Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Haha ok. Jag såg inte mer än sista tio så då förstår jag väl dig lite mer iaf.
  2. Vet att han cuttat galet mycket vikt innan men jag tror aldrig han haft lika stora problem som nu nej. Stör mig lite på det måste jag säga, det är inte som att han är dödsrippad på invägningarna. Tror han slarvar lite med kosten, det känns onödigt. Rene Fortee failade vikten så det bettet hade jag nog försökt få bort Aldrig ett gott tecken! Skulle vara beyondsjukt med Lawler ja. Oavsett så är han fan beviset på att det kan göra under för ens MMA-karriär att gå ner en viktklass
  3. Instämmer om hakorna, det är det som gör att jag inte hade tänkt betta om jag inte såg Hendricks invägningsbekymmer. Fast även utan det kändes 3.80 som ett spelbart odds imo. Men nu var man tvungen att slänga in en liten slant Håller på Hendricks men båda förtjänar verkligen ett bälte. Lawler för sin karriär och Hendricks för att han borde haft bältet redan.
  4. Måste nog reka ett UFC-odds. 3.80 på Lawler mot Hendricks i morgondagens titelmatch. Hendricks hade enorma problem att klara vikten (hann med 7 minuter tillgodo) och såg lööööjligt risig ut medan Lawler såg ut att ha haft en bra bantning. Obv följer ni mig på egen risk Hehe jag såg den precis efter jag hade postat
  5. Phew han klarade det, började bli lite orolig. 7 minuter tillgodo, snacka om att ta risker. Kan inte tänka mig att han kommer vara 100% imorrn. Hade inte tänkt betta men jag hittade 20 dollar på en sida så dem åker nog faktiskt in på Lawler till 3.80 nu.
  6. Trodde väl på Hendricks men nu vetifan, han såg halvt döende ut på invägningen och jag försöker hitta info om han klarat vikten på andra försöket. Livstilt för honom om han failar detta nu
  7. För att vi var 11 män som kollade ultimate fighting och jag vet att alla älskar RBV och föredrar det istället för nåt fjollbål som du säkert hade styrt upp istället.
  8. Får väl ta och leta fram bilden där jag har staredown med mitt RBV-bål och ser mycket arg ut...
  9. bump Tankar om Hendricks-Lawler?
  10. En hård festkväll och ni blir sjuka? Manligt
  11. Jag blev inte mr poker forum med dåliga reads.
  12. Antar att du menar vädret mtp väderbilden. Men värdet kan ju också ha varit bra.
  13. Tycker nästan Martas lön på 170k i månaden i ett lag i Damallsvenskan är lika sjuk som dem största manliga världsstjärnorna. Boquete tjänar nästan lika mycket och henne har jag aldrig ens hört talas om.
  14. Aftonbladet levererar som vanligt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18527445.ab http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18523920.ab
  15. Tror 99% av alla människor har bättre kontroll på sitt spelande än du. Annars håller jag nog med
  16. Såg Her igår och tyckte den var riktigt bra.
  17. Fuck cancer indeed! +1
  18. Måste ha missat detta. Är det helt fristående nu då?
  19. Coolt. Hoppas det blev lika bra segervrål som på min grabbkväll här. Djävulsk stämning!
  20. Kan utveckla svaren lite. Halv sju börjar galan ja. Piratstreams kanske dyker upp men på http://www.ufc.tv kan du signa upp för UFC Fight Pass som har en gratis provvecka. Där visas både förmatcherna och huvudgalan. Huvudgalan går även på TV4 Sport med svenska kommentatorer tyvärr. Men streamar man kan man slippa dem. Huvudgalan börjar kl 21 ja men det är inte Alex som fightas då. Skulle gissa att hans match drar igång runt 22.50-23.00. Men dumt att chansa så senare än 22.30 skulle jag absolut inte sätta mig om jag inte skulle se hela galan. Alex är stor favorit och SKA vinna detta. Nilsson har tyvärr en mycket svår matchning för att vara UFC-debut och är underdog. Jag tror han får det mycket svårt. Jag har inte kollat några odds men Latifi-Diabate lär vara den jämnaste matchen på förhand. Med en bra gameplan för Latifi, dvs TRÅKA sönder och enbart brottas så tycker jag han ska kunna ta hem det.
  21. Jävligt bra tillfälle imo. Lite alkohol (ännu mer för mkt alkohol) rensar alltid tankarna.
  22. Behövs inga sprutor. Är det ens mkt protein i kattmat?
×
×
  • Skapa nytt...