Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Skoj låt och sick drummer minst sagt
  2. Rederiet
  3. Ogillar Dani Alves precis lika mycket som dem flesta andra fotbollsfans jag känner men det var riktigt jävla kungligt att käka upp bananen någon hade kastat in på plan
  4. Nä han körde kreatin rätt ofta läste jag.
  5. Bonus-Ruhl.
  6. Äsch gör som Markus Ruhl Jag blir alltid gasig på gymet men det är bara att försöka hålla fisarna tysta iaf. Rapar orkar jag inte bry mig om nån hör.
  7. Hahaha den var fan bra Fast City har det i egna händer nu. Riktigt sjukt om dem tar det på målskillnad igen.
  8. Mina tre favoritnicknames i MMA just nu. Andre "Touchy" Fili, Rich "Genghis" Hawn, Ryan "Darth" Bader. Bara så ni vet.
  9. Ok ty, phew, trodde du hade gått och fått storhetsvansinne
  10. Menar absolut inte på ett drygt sätt (kan vara bra att understryka på detta forum) men vad grundar du din tro på att han kan bli en stor konstnär? Känns som en rätt sjuk sak att säga även om man hade varit konstkännare
  11. Spelar roll? Det är nog samma odds på att bli upptäckt som det är att bli träffad av en asteroid mtp hur lite SVS bryr sig om säkerheten
  12. Tycker rumpan är överlägset värst. När man först knappt kan sätta sig ner och sen knappt kan resa sig upp heller
  13. Det är iaf lite mastig action i den, tillochmed actionscenerna i Hobbit är totalt värdelösa
  14. Har man tvingat sig såhär långt får man väl se klart den sista med känner jag
  15. http://iifym.com/
  16. Underbart Väldigt spot on såklart.
  17. Måste nog skriva "facit" på den helt enkelt. Alltid köpt boxvodka för att inse att jag mycket hellre dricker öl och långsamt låter vodkan bjudas bort. Toppar av fyllan med en RBV eller två som standard.
  18. Aight. Finns en hel del från LA med.
  19. NY eller LA? Tycker NY spårat lite väl mycket med allt fake-drama och trams heeeeeeeela jävla tiden tyvärr.
  20. Bra att JO sätter ner foten! Nu har jag inte längre några begränsningar för att bli biff http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18762154.ab
  21. "vissa av er", guld
  22. FYP 2 Broke Girls är ju fullkomligt horribelt Marvel var bland det värsta jag sett med. Förlåt om jag pajjar en trollning Continuum gillar jag faktiskt, jag kan inte riktigt förklara varför. Men lycka till att hänga med i säsong 3 utan att fokusera på serien
  23. Helt korrekt.
  24. Tilt! Låter det inte mer sannolikt att du snarare blir hårdare straffad om du åkt fast tidigare?
×
×
  • Skapa nytt...