Vafan har du inte koll på dina pokerz-uttryck "Wöööö" är positivt! Så wöö med en massa ö:n är extra positivt
Totalt sett måste det vara bland dem 8 bästa lagen som gått till kvartsfinal? Tycker det brukar vara minst 1-2 skrällag som inte är så vassa. Nu känns nästan United som det sämsta laget i kvart