Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Kanske kan ha muteknappen redo när det blir för mycket om gud och att allt är guds plan bara
  2. Självklart har jag ingen erfarenhet av detta och självklart är jag helt emot steroider men ja. Methandrostenolone behöver ingen testo för att ge en liten "boost"
  3. Kära dagbok, idag var det en tanig turk på gymmet som hade t-shirt med skjorta utanför som körde underarmscurls i cable crossen. Det var allt för mig. Tack.
  4. Hehehehe
  5. Bra skit för gains men jag är inte helt säker på att det är en näringsgrupp.
  6. Lame!
  7. Jag tror att jag är rätt säker på att jag och gorillan är på samma spår, jag tror att jag inte vet exakt om minibiffen är på samma eftersom han är så väck/bränd. Hursomhelst ingen totalt fantastisk info
  8. Jävligt hidden imo om du tänker på vad jag tror du tänker på.
  9. Hehe större chans att han läser i Viktors/vår dagbok tror jag men jag kom på att den är stängd nu
  10. Aaaaaaaaaand in other news, William Thorsson är alltså muslim nu? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article18471956.ab
  11. Kids, don't do drugs!! Man vill ju inte känna hur livet rinner ur en http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18477038.ab
  12. Känns så ja men han har visat att han inte är rädd för att brawla innan så jag är bara rädd att han kommer swinga med Manuwa om han börjar. Men han bör ju inte vara så dum Kolla in mmanytt, dem styr upp visning på Allstar Bar.
  13. Det gick en bra dokumentär om Jeremy Lin på Kunskapskanalen för någon dag sedan. Kommer inte ihåg vad den hette men rekas iaf om du inte sett den
  14. Skummade igenom galan nu. Av någon anledning blir jag lika förvånad varje gång jag kikar på en Oscarsgala, det är ju så brutaaaaaaaalt jävla tråkigt Talen är lika hemska varje gång, vem fan skriver ihop den där smörjan? Dem tar sig själva på sånt fruktansvärt stort allvar att man inte kan greppa det. Selfien var såklart cool men den där pizzagrejen sen. Orkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkka /end rant
  15. Fast denna gången är väl Alex riktigt stor favorit? Fortfarande spelvärt? Jag har en liten känsla av att Alex kommer använda sin brottning mer än folk tror här. Och med all rätt. Manuwa är en farlig brawler vars cardio absolut inte lär hålla i fem ronder. Brotta honom trött som fan i 3 ronder och sen kan vi knocka honom i fjärde eller femte Jag ska ha grabbkväll/förfest. Nästan så man borde göra som jag såg bild att någon gjort, sätta upp en bild i huset att man ska kolla Gustafsson fightas och förvarnar för enormt segervrål
  16. Lugnt, men det får bli om MMA för livepoker pallar jag inte läsa om Mitrione såg vass ut! Jordan är verkligen inte ofarlig men Mitrione mördade honom typ. Stun Gun Kim alltså, vilken king :lol: Vem fan går från clinch/nedtagningar/lay and pray till all out blitz med rallarsvingar, flygande knän, och spinning elbows? Sen i ena rondpausen sket han i sina cornermen och vände sig om för att snacka med nån i publiken istället. Vet inte vad som hänt med honom men man måste ju älska det.
  17. Ditt konto lär inte aktiveras om du inte kan läsa.
  18. Kort och koncis knäböjsguide. Mycket bra.
  19. Grindstuga och ni sitter alla och laptopgrindar? Ska ju vara massa stora datorskärmar uppe överallt.
  20. 08or är helt enkelt jävligt dryga och älskar sina översittarfasoner. De tror att de är bättre än alla andra. Detta är något alla vet, inte som jag hittar på det eller nåt.
  21. mattebokens genomgång av gamla prov är väldigt nötig och gratis. Det finns flera bra gratissidor för orddelen med. Läsförståelse ser jag som väldigt svårt att "plugga" på något annat sätt än att läsa så mycket som möjligt på både svenska och engelska. Kanske lite generella tips om hur man ska gå tillväga på provet men det lär finnas gratis också. När matteboken kan göra det gratis tycker jag det är väldigt märkligt att sidor tar 16-1700 för i princip samma sak. Ok att det är bra om man har någon man kan ställa frågor till men det är fortfarande ett löjligt pris imo.
  22. Det är inte så att jag har någon speciell info eller något skvaller som styrker min åsikt men jag hade varit MYCKET försiktig med att ha kvar pengar på Boss längre än nödvändigt. Det är möjligt att allt kommer gå hur bra som helst men det ringer varningsklockor för mig varje gång sidor ska byta nätverk osv. Jag var själv ca 2 veckor från att bli gulad av Purple Lounge för några år sedan men hade turen att jag cashade ut innan nätverksbytet skedde.
  23. Har tyvärr storslagna planer själv denna kväll. Hade iofs varit en 22 mot AA om jag kommit annars ändå
  24. Senaste Daily Show drev lite med bitcoin om någon skulle vara intresserad.
  25. Hand ett kan jag inte tänka mig annat än syn. Spontant känns tvåan ok men jag är inte alls säker. Säger nog mer åt 45-ish hållet flop dock.
×
×
  • Skapa nytt...