Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Fler människor dör i trafiken i Thailand under songkran än i Sverige på ett helt år
  2. Saknade direkt den gamla trummisen. Fast inte efter att låten var klar
  3. Kan väl förstå att folk tyckte 40 ord var för mycket även om det för min del gärna hade fått vara ännu fler Men totalt 20 ord tycker jag inte man kan klaga på att dem har. Majoriteten av orden har ändå viss relevans med, såå många av typen "rundlig" var där inte. Den typen hade dem kunnat ta bort för jag kan inte se många utbildningar annat än svenska/litteratur dem används i längre.
  4. Verkar absolut vara rätt många som gör det utan att ha tagit det på allvar ja. Väldigt stor fördel om man läst mycket matte dock.
  5. Om du känner att din intelligens är på samma nivå som minibiff så kör du på du också
  6. Självklart kommer inte en enda seriös atletisk kommission godkänna dessa "regler". Jag orkar inte förklara vad det är för skillnad på detta och på professionella idrottsmän som fightas en mot en med vettiga regler... Du får jättegärna titta på detta om det roar dig
  7. Såg du ens när det var tre personer som pucklade på snubben som låg ner?
  8. http://www.amazon.com/review/RBM7HVN3NMVB7/ref=cm_cr_pr_viewpnt#RBM7HVN3NMVB7 Ungefär som väntat när någon skriver en bok som påstår att 12 minuters träning i veckan ska "räcka"
  9. Typ hälften av den verbala delen var engelska så en möjlig förklaring till ditt resultat kan ju vara att du trodde det var svenska
  10. Skrattar gör jag då verkligen inte men de borde ta bort domarna så de kan ta död på varandra istället så försvinner iaf några av dem.
  11. Väntar nog med det tills jag vet om jag kommer in. Om inte normeringstabellen för HP ändras alltför mycket kommer jag in om antagningskravet är samma som senast. Kanske inte ens orkar outa sen heller iofs Det är lite träningsrelaterat fast väldigt "seriöst". Inte världens lättaste väg att gå tror jag men det är dags att gå all in nu (ursäkta trött pokerreferens...).
  12. Nytt mot när jag gjorde det är främst att det är 50% matte istället för en tredjedel. Vilket gör att mitt resultat rasar markant. Plus att man får ett snitt per del nu, och sen får medelvärdet av det. Innan kunde man jämna ut det lite mer om man var bra på en del eftersom alla poängen ändå blev ett. Så allt som ändrats gjorde det mkt sämre för mig Resten får du googla fram själv
  13. Fyfan vad jag hatar matte. Förhoppningsvis är det sista gången i mitt liv jag behöver sitta och mecka med fattiga/äckliga ekvationer! Generation Iron finns ute nu boyz Dock verkar ljudet vara osynkat så man får sitta och justera det några gånger i VLC om man är sugen. Kanske läge att vänta, bör inte ta lång tid innan bra kvalle kommer.
  14. GIFSoup
  15. Väldigt stor skillnad på provet. Stor skillnad mot när jag gjorde det och säkert lika stor skillnad sen mot ditt.
  16. Du kunde plockat upp den, lagt fram den någonstans, och sen väntat till din tjej kom och använde den innan du slängde den.
  17. Haha! Cool story bro Fint att det finns fina människor som fortfarande delar med sig av sånt här fint!
  18. Tyvärr standard med SVS efterblivna programvara. Spara "playerscolors.txt" lite då och då efterhand framöver så har du backup när det händer nästa gång.
  19. Var fan har TV4 Sport hamnat och vafan ska jag med TV12 till?
  20. Blev lite mind blown när jag insåg att det är Mac som skriver IASIP och dessutom är gift med Dee samt har barn ihop Tycker hans karaktär är riktigt tråkig och att han är den klart sämsta skådisen i serien.
  21. Jo det har sett lite bättre ut med Kagawa eller Mata bakom. Tyckte Kagawa-Rooney-Welbeck funkade rätt bra igår med. Mata lär ju spela på lördag igen. Januzaj ska också komma in någonstans!
  22. Intressant. I år håller jag med dig angående spelet med/utan RVP. Dock funkade det ju hur bra som helst med honom förra säsongen och då hade jag aldrig ens tänkt tanken att han inte skulle starta. Han har varit lite småskadad i år och jag tror det är det som påverkat mycket med. Kändes som det skulle kunna släppa när han fick göra tre mål så det var dålig timing med nya skadan.
  23. Då är man inte bra...Dock var hans andra bättre än hans första imo Förutom målet när han ser en omarkerad spelare precis innanför straffområdet och hans reaktion är att titta på andra hållet och jogga lite lätt.
  24. Polaren sa att om vi har tur så kan vi ha RvP tillbaka till returen men helt ärligt talat så har jag hellre Welbeck på plan i såna här matcher när det mesta handlar om att sköta försvarsarbetet och sen kontra. Många som förtjänar lite extra beröm annars. Skräll att Rio och Vida fortfarande kunde vara såhär bra. Lika stor skräll att det riktigt sjuka ytterbacksparet Büttner-Jones kunde göra en så bra match Med Fletcher istället för Fellaini nästa match och Schweini avstängd känns det inte alls som vi ska behöva bli överkörda i Tyskland!
×
×
  • Skapa nytt...