Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Gött! Börjat med Treme?
  2. Kan reka The Armstrong Lie. Dokumentär om Lance Armstrong och hela dopinghärvan. Väldigt intressant!
  3. Haha hann precis se den i lördags på förfesten jag var på
  4. Nä jag tycker också det är störigt och drar ner en del
  5. Står fast vid min åsikt fortfarande! Mm enkla vardagssaker blir en utmaning Var dock pommes och kebab PÅ en pizza jag invände mot så du +1ade fel
  6. Ah fan
  7. Är en cool afrikan som brukar springa runt vid havet här på sommaren och samla burkar. Han tar ingen skit, jag har flera gånger sett honom smyga fram och ta plastflaskor med typ hälften av läsken kvar i och hälla ut om någon tittar bort
  8. Som i att han var i skiten eller att han klagade på andra rektorer?
  9. Nu har ni fan spammat sönder för mycket om era jävla coins. När jag som inte följt detta alls mer än att kolla in här ibland drömmer att heltok köper dogecoins har det fan gått för långt
  10. Är det vanligt att man får gravt nedsatt hjärnfunktion på bakfyllan? Alltså...lagade pasta och köttfärssås. Lägger upp pastan på tallriken och håller den vid spisen. Medan jag ska ta köttfärssås glömmer jag på nåt sätt att jag har pasta på tallriken så jag häller ut en massa på golvet. Sen ska jag hälla upp det sista av colan och tänker att det inte är tillräckligt mycket kvar för att glaset ska bli fullt så jag häller allt fort. Självklart är det mer än glaset så där rinner över litegrann. Sen tar jag ett glas ramlösa och slår i det i datorbordet så jag spiller även det. Being Meta
  11. Tänkte bara berätta för alla att Evergrey kollade första avsnittet av House of Cards (inte första i säsong 2) idag och tyckte inte det var bra så han ska inte följa serien.
  12. Hahahaha :mrgreen: :mrgreen:
  13. En inneboende till som hör röster, hotar mig och sticker med nycklarna så kommer jag
  14. GULD!!! Död åt såna fittor! Även åt fittorna i kön, underbart att dem inte kom in Var dem för fulla eller vad var fel?
  15. :cry: :cry: :cry: :cry:
  16. Var en liten förfest bara. 9 pers som mest. Men visst, dem flesta var asfulla och ljudnivån var för hög, inget snack om den saken. Tror inte han har fest jätteofta heller så nog fan kan man ringa på och vänligt be folk sänka ljudet innan man ringer vakter. Nä vi får hålla oss lite försiktiga med spoilers Dessutom kommer jag inte plöja igenom hela serien direkt som vissa galningar gör. Man har hört en hel del skräckhistorier om grannar som börjar klaga bara man kollar en film eller nåt Äh var inte så bitter MVH BitterFitter89 Gillade mest "FU"
  17. Hur känns det att vara så smart? Tänker du någonsin "jag är fan rätt smart"? Är du snygg också? Har du någon standardöppning när du går fram för att mingla med tjejer? Hade du vunnit över mig i NLTHU om jag hade knappen varje hand? Orkar du berätta mer om dina investeringar? Har du några som fortfarande kan bli vinst på sikt eller gick det bara skit allting? Och så några viktorh-frågor nu när han AFKar: Hur många har du haft sex med? Haft klamme eller gonne eller dylikt? Trekanter? Fyrkanter?
  18. Gött tugg härinne nu! Kan meddela att jag prickat in en vidrig bakfylla trots att jag körde alla mina inte-bli-bakis-knep. Tror det är för att jag missade ett av dem viktigaste, att äta en stor och flottig måltid innan man börjar dricka. Hade en riktigt trevlig kväll som avslutades med att inte ligga med tjejen jag inte borde ligga med. Riktigt skönt när man kan känna "YES jag fick inte ligga" istället för vanliga misären Men vad är det för jävla vidriga människor som ringer Securitas istället för att bara be sina grannar sänka volymen? (inte hemma hos mig, så oroa er inte )
  19. Rätt långt från Banshee kan man konstatera Riktigt välgjort är det. Klart du inte har. FISK. +1 Fin avatar btw
  20. Då, min vän, är det du som flippat ur
  21. House of Cards s02e01 hade fan exakt allt måste man säga
  22. Varje gång det blir Melodifestivaldags påminns jag av om detta episka framträdande. Norge >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sverige på denna front.
  23. Hade vaktat den med mitt liv.
  24. Jodå det är lätt. Leta upp playerscolors.txt, kopiera, och lägg på samma ställe på nya datorn.
×
×
  • Skapa nytt...