höjer en varningens finger, tror du underskattar variansen/hur stort dessa games springer. Jag har hört båda hemska stories och solskens historier hur extremt hårt folk swingar på 3knl motsvarigheten. Om 25k besvärar dig hade jag nog personligen grinda lägre ett tag tills du känner dig rullad på riktigt. 3k spelen är nog någonstans mellan 5k och 10k i swings och 25k är ingenting
- 28 svar
-
- 2
-
-
På svs/ipoker också. Men gör det inte alls ofta/mycket. Tycker det är najs ibland. 🙂
-
Vart spelar du donkaments?
-
Bingo finns redan på svenska spels lotteriavdeling för de som vill spela, så ingen mening att behöva införa 6-kortsbingo Haha är tyvärr inte värt det för mig. Är inte så mycket för tentakler och kaskadspyor när det kommer till det erotiska. Du är dock inne på det språk jag håller på och lär mig! Har slackat litegrann och är skyldig 4st All-ins hittills. Har dock somnat 3 nätter nu utan någon skärm eller podcast. Nu kör vi 3-timmars Japanskagrind som jag tidigare lovat mig själv!
- 126 svar
-
- 1
-
-
Bleh, fan va segt det går. Och så får man ej spela mer. Veckogiraff: Är +700-800 från donkaments också. Jag har i alla fall fått in rätt många händer på /1 nu och kör mest såna bord. Denna månad: Har inte spelat jättebra direkt och inte heller sprungit så bra, men jag tror det går att ha 20BB+/100 där. Kanske inte att jag kan det, men jag kan nog i alla fall ha typ 17-18.
-
Tack för tips! Ska absolut testa primvera, återkommer med kritik. Har mest varit vid bargatan vid Gamla stan under kvällarna nu men har blivit lite uttjatat med högljudda britter nu haha
-
Om du vill bada i det området så har du även en strand som heter Praia Centianes. Bästa stranden i Algarve enligt mig. Ta ett varv längt algar seco också. Jäkligt fin trail!
-
Trevligt ändå! Jag bor inte i Portugal längre men när du ändå är där så hade jag varmt rekommenderat att ta taxin en kväll till Carvoeiro. Ät en middag på Primvera (ta lamm racks) sen efter middag går du till round up salon och njuter av lite karaoke och hälsar till Luis i baren från Stefan. När dom stänger går du över gatan till Mungos bar. Kryllar av brasilianska tjejer där. Där kan du passa att hälsa Daniel från Stefan i baren också 😎👍
- 259 svar
-
- 2
-
-
Såvitt jag förstår är det inte möjligt att besvara frågan ännu. Det finns tydligen en teoretisk chans att Sverige inte når sextondelsfinalen.
-
World Cup 2026 Third Place Teams: Standings and How 8 Qualify
-
Vilket/vilka språk ska du studera?
-
En tjackrunk i veckan á 12h kan du väl ändå unna dig? Lite japanese midget porn på 43 flikar? 🙌 Nä, ville bara skriva att det har varit intressant läsning. 🙂
-
Hien ska spela sitt livs viktigaste match och tar knappt en frispark. Som mittback. Lindelöf lika sämst och blöt. Och är lagkapten.
-
Ja, alltså man får ju lära sig redan i juniorfotboll att ta bort första ytan vid inspel. Sverige släpper in mål på mål därifrån. Så sjukt besviken fortfarande. Holland behöver ju inte ens vara bra.
-
Vi har lite vasst anfall, skapade ju en hel del hyggliga lägen. Men försvaret läcker som ett såll. Nu blir det "japaner, japaner, överallt japaner" i en match vi behöver kryssa (minst).
- 996 svar
-
- 1
-
-
Vad händer om Sverige förlorar med 1-5 mot Japan också? Blir det hemresa då?
-
Vilka sopor. Aldrig varit så besviken.
-
Glömde psykologen berätta för Sverige att man är extra sårbar direkt efter en toppmatch!
-
Så genant. Sämst. Jag och Malin sjöng med i nationalsång och så viker dom ner sig så totalt. Ett undantag och det var Isak. Varenda touch suverän. Inte hans fel det är rena vrak som spelar i övrigt.
-
Avgå alla!
