Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Haha! Skönt betyg på Carrick Michael Carrick So much onus on him to keep possession but he needs more energy alongside him. He had to babysit Fellaini so much he probably raised himself £10 in pocket money from the Belgian’s parents at full-time. 7 Fyra på Fellaini var generöst! Marouane Fellaini At times he resembled an overgrown poodle sent on to aimlessly scurry after the ball. He was even less elegant when he got near it. When he lost an aerial challenge with Philip Lahm, any patience left in the home crowd had worn. 4
  2. Bingo! Tack, satt och undrade om jag kanske var för hård bara för jag redan bestämt mig för att han suger men heeeeeeeeeeeerregud så långsam och usel han ser ut ibland!! Trodde nästan det var ett aprilskämt vissa gånger. Fletcher var bra senast och är given före Fellaini i min startelva om han är frisk (vilket han bör varit mtp att han satt på bänken). Moyes har dessutom gett sig fan på att han ska spela
  3. Klart Bayern var bättre men detta ser jag som en stor moralisk seger för årets upplaga av United. Hoppet lever iaf! Dagens gåta: Vad är längst på plan men vinner ändå inte en enda nickduell?
  4. Förlåt men det där kan vara ett av dem sämsta aprilskämt jag någonsin läst
  5. Samma sits som dig med dålig på matten och tiltad över att dem utökade den http://www.matteboken.se är supernöten iaf.
  6. Hahaha
  7. Förlåt, jag var full?
  8. Hahahhaha snyggt!!
  9. Min allsvenska hatspelare nummer ett Henrik Rydström tippade guld till HIF så han steg enormt i mina ögon nu
  10. Ty! Perfa om det räcker, isf hinner jag friska upp minnet rätt ordentligt. Rekar återigen http://www.matteboken.se (snodde reken från någon annans dagbok samt från Evergrey). GULDsida. Många av de frågor jag kollat på tidigare högskoleprov är totalt omöjliga för mig samtidigt som jag kan se att dem inte är jätteavancerade om man bara har lite koll. Problemet är att nästan all matte från gymnasiet är totalt förträngd för min del
  11. Någon speciell gymnasiemattekurs man ska fokusera mest på inför högskoleprovet? Antar att högre än matteC/matte3 inte är aktuellt.
  12. Hyfsat brett grepp i chins och strikta med full range of motion så är det jävligt krävande utan extravikt.
  13. Tjena! Idag drack jag chai tea latte. Does this mean I'm gay?
  14. Coolt. Jag är gammal trummis
  15. Hm du spelar?
  16. Lyssnar på en podcast nu med inslaget "Vad är Harmyntan?" där vårt hem diskuteras grundligt
  17. Nu med RVP skadad hade jag nog provat att ge Mata chansen där han hör hemma med Rooney längst fram istället. Welbeck samma roll som i CL senast. Tyckte han gjorde en riktigt bra insats. Januzaj känns helt ur form. Han känns ju så kall att han inte ens passar in i frysboxen. Skulle bli mycket förvånad om han stannar till nästa säsong. Jo man börjar förstå hur det brukar kännas för er Liverpoolsupportrar varje år
  18. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh så går såklart RVP och skadar sig när han äntligen gör mål igen
  19. Ok gött. Bra poänger.
  20. Hur menar du att BB är cappad på Axx? Skulle aldrig vika Ax i BB mot SBraise first in. Menar du att vi inte "kan" ha AT+ eller AJ+ i BB om vi inte trebetar pre så är jag med.
  21. Jag går på magkänsla. Som CDS.
  22. Fina tre inlägg! Fin regskylt med!
  23. n1! Båda två Precis, därför jag är i full gång redan. Tar ju en evighet med dessa helgvanor
×
×
  • Skapa nytt...